The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с автомат - рита от R -> D

#1
Привет на всички,

От три месеца съм собственик на Volvo XC60 D5 2013. 
Изключително много си харесвам автомобила, а и беше едиствен избор при търсенето ми на кола. 
Внесоха ми я от Германия, ужким с история на реални километри ... Реално колата си изглежда запазена и без проблеми, като изключим скоростите. 

Сега на проблема. Автомата е 6-speed AW-TF-80SC и още на първата седмица ми направи впечатление, че рядко, но се случва при преминаване от R към D да срита. Последва смяна на масло във Вплус3, като те ми предложиха само опресняване(5л.) а не цялостно промиване (12 или14л.). Понеже маслото било много тъмно и може да раздвижи някви боклуци и реално да стане по-голям проблем. 

След опресняването, кутията нямаше проблеми за около 2 месеца, но след едно ходене до вилата, до която пътят е черен и стръмничък, проблема пак се върна. Отново не го прави постоянно, никога на студено, когато загрее и съм я карал повечко. След като зацепи на там скоростите не ритат и изглежда се сменят нормално.

От Vplus3 ми предложиха да я карам във Варна - МиД Ауто - казаха ми около 3к лв. ако е зле и трябва да се отваря, иначе за ремонт на някъв си блок само, което не включва отваряне на кутията, ще струва по евтино. 

От Volvo Alternative пък ме обеждават че този точно проблем ще се оправи със сервизен кит включващ сегменти/гумички и филтер - 1к лв.

Колеги искренно ще съм благодарен ако някой е минавал през този проблем и сподели опит. 
Дали евтиния вариянт няма да излезе по скъп накрая и след 1000 лв. за сервизиране да трябва пак да стигна до 3к. за цялостно рециклиране?
Също има ли къде в София да се ребилдват тези кутии?

Благодаря предварително!
Поздрави!

[url=https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC][/url]
Reply

#2
Тази тема може да ти е полезна.
https://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=23297
В ситроен форума има доста писано за тази кутия.
ex XC90
Reply

#3
Според мен кутията има още доста ресурс преди да се филмираш до толкова, че да я вкарваш в бокса...
Щом при смяна на скоростите и то като загрее си влизат плавно и мазно - карай си и си свиркай ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
(07-05-2021, 12:36 PM)JorokostoV Wrote: Привет на всички,

От три месеца съм собственик на Volvo XC60 D5 2013. 
Изключително много си харесвам автомобила, а и беше едиствен избор при търсенето ми на кола. 
Внесоха ми я от Германия, ужким с история на реални километри ... Реално колата си изглежда запазена и без проблеми, като изключим скоростите. 

Сега на проблема. Автомата е 6-speed AW-TF-80SC и още на първата седмица ми направи впечатление, че рядко, но се случва при преминаване от R към D да срита. Последва смяна на масло във Вплус3, като те ми предложиха само опресняване(5л.) а не цялостно промиване (12 или14л.). Понеже маслото било много тъмно и може да раздвижи някви боклуци и реално да стане по-голям проблем. 

След опресняването, кутията нямаше проблеми за около 2 месеца, но след едно ходене до вилата, до която пътят е черен и стръмничък, проблема пак се върна. Отново не го прави постоянно, никога на студено, когато загрее и съм я карал повечко. След като зацепи на там скоростите не ритат и изглежда се сменят нормално.

От Vplus3 ми предложиха да я карам във Варна - МиД Ауто - казаха ми около 3к лв. ако е зле и трябва да се отваря, иначе за ремонт на някъв си блок само, което не включва отваряне на кутията, ще струва по евтино. 

От Volvo Alternative пък ме обеждават че този точно проблем ще се оправи със сервизен кит включващ сегменти/гумички и филтер - 1к лв.

Колеги искренно ще съм благодарен ако някой е минавал през този проблем и сподели опит. 
Дали евтиния вариянт няма да излезе по скъп накрая и след 1000 лв. за сервизиране да трябва пак да стигна до 3к. за цялостно рециклиране?
Също има ли къде в София да се ребилдват тези кутии?

Благодаря предварително!
Поздрави!

[url=https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC][/url]

Защо не пробвате със затриване на данните които е запомнила колата и адаптация на кутията?
Reply

#5
Тишо е дал добър съвет и може преди това да направиш още една частична смяна на маслото. Изгледай и тези клипчета, като второто е за въпросните уплътнения
https://youtu.be/DbKlKhxRrrM
https://youtu.be/zt7i7AHe9lk

Sent from my Redmi K30 using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)