The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Електроника на фабрична газова

#1
Моля колегите с 4хх серия с фабрични газови да разяснят къде се намира електрониката. Най накрая си намерих някакво стъпково моторче, което напук на всички майстори накарах да проработи с оригиналната електроника Big Grin > Предстои ми да го сложим с майстора и да й зададем отново да започне да се самообучава.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Браво - това е да си ентосиаст да се Справиш Сам.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Наистина съм ентусиаст и наистина се справих сам Smile
Да ви се похваля че тези дни и особенно днес го сложих на всички газаджии,от които всеки ми разправя колко нямало софт и интерфейсен кабел за Виали в тук в БГ и никой не ще да ме послуша че тя мойта си е умница и иска само да й се каже да започне отначало да се самообучава, вместо да й връзвам лаптоп. Лаптопа е за глупавите газови инжекциони, караш си колата на бензин и през това време лаптопа събира инфо за колата, след което обучава газ електрониката.
Тъкмо врътнах 1 кръгче из студентски и с чисто сърце мога да кажа че от 6 месеца колата не е вървяла така нито на газ нито на бензин Smile
Ебаси едвам я удържах в 1 завой...
Съвета ми към всички с хубави коли и фабрични газови е да не се връзват на нашите газаджиии и в никакъв случай да сменят нищо по газовата без да са сигурни.
Нашата газова има кажи речи вечен газов клапан и филтъра вътре не се сменя и не се чисти, евентуално има само 1 гумичка вътре,но тя няма да се скапе докато не се отвори клапана. Изпарителя е железен(жалко че не съм с оригинален) и само му се източва мазута отдолу, друга поддръжка не е нужна и след 15 години яко ръчкане. Мембраните са някакви карбонови и подгряването на бензин повече от минутка зимата си е излишно. Електрониката поне при мен се намира зад пепелника, има функция да обогатява сместа при подаване на повече газ, както знаете стехиометричното съотношение газ/въздух, при което газта изгаря най добре е оптимално за разхода и електрониката го поддържа в повечето случаи, но за макс мощност се иска леко обогатена смес. има си функция да обеднява сместа когато намаляте на скорост за да пести гориво. Най готиното е възможносста й да се самообучава, поради което не зависите от фактора майстор - кадърен или не ...
Закачам ви и няколко много полезни обяснения и схемички, които с доста зор успях да издиря Smile
Успех и безаварийно каране на всички ...


Attached Files
.zip   Vialle.zip (Size: 834.62 KB / Downloads: 620)
Reply

#4
Това с мембраните сигурно ли е, защото един некадърен майстор ми беше казал, че нямало АГУ, което да работи както трябва на под 70 градуса, в смисъм скапвало се. То вярно, че тоя майстор е пълен нещастник (Фулдата при Зоологическата-Тодор се казва, не ходете никога на диагностика там) ама все пак...
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#5
Е има колеги тук,които палят на газ при -15гр без грешка и проблеми нямат. На срещата преди 2 месеца видях 15 годишно 440, което си е с оригиналния изпарител, палило така неведнъж и няма проблеми даже без ламбда контрол.
Аз все още съм с Волтран под капака, но влиянието му сега е сведено до минимум.
Между другото на старото Волво 340 с Ловато преди да сменя мембраните си играх да впръсквам за проба АМВ през отвора за изтичане на утайките за да го почистя и при смяната се оказа че освен дупката от спринцовка на мембраната нищо й няма. Това при 4 години гърч и безхаберие от моя страна. След като 1 Ловато не се скапва толкова лесно, значи при Виали съвсем няма проблеми.
Едит: питай твоя майстор защо при италиянските инжекциони като екстра и презастраховка се монтира понякога автоматичен ключ, който прехвърля на газ при достигане на +40гр на водата Smile
Мембраните по принцип се втвърдяват при палене на газ при под +20гр,но само ако се прекали. Не очаквай мембрани за по 20лв български или по 40-45лв италиянски дам се държат като холандски за 180лв.
ПП: и аз много искам редуктор Виали, но ме е страх че ще има ходене по мъките с майстори + че на нормална цена мога да намеря 10 годишен 2-ра ръка...
Reply

#6
според мен когато колата е студена не е хубаво да се пали на газ защото газта не може да се изпари хубаво през изпарителя. Би трябвало поне малко да поработи на бензин. Другото което е: температурата на горене на газтта е по-голяма което пък не е добре за метала на мотора. Ама това си е мое мнение и всеки си решава сам как да кара :roll:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#7
За паленето и подгряването на бензин си е така, но друго си е като знаеш, че колата може и на студено директно на газ да тръгне. Ние със инжекционите и без това не можем все на газ да караме, защото се позапушват инжекторите+ че бензин винаги трябва да има минимум 5 литра заради помпата в резервоара. При карбураторите обаче ги няма тея проблеми и нерядко хората съвсем забравят да сипят 5-10лв в резервоара.
Това за температурата на изгаряне на газта е само 150гр разлика и е проблем само на 3 до 5 модела, при които клапаните са сметнати да издържат като че ли нарочно само на бензин, Волво разбира се не би направило такава мизерия на феновете си Smile Общо взето проблема, за който набеждават температурата на изгаряне на газта е зле монтирана и/или настроена газова уредба, в резултат на което немалка част от газта изгаря в клапаните и колекторите и разбира се ги прогаря рано или късно...
ПП: много яко е зимата като запалиш директно на газ при -10 -15гр и изпарителя като не може да се справи пуска газта като пръскалка и как върви колата тогава не е истина ... Smile е сигурно дава поне 20/100 моментен разход де.
Reply

#8
merck_440_1.8mi Wrote:ПП: много яко е зимата като запалиш директно на газ при -10 -15гр и изпарителя като не може да се справи пуска газта като пръскалка и как върви колата тогава не е истина ... Smile е сигурно дава поне 20/100 моментен разход де.
Това не е вярно. Пак си харчи до 9-9,5л./100км - грацко.
Поне това съм го видял. И на газ пали - Но е желателно на високи обороти да поработи малко в началото да не замръзне изпаритела. Това е при -10 - -15гр.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
Ефри, написах моментен разход, това ще рече 20/100 разход първата минутка две, общия разход зимата не се качва двойно, ами 5 до 10% спрямо летния, според колата и състоянието й. А иначе постоянен разход 20/100 може да се докара без проблем и лятото с малко усилия. Имах приятел, който си взе Фиат хрома 2л турбо и му сложи газова само за да я направи да гори към 22/100 и я изкарваше само колкото да настроят турбината и на някоя гонка. Нормално настроена кола със свястна газова може да подава газта на ситни капчици при температура на охлаждащата течност доста под нулата ... При развален термостат може и 5 минути да държи почти двоен раход.
Reply

#10
Ок - ясно - мерси за инфото.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)