The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при ниски обороти

#1
Хелоу,на всички в този форум.Наскоро си купих волво 440 1.8ми със заводско АГУ.На ниски обороти мотора работи много неравномерно и тресе.Въпросът ми е,може ли да се регулират ниските обороти някъде от изпарителя?Ако може някой да даде идея от какво може да идва проблема? Sad
Благодаря предварително!
Reply

#2
Може да е от много неща. От дебитомера, от инжекциона, от ламбда сондата. Най-добре я заведи на диагностика.
Reply

#3
Виж тази тема - http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=295 - може да помогне.
Reply

#4
g_nenchev Wrote:.На ниски обороти мотора работи много неравномерно и тресе.Въпросът ми е,може ли да се регулират ниските обороти някъде от изпарителя?

Здравей.Ниските може да се регулират от самия изпарител,има една врътка.....всъщност ето я:.
....Та намери и пробвай да я развъртиш(така тя отпуска мембраните и минава повече газ - За ниските самоWink.

Друго нещо което 4хх серия имат като проблем е стъпковия мотор(моторчето за ниските)ако то е отишло или не дава контакт колата започва да не работи равномерно на ниските.Може да се пробва като запалиш колата и махнеш кабела от него - ако нищо не се променя значи проблема е там.
Порови се в форума слагал съм снимки на това моторче(сега не я намирам на компютъра).

Успех и ако имаш затруднения питай.

ПП:Ха Ха MichaelLeRoi ме превари с една минута
:wink:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#5
Имах подобен ефект на старото 440 1.8 с фабрична уредба,беше запушен електрическиа жиглор които се намира пред испарителя.Отгоре се сваля ел.боината,развива се гаиката,сваля се иглата и пружината и се продухва.При мен имаше много прахи марсотии.УСПЕХ
Reply

#6
да питам на моя испарител има две врътки едната е сащата като на снимката а др е пластмасова и е отсрани тя за какво служи ???? и каква роля играе в испарителя аа и ми казаха 4е испарителя се е замарсявал как мога да разбера кога е замарсен и мога ли аз да го по4истя сам или трябва да тарся маистор за това.
Reply

#7
Направи си диагностика и ако някой датчик не работи, ще излезе (вкл. и стъпков мотор и т.н.), но ако всички датчици работят, виж луфтовете на изпускателните клапани. Когато притегнат тресе така. Тамън тази събота и неделя приключихме едно пежо 405 с газова Виале. Имаше същия проблем. Електрониката си бачка, не хвърля грешки на котнтролера, ама на празни обороти тресе и на газ и на бензин. В средните и високите обороти си върви. Газаджиите изсипаха куп мнения за увиснали платна на изпарител, кабели, свещи и какво ли още не. На бензиновата диагностика чистиха стъпковия, прегледаха датчиците и казаха, че електрониката си е екстра. Като измерихме клапаните установихме, че са притегнали и четирите изпускателни. Регулирахме с нови пулове и сега двигателя е като часовник.
Reply

#8
Да попитам и аз за един проблем с моето 460 '94 B16F...
Значи като запали и двигателя е още студен оборотите на празен ход са
около 1500 и сравнитено бързо стигат нормалната си стойност - около 900! В този период от време ...когато натисна педала на газта(рязко) и веднага го отпусна двигателя се изфорсирва и след това оборотите не се връщат на предишната си стойност а правят едно колебание до стойности при които имам чусвото че двигателя ще угасне и след това тръгват нагоре!
Успокояването им предизвиквам с повторно натискане на газта...

Интересно че същото се получава когато тръгвам от място и двигателя е още студен....

Сякаш двигателя компенсира натоварването с някакво закъснение ..
при това с колебание ....а не пропорционално!

Най напред се усъмних в клапана на въздуха за празният ход..почистих го..имаше подобрение....ама сякаш има още нещо!

Заведох автомобила на диагностика...мериха шариха...казаха че
сигнала управляващ клапана за в. на празен ход има чуствително закъснение!?!?

Коментирах проблема и с други "специалисти"...те пък изразиха съмнение оносно датчика PTS!

Прегледах и грешките - има оплаквания от ECU Smile
само че според него има някъкъв проблем с EVAP Canister
(Evaporative Emission Control System)!


Така че ще ми е интересно да чуя мнението ви !
Reply

#9
На някои коли чрез "изфорсирване" се изгася автоматичният смукач, което е напълно нормално и мисля, че твоят случай е такъв, НО не съм специалист.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)