The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нужда от съвет за ремонт на глава

#1
Здравейте. Преди около месец с жена си купихме XC90 PLATINUM 2013г. 3.2 внесено от Щатите. Откарах го при мой познат да го обслужи. Той смени ролките и пистовия ремък, защото видимо бяха належащи, и ми предложи преди да продължим да го запали, да работи, да си загрее. След като е поработила ми изпрати клип като от казанчето за антифриза той бълбука и излиза. Според него гарнитурата най-вероятно трябва да се смени, но каза че не се знае докато не се отвори, а и той сам си каза, че не е за него този ремонт. Чудя се какво да правя, да го отворим ли, защото ако го отворим може да излезнат още доста неприятности. Момчето което се нави да го направи каза, че ако е гарнитурата ще е най-добрият вариант. Каза, че може да има проблем в главата, пукан блок...... Ако е спукан блок направо ще трябва нов мотор (има ли такива само мотори). От друга страна ако излезе малък дявол, като се обслужи главата би трябвало в последствие да нямаме проблеми. С първата ми кола имам подобен проблем и честно казано, както и да ме прозвучи малко страх, при нея беше малък дявол и след това вече 7 години всеки ден се кара. Тази дилема е следната дали да го отворите или да го обявите за продан с описание на проблемите му. Съобщавайте според вас някой ще го купите ли? Има почти всички екстри за модела, салона е запазен, има и забележки естествено. Неприятна тема, но се случва. Благодаря на всички отзовали се!!!
Reply

#2
На моменти ми е доста чудно за какво ги купувате точно тези модификации?
Това е двигател, който върви по малко от D5, а гори почти двойно. Единственото предимство е, че бръмчи по малко.
Камион с бензинов двигател. Big Grin
След като се купи се започва, олеле то гори 15-20 градско, че и повече. Давай газова уредба,  после ама защо гърмят бобините и какво ли още не.
От другата страна ако погледнем D5 и там има  недостатъци , но поне няма нужда от преработки и доработки на оригиналната конструкция.
Та, понеже вече си напазарувал, каквото си напазарувал, кажи в кой град си за да видим с какво може да се помогне и накъде може да те насочим.

Нещо което се сещам на първо време охладителната система работи под налягане и ако оставите капачката на разширителния съд отворена, като загрее достатъчно може да заври. При бензиновите мотори е нормално температурата на охладителната течност да отиде над 100 градуса.  По спомени от едно бензиново S80, перката се пускаше на 105 или 110 градуса. Сваляше до към 90 и се изключваше.
Reply

#3
Мисля, че водата е загряла, но не ври, уви! Иначе съм от Казанлък. Благодаря!!!
Reply

#4
Труден въпрос. Някой от колегите в Казанлък да препоръча сервиз в околността.

Ако решите да карате колата в София - Volvo Alternative.
Reply

#5
Първо замери (има уред) за наличието на изгорели газове в антифриза.
Може да замериш и компресия за да се ориентираш кой цилиндър евентуално прави проблем.
На автомобил внесен от щатите може да се провери историята му там и след това се купува!
И ми е чудно какво е накарало майстора да остави да загрее дв. на махната капачка на разширителният съд?
Защото ако изчакаш да загрее и решиш да махнеш капачката ще е як фонтан, да не говорим че ще се изгори.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)