The_St Wrote:Ако оригинално няма филтър за въздуха в купето, това е много глупава постъпка, защото цялото табло ми е пълно с боклуци, прах и листа разни. Май ще се търси българско решение
Да,
българското решение е добър вариант.
Особено ако колата стои често под дървета.
За целта една мрежичка, дамски чорап :wink: или тензух поставени и закрепени добре към отвора на смукателя на вентилатора е много добро решение.
Поне ще спират по-големите твърди частици и органични отпадъци - листа-шума, цветове, разни шушулки от дърветата на пролет и др.
The_St Wrote:Ако оригинално няма филтър за въздуха в купето, това е много глупава постъпка, защото цялото табло ми е пълно с боклуци, прах и листа разни. Май ще се търси българско решение
Да,
българското решение е добър вариант.
Особено ако колата стои често под дървета.
За целта една мрежичка, дамски чорап :wink: или тензух поставени и закрепени добре към отвора на смукателя на вентилатора е много добро решение.
Поне ще спират по-големите твърди частици и органични отпадъци - листа-шума, цветове, разни шушулки от дърветата на пролет и др.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
А така, аз съм с част от дамски чорапогащник (които скъсах навремето ).
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
А така, аз съм с част от дамски чорапогащник (които скъсах навремето ).
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Posts: 12
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Колеги, как без филтър? Все пак това е VOLVO, не е Вартбург. Филтъра за купето се намира точно там, където е посочено на снимката. Представлява нещо като хармоника. Аз лично го почисвам чрез изтупване или обдухване. Би трябвало да се подменя на определено време, но къде да търся подобен, а пък и чак такова глезене. Сваля се много лесно. Проверете! :lol:
Posts: 12
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Колеги, как без филтър? Все пак това е VOLVO, не е Вартбург. Филтъра за купето се намира точно там, където е посочено на снимката. Представлява нещо като хармоника. Аз лично го почисвам чрез изтупване или обдухване. Би трябвало да се подменя на определено време, но къде да търся подобен, а пък и чак такова глезене. Сваля се много лесно. Проверете! :lol:
Posts: 298
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
volff Wrote:Колеги, как без филтър? Все пак това е VOLVO, не е Вартбург. Филтъра за купето се намира точно там, където е посочено на снимката. Представлява нещо като хармоника. Аз лично го почисвам чрез изтупване или обдухване. Би трябвало да се подменя на определено време, но къде да търся подобен, а пък и чак такова глезене. Сваля се много лесно. Проверете! :lol: Не знам ти с каква кола си, но моята, а и всички останали като моята които съм виждал, там където е посочено няма нищо. Просто отдолу е клапана който се отваря за да тегли въздух отвън(да не върти въздуха само в купето). След това някъде там трябва да е вентилатора, но там не съм надничал.
Ако не те притеснява - щракни една снимка да видим за какво става на въпрос.
Volvo 440 1,8i '94
Posts: 298
Threads: 29
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
volff Wrote:Колеги, как без филтър? Все пак това е VOLVO, не е Вартбург. Филтъра за купето се намира точно там, където е посочено на снимката. Представлява нещо като хармоника. Аз лично го почисвам чрез изтупване или обдухване. Би трябвало да се подменя на определено време, но къде да търся подобен, а пък и чак такова глезене. Сваля се много лесно. Проверете! :lol: Не знам ти с каква кола си, но моята, а и всички останали като моята които съм виждал, там където е посочено няма нищо. Просто отдолу е клапана който се отваря за да тегли въздух отвън(да не върти въздуха само в купето). След това някъде там трябва да е вентилатора, но там не съм надничал.
Ако не те притеснява - щракни една снимка да видим за какво става на въпрос.
Volvo 440 1,8i '94
Posts: 20
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
И аз нямах до днес но днес като си сменях въздушния филтър (сменям го задължително преди зимата заедно с горивния не са скъпи) и статият не беше много зле за това изрязах го да остане само гумата залепих за нея по краищата и пластмаса от капаци за ЦД на комп кутия и сложих вътре в 3 ката вълнен плат от блуза заложих го на дупката (която е показана на снимката в поста ви) и си направих една П образна скоба от ламарина да държи филтъра и гумата от него да е плътно до купето след което я захванах с 2 видии за сега не усещам разлика честно казано но поне като пусна вентилатора не излиза прахоляк ще видим как ще е ако не се кара няколко дена и седи на някое кофти прашно място ако някой иска в идните дни мога да снимам побългаряването си
Posts: 658
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Моята е 97-ми набор и има филтър зависи от модела но са редки екземплярите с филтър .
Ще пусна по-късно снимки .
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
|