03-01-2023, 10:24 PM
Здравейте, колеги! Потърсих подобна тема с търсачката, но няма такава, затова пускам тази моя тема.
Имам старичко Volvo V 40 модел 1997 година 103 киловата или 140 конски сили двигател - бензин. Преди няколко дни смених оригиналния съединител с нов, марка VALEO. При смяната му се е оказало, че вътрешното каре на лявата полуоска е счупено и го сменихме и него. Сега колата се държи различно - съединителят е по-мек от преди, леко се превключват скоростите в движение, но има тресене в момента на тръгване от място!!! От смяната му до днес съм изминал около 100 километра. Когато отидох да си взема колата от ремонт, майстора ме попита дали е имало тресене и преди?! Казах му, че да, не винаги, но е имало много сериозно тресене докато тръгне колата предимно зимно време! След това вече в движение, то изчезваше! Каза ми, че проблемът е бил от счупеното вътрешно каре, а не от съединителя! Сега, след като колата е с нов комплект (амбриажен диск, съединител, лагер и нова вътрешна помпа на съединителя) и сменено ново каре, от какво според вас може да се получава този неприятен ефект? Ако отида с въпроси при майстора, какво да му кажа да прегледа за да се отстрани това притрисане като тръгва колата? Представете си в София в задръстване какво чудо е това тресене!!! Ако тръгвам с повече газ, не се усеща така, но това не е нормално да тръгвам като че ли за първи път съм зад волана...
Благодаря предварително за идеите ви!
Имам старичко Volvo V 40 модел 1997 година 103 киловата или 140 конски сили двигател - бензин. Преди няколко дни смених оригиналния съединител с нов, марка VALEO. При смяната му се е оказало, че вътрешното каре на лявата полуоска е счупено и го сменихме и него. Сега колата се държи различно - съединителят е по-мек от преди, леко се превключват скоростите в движение, но има тресене в момента на тръгване от място!!! От смяната му до днес съм изминал около 100 километра. Когато отидох да си взема колата от ремонт, майстора ме попита дали е имало тресене и преди?! Казах му, че да, не винаги, но е имало много сериозно тресене докато тръгне колата предимно зимно време! След това вече в движение, то изчезваше! Каза ми, че проблемът е бил от счупеното вътрешно каре, а не от съединителя! Сега, след като колата е с нов комплект (амбриажен диск, съединител, лагер и нова вътрешна помпа на съединителя) и сменено ново каре, от какво според вас може да се получава този неприятен ефект? Ако отида с въпроси при майстора, какво да му кажа да прегледа за да се отстрани това притрисане като тръгва колата? Представете си в София в задръстване какво чудо е това тресене!!! Ако тръгвам с повече газ, не се усеща така, но това не е нормално да тръгвам като че ли за първи път съм зад волана...
Благодаря предварително за идеите ви!
Майтап, бе, Уили...