The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
И аз да се оплача...

#1
От доста време имам проблем с паленето. В какво се изявява: върта ключа, колата я запали я не ако пък запали гасне, така 2-3 пъти, после пък ако запали има едни колебания в оборотите, аха да изгасне (оинякога става) и се вдигат оборотите до около 1500. Понякога пък като върта ключа и неще да пали връщам ключа и тогава пали. Значи това го прави най-вече при студена двигаел. Стоян ми бе казал, че най-вероятно е датчика за студено палене ама не съм много начсно каде и какво да го правя.
Някой някаква идея и дали може да е проблем на вакума това?
Reply

#2
За да не досаждам на тези които са чували историята ми с майстора, тоя път кратката история.

Имаш един температурен датчик (предполагам че са все на едно и също място на двигателя) ако не се лъжа м/у 1 и 2 цилиндър отпред - това е като гледаш срещу колата се пада в предната дясна част на двигателя (пак ако не се лъжа цилиндрите се брояха от дясно на ляво). Този мери температурата на двигателя - има един друг той мери температурата на водата (той се намира на радиатора) - неговите показания виждаш на таблото.

Та на въпроса. Ако разкачиш този на двигателя и няма промяна при паленето - значи това ти е проблема. Аз с разскачен такъв при температура 12-15 градуса се дърлех по 3-4 пъти преди да запаля... Незнам за проби с мултицети и други такива. Знам че при загрял двигател тоя термостат трябва да запушва - с други думи - ако имаш скъсан кабел или развален датчик компютърът смята че двигателя ти е напълно загрял....

Успех

P.S. Едно предложение.
Често се опитваме да обясним кое къде се намира. Няма да е зле някой да качи снимки на двигатели и други части за да можем да показваме на тях... Май някъде в галерията видях вече няколко двигателя.
Reply

#3
Видях го каде е, утре ще гледам да пробвам.
Reply

#4
... да си продалжа по темата, вчера изключих датчика и колата пали от ряз ама пък се вдигнаха оборотите на празен ход на 1000. Защо става така? Също така това значили,че датчика е за смяна и ако някой знае какъв, че сега не ми се сваля.
Reply

#5
не съм голям майстор(даже малък не съм :-)) но не виждам логика в това което казваш, няма логика да изключиш датчика и да запали без проблем при студвн двигател.
аз имах подобен проблем на 360-та, но се оказа че дъзата за студено палене.
По принцип този датчик е една биметална пластина която при студен двигател затваря електрическа верига и подава ток на дюзата за студено палене и след няколко секунди като позагрее блока пластината разширява и прекъсва веригата, но да запали при изклющчен датчик нещо ме съмнява
Reply

#6
Най-вероятно е датчика за температурата на водата.
Ако не можеш да го поправиш-не го чупи повече.

[Image: line.gif]
Reply

#7
MichaelLeRoi Wrote:... да си продалжа по темата, вчера изключих датчика и колата пали от ряз ама пък се вдигнаха оборотите на празен ход на 1000. Защо става така? Също така това значили,че датчика е за смяна и ако някой знае какъв, че сега не ми се сваля.

Има известна логика-при по новите модели датчика не е биметална пластина, а наи често в зависимост от температурата си сменя съпротивлението, когато го изключиш компютърът отчита прекъсване на веригата и включва на авариен режим при които обикновено впръсква макс. гориво затова и нямаш проблеми с паленето, но са ти високи оборотите, но пък как ще гори Big Grin, така че вероятно е за смяна, но не знам какъв е питай Велислав той може да види в "Аутодата".
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#8
Гледам, че си гори както преди, обаче е интересно, че имах и един друг проблем и сега изчезна?... бреееее, ко да правя, да сменям ли тази джага?
Reply

#9
Датчика е термистор който си променя съпротивлението при промяна на температурата със зависимост по-висока температура - по-малко съпротивление. Затова като махнеш буксата съпротивлението става безкрайност и компютъра реагира с обогатена смес. Аз този датчик го взех от морга за 10лв - новия е над 80. Стават и от Рено, но трябва да се спазва цвета на пластмасата на датчика - така се означава характеристиката :wink:
Reply

#10
Днес по обяд сложих буксата и проблемите се появиха, значи да търся такъв датчик, и ако всичките ми проблеми да били от него...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)