Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
загуба на антифриз
#11
(03-23-2020, 10:17 AM)iago написа: 3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);

Първо: Радвам се, че проблемът е решен. И аз днес това правих в сервиза Smile 


И след това да уточня, че когато се пробие топлообменник, без значение кой от двата, маслото отива в антифриза, а не обратното. Причината е, че и двигателното масло, и хидравличното масло на АСК, работят при по-високо налягане от това на охладителната система.
Всъщност и на мен ми се случи пробив на топлообменника на двигателното масло. Така че знам от първа ръка  Big Grin Решението е единствено и само оригинален топлообменник за > от 700 лева + два О-пръстена за по 18 евро   Angry
[Изображение: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png]
ex FIAT Bravo 1,6 103 hp 1997
ex Volvo V50 2.0D 136 hp 2005
---
Kawasaki ZL600B Eliminator 600cc 61 hp 1995
---
ДА! На АЕЦ Белене!
Цитирай
Thanks given by:
#12
(03-26-2020, 09:20 PM)NuclearWinter написа:
(03-23-2020, 10:17 AM)iago написа: 3) Отива в двигателното масло (ако има топлообменник, проблем с гарнитурата на главата или пукнатина някъде в блок/цилиндри) - топлообменника е по-възможен/срещан проблем спрямо другите два;
4) Отива при маслото на кутията. Може да се случи през радиатора на автомобила в който има вграден топлообменник на маслото на кутията. - среща се по-често спрямо 2) и 3);

Първо: Радвам се, че проблемът е решен. И аз днес това правих в сервиза Smile 


И след това да уточня, че когато се пробие топлообменник, без значение кой от двата, маслото отива в антифриза, а не обратното. Причината е, че и двигателното масло, и хидравличното масло на АСК, работят при по-високо налягане от това на охладителната система.
Всъщност и на мен ми се случи пробив на топлообменника на двигателното масло. Така че знам от първа ръка  Big Grin Решението е единствено и само оригинален топлообменник за > от 700 лева + два О-пръстена за по 18 евро   Angry


Мхм, за топлообменника на двигателното масло си прав. Но за кутията - не мисля. Редовно като се спука, антифриза отива в маслото, става боза и кутията е леш.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)