The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Поддръжка на кола внесена от Канада/САЩ

#1
Здравейте,

Виждам, че в Германия се предлагат не-малко коли от XC сериите, които са внесени от САЩ/Канада. Интересувам се каква е поддръжката на такава кола. До колкото знам, не всички части съвпадат с моделите предлагани в Европа.

Знам, че е много вероятно колите, които идват от САЩ да са наводнявани или отписани поради подобна причина от застраховател, но все пак ме интересува каква е поддръжката. Ако може колега, който има такава кола да сподели опит какво е положението с резервните части.
Reply

#2
(10-04-2020, 07:28 PM)stephan Wrote: Здравейте,

Виждам, че в Германия се предлагат не-малко коли от XC сериите, които са внесени от САЩ/Канада. Интересувам се каква е поддръжката на такава кола. До колкото знам, не всички части съвпадат с моделите предлагани в Европа.

Знам, че е много вероятно колите, които идват от САЩ да са наводнявани или отписани поради подобна причина от застраховател, но все пак ме интересува каква е поддръжката. Ако може колега, който има такава кола да сподели опит какво е положението с резервните части.

По принцип са еднакви с европейските си събратя. Но в САЩ/Канада масово се продават модификации на XC, които са само с предно предаване(FWD). Другата особенност е, че са предимно с големите бензинови мотори - 3.2, V8, Т6. Същите двигатели се предлагат и в европа, така, че проблем с частите едва ли ще имаш. 
Наводнявано Volvo не ти трябва защото.... Confused
Reply

#3
Освен да има разлика в някоя част по купето, примерно калника да е с объл мигач, а не с квадратен, и някви такива тъпотийки, разлики в ходова част, накладки, филтри, мотор, скорости няма да намериш.

Обаче имай предвид, че доста застрахователни компании, не застраховат коли от Щатите или ако застраховат, премията обикновено е по-скъпа.

Също така ако там е продадена като ударена, размазана и т.н., застрахователната компания в БГ спокойно може да ти откаже ремонт след удар, защото се правят много измами с това (пренареждат се ударените части и се инсценира катастрофа) и застрахователите си направиха вратичка да отказват. А в Щатите много лесно можеш да се снабдиш с историята на колата.

Общо взето ако купуваш кола от Щатите, гледай до последно да е била здрава.

Иначе не ти трябва никаква наводнявана кола която е по-умна от Голф 3.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#4
Да, наводнена кола не мисля да взимам!

В Германия и особено Холандия излизат коли внесени от САЩ и карани в Европа по 4-5 години. В Холандия даже си имат история на година по колко км. са минали.

Като цяло ми прави впечатление че тези коли са с много екстри и на по-ниска цена. Предполагах, че има някаква сериозна драма с резервните части. За някои региони производителите правят доста модификации. Ясно е че европейските стопове/мигачи са различни, но това са "дребни работи".

Това със застрахователите не се бях замислял. Ще го проуча по-подробно. Мерси за инфото.
Reply

#5
Здравей колега, 
Разлики на практика няма. Освен при моделите след 2015 където задния мигач е червен и е реално габарит, който се ползва и като мигач. Това е най-съществената разлика ако гледаш за модел след 2015. Всички части или айде 99,9% от частите са еднакви. Цената на продръжка на такъв автомибил е по-евтина в Северна Америка отколкото в Европа, не защото частите са с различни цени, а защото в Европа има технически преглед. Така щеш не щеш подържаш колата по някакви изисквания, докато в Северна Америка няма технически преглед такъв какъвто го знаем в Европа. Има само замерване на нивото на изгорелите газове и то не във всички щати. 


Quote:Знам, че е много вероятно колите, които идват от САЩ да са наводнявани или отписани поради подобна причина от застраховател, но все пак ме интересува каква е поддръжката.


Е хубаво че го знаеш това. Ето ти един личен опит:
Роднина реши да си купува по-нова кола и хвърли око на една мазда внос от Канада. Колата е 2017. Казах му да не се занимава директно. Няма логика да пренасяш кола от Америката която там може да се продаде. Нещо не е наред. Въпреки всичко реше ще трябва да я види. Казах му че ще му направя подарък като му платя carfax-а за историята на колата. Бях убеден че колата е блъскана или нещо не е изобщо наред. Той за щастие беше категоричен че ако колата е била в инцидент няма да я вземе, като джамбазина естествено му каза че не е била в инцидент и това било нормална практика. Както и да е след като отиде да я види моя ми вика, абе много е добра няма ръжда, чиста е. Колата е - казвам му - е карана в Канада. не може да няма ръжда. Тука ръсят като изтървани зимата, понякога и два пъти дневно. Даде ми вина и познай колега - Маздата не просто блъсната, ами на стейтмънта го пишеше че цялата предни част е била отнесена от блъскане с животно, вероятно е блъснал елен или мечка и после е отишъл в някое дърво или мантинела. Колата, пишеше, е "total loss - 20 000 in damage", което казва на колко са оценили колата. 
Затова като ще купуваш кола от САЩ или Канада винаги си плати 35$ и да ти е мирна главата. В стейтмънта ще пише всичко. Изключенията са много редки, така че парите си струват. 
Това е моя приятелски съвет към всички решили за коли от САЩ и Канада.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#6
Много добра и поучителна история. Съгласен съм на 100%, че проверката в карфакс може да спести много проблеми след това.
Reply

#7
Доста поучителна история наистина. Мой познат иска да си взима Honda CR-V от Канада 2018г и му казах същото, че не е добра идея. Иначе от него знам, че за части от щатския ebay ставала работата - продавали абослютно всичко, но трябва да се внимава за някакви несъответствия все пак, защото връщането е голяма мъка чак до там.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)