The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
v 40 около 99 година

#1
колеги,като кола как се дарзи ,ниамам никакжа представа даите мнениа за дизела или за бензин.Плусоже и минуси
Reply

#2
колеги,като кола как се дарзи ,ниамам никакжа представа даите мнениа за дизела или за бензин.Плусоже и минуси
Reply

#3
За бензина: Аз съм с 1.8 115к.с не е няй-пъргавия, но според мен е оптималния двигател. До сега нямам никакви забележки за втора ръка кола купена от Горубляне и преди това карана в Италия :lol: Само консумативи и дано да остане така. Забележки като цьяло за модела - не е с най-добрите фарове и чистачки и е малко по-твърда, но го компенсира със здравина. Има перфектна устойчивост според моите разбирания.

За дизел - чел съм и съм чувал много суперлативи, но според мен 40-та е с малък дизел. Хубавият дизел на Ауди 2.5 145к.с. го слагат на С/В70, което вече е друг клас автомобил Big Grin
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#4
За бензина: Аз съм с 1.8 115к.с не е няй-пъргавия, но според мен е оптималния двигател. До сега нямам никакви забележки за втора ръка кола купена от Горубляне и преди това карана в Италия :lol: Само консумативи и дано да остане така. Забележки като цьяло за модела - не е с най-добрите фарове и чистачки и е малко по-твърда, но го компенсира със здравина. Има перфектна устойчивост според моите разбирания.

За дизел - чел съм и съм чувал много суперлативи, но според мен 40-та е с малък дизел. Хубавият дизел на Ауди 2.5 145к.с. го слагат на С/В70, което вече е друг клас автомобил Big Grin
V40 1999 1.8 115hp
Reply

#5
само да поправя Димо, че големия дизел е 140, а не 145 коня, иначе и малките дизели дето ги слагат на 40-те не са лоши, но до колкото си спомням колегите май се опракваха че турбината отведнъж се включва и било малко рязко, но колите определено са пъргави, отново ще подкрепя ДИмо в мнението му за 70-ткя това е съвсем другавтомобил, по-висок клас е, но цента ее същата, особено на В-тата, те по-принцип държат по-ниски цени от С70, но и двете са стахотни коли, особено дизелите са страхотни, аз съм с дизела и мога да ти кажа че хем много носи на товар, хем на дълъг път 160-170 не ги усеща, аз до морето по магистралата почти не съм слизал под 170 и накрая ми даде разход около 7.5-8, а при нбормално каране съм чувал че към 5 пада, но аз никога не съм карал с такава скорост :-)
Успех в избора.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
само да поправя Димо, че големия дизел е 140, а не 145 коня, иначе и малките дизели дето ги слагат на 40-те не са лоши, но до колкото си спомням колегите май се опракваха че турбината отведнъж се включва и било малко рязко, но колите определено са пъргави, отново ще подкрепя ДИмо в мнението му за 70-ткя това е съвсем другавтомобил, по-висок клас е, но цента ее същата, особено на В-тата, те по-принцип държат по-ниски цени от С70, но и двете са стахотни коли, особено дизелите са страхотни, аз съм с дизела и мога да ти кажа че хем много носи на товар, хем на дълъг път 160-170 не ги усеща, аз до морето по магистралата почти не съм слизал под 170 и накрая ми даде разход около 7.5-8, а при нбормално каране съм чувал че към 5 пада, но аз никога не съм карал с такава скорост :-)
Успех в избора.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Aз съм с V40 2.0 16V 140к.с. бензин.Карам го трета година общо 86000км.взех го от Горубляне внос от Италия.От две години му сложих метан и карам около 60000км.
По темата- при купуването смених масло,ремък ангренажен,пистов,филтър бензинов,накладки предни и задни.
До момента съм сменил - тампони на торсионна щанга - 100 лв.
- маншон на дясна полуоска-30лв.
-свещи- 120лв.
Това е ти сам си направи сметка.Мисля че за тия километри е добре.
Доволен съм от здравината и ел.пакета.Не съм доволен от возията/малко твърда/,от намирането на части,от цената им,почти липсват части втора употреба,малко е тясно за краката на седящите отзад.
Извод- Не му мисли тичай и ВОЛВО си купи!
volvo V40 2.0 140к.с. на метан- минало,но си го държа.
volvo XC90 Sport D5-185к.с. дизел- настояще
Reply

#8
Aз съм с V40 2.0 16V 140к.с. бензин.Карам го трета година общо 86000км.взех го от Горубляне внос от Италия.От две години му сложих метан и карам около 60000км.
По темата- при купуването смених масло,ремък ангренажен,пистов,филтър бензинов,накладки предни и задни.
До момента съм сменил - тампони на торсионна щанга - 100 лв.
- маншон на дясна полуоска-30лв.
-свещи- 120лв.
Това е ти сам си направи сметка.Мисля че за тия километри е добре.
Доволен съм от здравината и ел.пакета.Не съм доволен от возията/малко твърда/,от намирането на части,от цената им,почти липсват части втора употреба,малко е тясно за краката на седящите отзад.
Извод- Не му мисли тичай и ВОЛВО си купи!
volvo V40 2.0 140к.с. на метан- минало,но си го държа.
volvo XC90 Sport D5-185к.с. дизел- настояще
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)