Наистина съм ентусиаст и наистина се справих сам
Да ви се похваля че тези дни и особенно днес го сложих на всички газаджии,от които всеки ми разправя колко нямало софт и интерфейсен кабел за Виали в тук в БГ и никой не ще да ме послуша че тя мойта си е умница и иска само да й се каже да започне отначало да се самообучава, вместо да й връзвам лаптоп. Лаптопа е за глупавите газови инжекциони, караш си колата на бензин и през това време лаптопа събира инфо за колата, след което обучава газ електрониката.
Тъкмо врътнах 1 кръгче из студентски и с чисто сърце мога да кажа че от 6 месеца колата не е вървяла така нито на газ нито на бензин
Ебаси едвам я удържах в 1 завой...
Съвета ми към всички с хубави коли и фабрични газови е да не се връзват на нашите газаджиии и в никакъв случай да сменят нищо по газовата без да са сигурни.
Нашата газова има кажи речи вечен газов клапан и филтъра вътре не се сменя и не се чисти, евентуално има само 1 гумичка вътре,но тя няма да се скапе докато не се отвори клапана. Изпарителя е железен(жалко че не съм с оригинален) и само му се източва мазута отдолу, друга поддръжка не е нужна и след 15 години яко ръчкане. Мембраните са някакви карбонови и подгряването на бензин повече от минутка зимата си е излишно. Електрониката поне при мен се намира зад пепелника, има функция да обогатява сместа при подаване на повече газ, както знаете стехиометричното съотношение газ/въздух, при което газта изгаря най добре е оптимално за разхода и електрониката го поддържа в повечето случаи, но за макс мощност се иска леко обогатена смес. има си функция да обеднява сместа когато намаляте на скорост за да пести гориво. Най готиното е възможносста й да се самообучава, поради което не зависите от фактора майстор - кадърен или не ...
Закачам ви и няколко много полезни обяснения и схемички, които с доста зор успях да издиря
Успех и безаварийно каране на всички ...