Здравейте колеги.
Имам проблем с EGR-a на моето Волво.
Точният модел е Volvo V90 Cross Country D5 2.0 235к.с
Светна ми лампата на двигателя и след скниране разбрах, че е проблем с EGR-a. Давами ми следната грешка "DIESEL ENG-P04D900 - Closed Loop EGR Control At Limit - Flow Too Low" От там проверих дали има индикация за това дали клапата стои в затворено или отворено положение и софтуера ми показа, че е затворена. Колата не губи мощност и си върви нормално. При подаване на газ обаче се отваря но гледайки стойностите има разминаване в реалните и очакваните стойности, където очакваните стойности изпреварват реалните и моето разбиране е че клапата се отваря малко по - бавно отколкото трябва и според мен е затлачена. Може и да греша но и ако някой друг е имал подобен проблем ще се радвам да сподели.
Решението според мен е да го сваля и да го почистя.
Проблемът е че никъде в интренет не мога да намеря упътване къде точно се намира EGR-a, какви инструменти са нужни и инструкции как се сваля.
Знам, че принципно това сигурно го има в някакви специализирани софтуери но исках да проверя дали някой знае за някакво pdf упътване, което да разгледам или ако някой може да даде съвети и да сподели опит ще съм много благодарен.
Благодаря предварително!
Имам проблем с EGR-a на моето Волво.
Точният модел е Volvo V90 Cross Country D5 2.0 235к.с
Светна ми лампата на двигателя и след скниране разбрах, че е проблем с EGR-a. Давами ми следната грешка "DIESEL ENG-P04D900 - Closed Loop EGR Control At Limit - Flow Too Low" От там проверих дали има индикация за това дали клапата стои в затворено или отворено положение и софтуера ми показа, че е затворена. Колата не губи мощност и си върви нормално. При подаване на газ обаче се отваря но гледайки стойностите има разминаване в реалните и очакваните стойности, където очакваните стойности изпреварват реалните и моето разбиране е че клапата се отваря малко по - бавно отколкото трябва и според мен е затлачена. Може и да греша но и ако някой друг е имал подобен проблем ще се радвам да сподели.
Решението според мен е да го сваля и да го почистя.
Проблемът е че никъде в интренет не мога да намеря упътване къде точно се намира EGR-a, какви инструменти са нужни и инструкции как се сваля.
Знам, че принципно това сигурно го има в някакви специализирани софтуери но исках да проверя дали някой знае за някакво pdf упътване, което да разгледам или ако някой може да даде съвети и да сподели опит ще съм много благодарен.
Благодаря предварително!