The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
340 d странен проблем

#1
колеги, странно нещо ми се случи.колата работеше нормално,до една сутрин когато започна да изхвърля антифриза през преливника.изчезна ми парното и долях.продалжи да изхвърля..отворих казанчето и вътре-боза от антифриз и кал от ръжда.източих го промих с вода 4-5 пъти докато не започна да циркулира само чиста течност.до тук добре ,но започна 3 пъти повече да издухва антифриза, преди да го източа не ми работеше радиатора от пред ,след промивката вече работи,но парното вътре го ниама никакво...обезвъздушаване или друг проблем? интересното е че датчик на температура-норално и не прегрява, пали от парвия пат(до преди да сменя антифриза-сега малко трудно и пуши повече от преди-сив пушек), масло- прачката е на макс и абсолютно чисто масло.
някакъв съвет моляяя
Reply

#2
колеги, странно нещо ми се случи.колата работеше нормално,до една сутрин когато започна да изхвърля антифриза през преливника.изчезна ми парното и долях.продалжи да изхвърля..отворих казанчето и вътре-боза от антифриз и кал от ръжда.източих го промих с вода 4-5 пъти докато не започна да циркулира само чиста течност.до тук добре ,но започна 3 пъти повече да издухва антифриза, преди да го източа не ми работеше радиатора от пред ,след промивката вече работи,но парното вътре го ниама никакво...обезвъздушаване или друг проблем? интересното е че датчик на температура-норално и не прегрява, пали от парвия пат(до преди да сменя антифриза-сега малко трудно и пуши повече от преди-сив пушек), масло- прачката е на макс и абсолютно чисто масло.
някакъв съвет моляяя
Reply

#3
а термостат смени ли, щом си промил всичко и не изхвърля повече натифриз, остава само термостата да е, от него нямаш парно.
Нали правилно съм разбрал че вече не изхвърля интифриз?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#4
а термостат смени ли, щом си промил всичко и не изхвърля повече натифриз, остава само термостата да е, от него нямаш парно.
Нали правилно съм разбрал че вече не изхвърля интифриз?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#5
unicata Wrote:а термостат смени ли, щом си промил всичко и не изхвърля повече натифриз, остава само термостата да е, от него нямаш парно.
Нали правилно съм разбрал че вече не изхвърля интифриз?


лошото е че изхвърля даже повече...а термостата мисля че отваря или би трябвало да прегрее..а то си е вси4ко нормално.и на студена немога да я запаля без да съм махнал капачката на преливника
Reply

#6
unicata Wrote:а термостат смени ли, щом си промил всичко и не изхвърля повече натифриз, остава само термостата да е, от него нямаш парно.
Нали правилно съм разбрал че вече не изхвърля интифриз?


лошото е че изхвърля даже повече...а термостата мисля че отваря или би трябвало да прегрее..а то си е вси4ко нормално.и на студена немога да я запаля без да съм махнал капачката на преливника


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#7
щом хвърля може би идва налягане от цилиндрите, но ти пък каза че маслото е хубажо и антифриза е чист, найстина е странно, а за термостата мислълта ми беше че е останал отворени затова не грее, а може и кранчето което отговаря за парното да е заяло и да не отваря, поне така си обяснявам защо нямяш парно.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#8
щом хвърля може би идва налягане от цилиндрите, но ти пък каза че маслото е хубажо и антифриза е чист, найстина е странно, а за термостата мислълта ми беше че е останал отворени затова не грее, а може и кранчето което отговаря за парното да е заяло и да не отваря, поне така си обяснявам защо нямяш парно.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#9
Като промива радиатора, промили и радиатора на отоплението? Може и той да е запушен.
Reply

#10
Като промива радиатора, промили и радиатора на отоплението? Може и той да е запушен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)