Posts: 56
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Здравейте,
преди около 5-6 дена си купих Волво 460. По принцип го взех без плейър, защото си имах от преди (работи на 100%). Но като реших да го пусна, и ... не тръгва. Изобщо няма ток до него. В колата има изведени стандартните букси за захранваме и говорители. Продавача си свали неговиа касетофон пред мен преди да взема колата, тъй че предполагам, че трябва да работи. Та въпроса ми е, да не би да има нещо различно в буксите, например + и - да са обърнати и т.н. (нямам възможност да го замеря, понеже нямам мултицед)? Колата беше с някакъв кенууд, май беше доста стар, но с ЦД. Моля помогнете!
Мерси предварително!
Posts: 56
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Здравейте,
преди около 5-6 дена си купих Волво 460. По принцип го взех без плейър, защото си имах от преди (работи на 100%). Но като реших да го пусна, и ... не тръгва. Изобщо няма ток до него. В колата има изведени стандартните букси за захранваме и говорители. Продавача си свали неговиа касетофон пред мен преди да взема колата, тъй че предполагам, че трябва да работи. Та въпроса ми е, да не би да има нещо различно в буксите, например + и - да са обърнати и т.н. (нямам възможност да го замеря, понеже нямам мултицед)? Колата беше с някакъв кенууд, май беше доста стар, но с ЦД. Моля помогнете!
Мерси предварително!
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Виж да не би бушона е да отишъл, или пък може да работи само когато е на контакт. Буксите отзат стандартни евробукси ли са?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Виж да не би бушона е да отишъл, или пък може да работи само когато е на контакт. Буксите отзат стандартни евробукси ли са?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 56
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Да, стандартни са. И на контакт пак няма ток.
Posts: 56
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Да, стандартни са. И на контакт пак няма ток.
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
EroS, не се шашкай - щом е работел преди това друкия КАСТАФОНЬ ... и има евро букса - ако твоят е същия - /и буксата/ трябва да тръгне ..., но провери пак бушоните, вкл. по жицата зад буксата на "+" проводника обикновено червен на цвят - се слага допълнителен бушон - той да не е гръмнал или разместен докато е вадено и слагано устройството ти.
Чак тогава, ако не тръгва - вече трябва да изследваш кабелите да не са разместени от стандарта. Но червения или този който стандартно в евробуксата е "+" ... трябва да го изследваш ... при запален автомобил!
Айде успех и дано е бушона! ... а не да си прекълцал някои кабел :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
EroS, не се шашкай - щом е работел преди това друкия КАСТАФОНЬ ... и има евро букса - ако твоят е същия - /и буксата/ трябва да тръгне ..., но провери пак бушоните, вкл. по жицата зад буксата на "+" проводника обикновено червен на цвят - се слага допълнителен бушон - той да не е гръмнал или разместен докато е вадено и слагано устройството ти.
Чак тогава, ако не тръгва - вече трябва да изследваш кабелите да не са разместени от стандарта. Но червения или този който стандартно в евробуксата е "+" ... трябва да го изследваш ... при запален автомобил!
Айде успех и дано е бушона! ... а не да си прекълцал някои кабел :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
А провери ли бушона на касетофона, на самия касетофон има бушон, той как е?
Имам и друга идея, щом нямаш мултицет вземи една крушка на 12В за предпочитане, но може и по-голяма ако нямаш 12В и я вържи към плюса и минуса за касетофона, ако има ток значи е нещо по касетофона, ако няма значи е кабел/бушон.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
А провери ли бушона на касетофона, на самия касетофон има бушон, той как е?
Имам и друга идея, щом нямаш мултицет вземи една крушка на 12В за предпочитане, но може и по-голяма ако нямаш 12В и я вържи към плюса и минуса за касетофона, ако има ток значи е нещо по касетофона, ако няма значи е кабел/бушон.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|