The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос относно скоростна кутия TG-81SC - aisin 8 степенна

#1
Здравейте,
От 8 месеца карам Volvo V60 R Design D4 2014 г., оборудван с 8 степенна скоростна кутия на Aisin. Това ми е първият автоматик и не знаех какво да очаквам при покупката. След изминати няколко хиляди километра има нещо в поведението на скоростната кутия, което ме дразни и не мога да му свикна. А именно: при забавяне на скоростта (без значение дали натискам спирачка или карам без да натискам газта) тя си връща предавките надолу, обаче когато скоростта падне под 25 км/ч включва на свободна (оборотите падат на 800-900). Мисля че това е моментът в който трябва да включи от 3-та на 2-ра. Двигателят продължава да прави съпротивление по надолнище, т.е. не е аналогично на neutral позиция. Дразнещият елемент е когато подам газ, преди да съм спрял напълно следва едно замисляне (lack) около секунда дали да включи на 1-ра, 2-ра, дали на 3-та което е доста дразнещо и се случва често в градски условия. Също сега в студените месеци забелязах, че докато загрее колата пуска на свободна дори и при по-високи скорости 50-60 км/ч веднага щом си махна крака от газта. След като загрее пуска на свободна точно на 25 км/ч сякаш така е програмирано.
Преди 2 месеца ходих за смяна на маслото на скоростната кутия и майсторът каза, че това поведение е нормално и неговата се държи по същият начин. След смяната няма разлика в поведението. Като изключим това скоростната кутия сменя доста гладко и бързо, особенно бързо при ускорение.
Въпросът ми е има ли някои опит с подобно поведение на скоростните кутии на aisin - това проблем ли е или е by design и може ли да се промени това поведение.
Reply

#2
Ъпдейт на софтмодула на АСК в МП?

Аз съм го правил на 6 степенния и определено бях изненадан приятно от държането на кутията.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Да - определено при следващо ходене в официален сервиз ще питам и тях. За сега не е спешен проблем - но определено искам да разбера на какво се дължи.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)