Posts: 56
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
За това с крушката не се бях сетил. Ще го пробвам довечера. Иначе бушончетата на касетофона са ОК.
Благодаря на всички за помощта. Дано да не са кабелите, защото е много разправия :roll:
Posts: 56
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
За това с крушката не се бях сетил. Ще го пробвам довечера. Иначе бушончетата на касетофона са ОК.
Благодаря на всички за помощта. Дано да не са кабелите, защото е много разправия :roll:
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
EroS Wrote:За това с крушката не се бях сетил. Ще го пробвам довечера. Иначе бушончетата на касетофона са ОК.
Благодаря на всички за помощта. Дано да не са кабелите, защото е много разправия :roll:
Има в предвид че има два плюса(+) за касетофона от евро буксата.
Единия плюс е за паметта а другия е за режим на работа на апарата след поставянето на ключа в контактния ключ.
НО, ти си избираш как да си го направиш да ти е!
п.п. при мен се беше случило същото. Бяха свързали двата плюса заедно, и имах само ток без ключ!! ТЪПО!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
EroS Wrote:За това с крушката не се бях сетил. Ще го пробвам довечера. Иначе бушончетата на касетофона са ОК.
Благодаря на всички за помощта. Дано да не са кабелите, защото е много разправия :roll:
Има в предвид че има два плюса(+) за касетофона от евро буксата.
Единия плюс е за паметта а другия е за режим на работа на апарата след поставянето на ключа в контактния ключ.
НО, ти си избираш как да си го направиш да ти е!
п.п. при мен се беше случило същото. Бяха свързали двата плюса заедно, и имах само ток без ключ!! ТЪПО!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Не е тъпо аз така си го вързах нарочно имаче всеки път трябва да давам на контакт ако искам да си пусна музика докато чакам някой приятел пред блока
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Не е тъпо аз така си го вързах нарочно имаче всеки път трябва да давам на контакт ако искам да си пусна музика докато чакам някой приятел пред блока
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Уни, а ситуацията "полу-контакт" м/у 0 и І позиция на стартерния ключ, не ти ли е известна? Все пак ако си забравиш музиката вкл. на следващия ден със сигурност - няма да запалиш ...
Та при това положение ти работи Аудиото и вентилатора, освен ако не е на 0, освен това светят контролните лампи за това дали е вкл. АС-то или Рециркулацията в купето, но за да излезеш - трябва да си дръпнеш ивземеш ключа и ... всичко със сигурност ще е изключено.
Или това не те интересува, майсторе?!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Уни, а ситуацията "полу-контакт" м/у 0 и І позиция на стартерния ключ, не ти ли е известна? Все пак ако си забравиш музиката вкл. на следващия ден със сигурност - няма да запалиш ...
Та при това положение ти работи Аудиото и вентилатора, освен ако не е на 0, освен това светят контролните лампи за това дали е вкл. АС-то или Рециркулацията в купето, но за да излезеш - трябва да си дръпнеш ивземеш ключа и ... всичко със сигурност ще е изключено.
Или това не те интересува, майсторе?!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Бат Бойко ;-)
аз такъв проблем досега не съм имал, създал съм си навик да гася касетофона като слизам от колата, пък и съм с 90Ач акумулатор, има да си свири 3 дена и 3 нощи докато се откаже
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Бат Бойко ;-)
аз такъв проблем досега не съм имал, създал съм си навик да гася касетофона като слизам от колата, пък и съм с 90Ач акумулатор, има да си свири 3 дена и 3 нощи докато се откаже
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|