01-27-2021, 05:42 PM
За съжаление не мога да редактирам. Описвам по-подробно.
В сервиза в който отидох да ми оправят огледалата, по моя молба профилактично направиха пълна диагностика на двигател - и казаха, че валовете работят несинхронно и вероятно имам разпъната ангренажна верига в двигателя.
Казаха, че са поръчали резервна електроника за управление, ако случайно е изгоряло - за което ми казват познати, че вероятността е 1 към 50. И че ако не помогне, ще трябва да се отваря двигателя и да се сменя веригата.
Доколкото чета, такава верига се сменя на 150 000 км - а аз съм на 159 000 и вероятно така или иначе е за смяна.
Просто чета, че такъв ремонт може да излезне и 3000 лв, а това е доста висок разход.
При положение, че колата има мощност - наскоро я тествах и вдига 190 без проблем, кара без проблем, пали без проблем, струва ли си да правя такъв ремонт сега, има ли риск ако го пропусна?
Тази грешка, която са видяли в компютъра, за несинхронна работа на валовете, оправдава ли такъв ремонт?
Колата е 2010 година, 159 000 км
В сервиза в който отидох да ми оправят огледалата, по моя молба профилактично направиха пълна диагностика на двигател - и казаха, че валовете работят несинхронно и вероятно имам разпъната ангренажна верига в двигателя.
Казаха, че са поръчали резервна електроника за управление, ако случайно е изгоряло - за което ми казват познати, че вероятността е 1 към 50. И че ако не помогне, ще трябва да се отваря двигателя и да се сменя веригата.
Доколкото чета, такава верига се сменя на 150 000 км - а аз съм на 159 000 и вероятно така или иначе е за смяна.
Просто чета, че такъв ремонт може да излезне и 3000 лв, а това е доста висок разход.
При положение, че колата има мощност - наскоро я тествах и вдига 190 без проблем, кара без проблем, пали без проблем, струва ли си да правя такъв ремонт сега, има ли риск ако го пропусна?
Тази грешка, която са видяли в компютъра, за несинхронна работа на валовете, оправдава ли такъв ремонт?
Колата е 2010 година, 159 000 км