Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дали има значение че багажника ми не е с кора ?
#11
Сложи си туба и изкарай от фазоинвертора на тубата гуфре и го закрепи с друг на самата кора. Има голям ефект. Другия вариант е сложи си бас на кората през стъпало. Занимавал съм се с car audio варианти има много. :?:
Цитирай
Thanks given by:
#12
Сложи си туба и изкарай от фазоинвертора на тубата гуфре и го закрепи с друг на самата кора. Има голям ефект. Другия вариант е сложи си бас на кората през стъпало. Занимавал съм се с car audio варианти има много. :?:
Цитирай
Thanks given by:
#13
Какво представлява това ? И не разбрах има ли значение това че не ми е комби колата с кора а е по-изолиран багажника ? :roll:
Цитирай
Thanks given by:
#14
Какво представлява това ? И не разбрах има ли значение това че не ми е комби колата с кора а е по-изолиран багажника ? :roll:
Цитирай
Thanks given by:
#15
Може просто да изрежеш отвори на кората (това при положение че сложиш така наречената "туба" или там както му викате). А за гуфрирания маркуч незнам. Така не се ли променя дължината на фазиоинвертора, който принципно трябва да има определена такава? Друго решение на проблема е да се направи така че отвора на фазиоинвертора да се намира точно на кората, ама тогава трябва да е някакво "къстъм" изпълнение.
Цитирай
Thanks given by:
#16
Може просто да изрежеш отвори на кората (това при положение че сложиш така наречената "туба" или там както му викате). А за гуфрирания маркуч незнам. Така не се ли променя дължината на фазиоинвертора, който принципно трябва да има определена такава? Друго решение на проблема е да се направи така че отвора на фазиоинвертора да се намира точно на кората, ама тогава трябва да е някакво "къстъм" изпълнение.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)