Posts: 658
Threads: 28
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
Въпреки че е минало доста време от послидния коментар бих искал да обясня
когато скоростта но въздушния поток е ниска нопример ниски обороти поради триенето
на потока в стенитесе получава завихряне и съответно забавяне на потока по стените
при увеличаване на скоростта на потока вихрите стават по-големи и скоростта още намалява
идва момент в който потока по стените спира да се движи
а при още по-голяма скорост потока по стените тръгва в обратна посока
цитирам изследване на руснаците
от там и извовите
подаване на горивото по средата но потока
плочката храни нормално в ниските обороти и е не ефективна при по-високи обороти
ако настроиш плочката да храни на високи тогава сместта става богата на ниски
за това са тези приоми от майстори и не чак до там да накарат изпарителя да храни добре и на високи обороти
кеде успешно къде не
единствения начин да се оброзува добра горивна смес е да се подава горивото от щуцер тръбичка
дори и маркуч ще свърши работо насочен подходящо
Ами това е
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ