Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Колеги днес бях в Русе и от любов към марката минах да огледам едно v50, а именно
https://m.mobile.bg/details/11583600741553697
Момчето в автокъщата ми каза, че някой от форума го е гледал (Русенец) за друг колега Софианец. Ако колегата се познае може да каже какво му е мнението, аз съм малко субективен фактор защото търся такова от известно време и външния вид не е фактор за мен , макар и колата да изглежда добре и като цяло съм готов са я взема, но нека ако някой вижда нещо което аз изпускам да сподели. Единствени запали странно и след 3-4 секунди заглади , а от там насетне работеше перфектно, явно не беше палена доооостааа време...
Моля за мнения!
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Това е доста интересен екземпляр, ако е читава колата си заслужава.
Posts: 54
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
06-17-2020, 06:30 PM
(This post was last modified: 06-17-2020, 06:34 PM by darin velev.)
Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.
Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 54
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
Колега ти си решаваш къде и как да си дадеш парите но аз само мога да изкажа неудволетворението си от това недоразумение на Волво наречено V50 и S40 след 2004г. .Аргументите ми са от прочетеното във форума колко е бъгаво само и какви грешки и проблеми дава а освен това от гледна точка на дизайн въобще не мога да допусна как могат да го измислят да е по тясно и от предишния модел съответно S/V40. Возил съм се и съм карал такова и изобщо се чувствам доста неудобно в него.А ако си мислиш че този Т5 с 220к.с.върви много много се лъжеш.Халдекса няма никакъв смисъл в този автомобил.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
(06-17-2020, 06:30 PM)darin velev Wrote: Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.
Би било много интересно да покажеш, кой е този форд фокус с 5 цилиндров 2.5L ...
Че има части, който са еднакви с форд - никой не отрича, но проверявайте кое какво е преди да пишете.
(06-17-2020, 06:48 PM)MaxBass Wrote: Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.
Това определено ще върви много добре. Точно Т5 и 4х4-то правят тази кола много интересна.
Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
(06-17-2020, 07:53 PM)darin velev Wrote: Колега ти си решаваш къде и как да си дадеш парите но аз само мога да изкажа неудволетворението си от това недоразумение на Волво наречено V50 и S40 след 2004г. .Аргументите ми са от прочетеното във форума колко е бъгаво само и какви грешки и проблеми дава а освен това от гледна точка на дизайн въобще не мога да допусна как могат да го измислят да е по тясно и от предишния модел съответно S/V40. Возил съм се и съм карал такова и изобщо се чувствам доста неудобно в него.А ако си мислиш че този Т5 с 220к.с.върви много много се лъжеш.Халдекса няма никакъв смисъл в този автомобил.
Защо е по-тясно не е ясно, но е вярно.Халдекса има голям смисъл по ред причини включително и за безопасност.За удобството е субективно.На мен ми е добре.
(06-18-2020, 07:23 AM)Tisho Wrote: (06-17-2020, 06:30 PM)darin velev Wrote: Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.
Би било много интересно да покажеш, кой е този форд фокус с 5 цилиндров 2.5L ...
Че има части, който са еднакви с форд - никой не отрича, но проверявайте кое какво е преди да пишете.
(06-17-2020, 06:48 PM)MaxBass Wrote: Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.
Това определено ще върви много добре. Точно Т5 и 4х4-то правят тази кола много интересна.
Има в интерес на истината вграждане на този мотор в форд, но при тях се води в РС модификациите т.е. бегачките и то не напразно
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 54
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
(06-18-2020, 09:48 AM)MaxBass Wrote: (06-17-2020, 07:53 PM)darin velev Wrote: Колега ти си решаваш къде и как да си дадеш парите но аз само мога да изкажа неудволетворението си от това недоразумение на Волво наречено V50 и S40 след 2004г. .Аргументите ми са от прочетеното във форума колко е бъгаво само и какви грешки и проблеми дава а освен това от гледна точка на дизайн въобще не мога да допусна как могат да го измислят да е по тясно и от предишния модел съответно S/V40. Возил съм се и съм карал такова и изобщо се чувствам доста неудобно в него.А ако си мислиш че този Т5 с 220к.с.върви много много се лъжеш.Халдекса няма никакъв смисъл в този автомобил.
Защо е по-тясно не е ясно, но е вярно.Халдекса има голям смисъл по ред причини включително и за безопасност.За удобството е субективно.На мен ми е добре.
(06-18-2020, 07:23 AM)Tisho Wrote: (06-17-2020, 06:30 PM)darin velev Wrote: Това е може би най-ненадежния модел от цялата гама на Волво всичко е Форд дори и мотора му го слагат на Форд Фокус пък колко е грозно само дори не ми се коментира.Чудя се едно как може да ви хареса Форд Фокус луксозно изпълнение.
Би било много интересно да покажеш, кой е този форд фокус с 5 цилиндров 2.5L ...
Че има части, който са еднакви с форд - никой не отрича, но проверявайте кое какво е преди да пишете.
(06-17-2020, 06:48 PM)MaxBass Wrote: Член съм на този форум над 10години ,имам волво и няколко форда и по-неаргументирано мнение не съм срещал.Точно заради приликата с фокус го харесвам, който има едно от най-добрите пътни поведения в класа си.А тук с халдекса и т5 нещата стават съвсем интересни. Благодаря за коментара все пак.
Това определено ще върви много добре. Точно Т5 и 4х4-то правят тази кола много интересна.
Да точно на бегачките на Форд се слага ама Волвота минава покрай тях с този мотор не зная Фокуса как върви не съм карал но от Волво със същия мотор не бях впечатлен.
Има в интерес на истината вграждане на този мотор в форд, но при тях се води в РС модификациите т.е. бегачките и то не напразно
Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Мотора си е на волво и тай като съм фен на турбо волвата от 2009 и съм карал моето което в един момент беше 250коня и съм карал такова, и мога да кажа, че си върви доста добре...По каталог му дават 7сек до 100, а в нета има доволно клипове, но не това е въпроса...Аз всъщност и това волво искам за платформа на която да си правя играчка, но ми беше интересно кой го е гледал и какво е видял...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 54
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2015
Reputation:
0
06-19-2020, 06:55 PM
(This post was last modified: 06-19-2020, 07:00 PM by darin velev.)
(06-18-2020, 07:09 PM)MaxBass Wrote: Мотора си е на волво и тай като съм фен на турбо волвата от 2009 и съм карал моето което в един момент беше 250коня и съм карал такова, и мога да кажа, че си върви доста добре...По каталог му дават 7сек до 100, а в нета има доволно клипове, но не това е въпроса...Аз всъщност и това волво искам за платформа на която да си правя играчка, но ми беше интересно кой го е гледал и какво е видял... Щом ти харесва вземай и я си я карай със здраве колега нищо лично просто си казах мнението.Между другото точно сега гледах един Фокус ST със същия мотор само че колегата където го продава нещо е изперкал иска му 13500лв.като е 2006г.Аз също харесвам много турбо волвата в момента карам 1.8 122коня но ще го продавам понеже искам да купя някое S или V40 Т4 200тата коня но не мога да срещна на сносна цена некое иначе карал съм също такова на един приятел 1.9 мотор голям самолет е ( от него знам че това е единствения модел от тази серия където мотора и скоростите са си на Волво)върви доста повече от 2.5то 220коня дето ти си харесал ама той май му беше направил някакаъв чип тунинг каза че към 240коня била колата от 0 до 100 за 6.5сек.прави 7.3сек.било заводски данни.
|