Posts: 268
Threads: 14
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравей! И аз мисля, че 480 е по-удачният вариант, като вземем на предвид теглото и можеби аеродинамиката. Друг е въпроса, че незнам колко е удобно да се работи под капачето на 480-ката. Предлагам ти да си вземеш заводско турбо, защото ще е много по-лесно за преправяне. Можеш да ползваш на готово неща като всукателен и изпускателен колектор, въздушна магистрала и т.н. иначе трябва да ги преправяш. Из интернет съм гледал клипчета на 440 1.7 - 318 коня. Знам, че само с чип може да се направи към 170. Незнам обаче дали няма да е добър варианта да се вземе 2.0 двигателя и да се прави той. Незнам колко е здрав, иначе си мисля, че резултатите могат да са по-добри с него. Има Т4-ки (2.0 турбо) на по 450+ коня. Иначе си се ориентирал идеално за колата - доста са леки и стабилни при високи скорости, не са като разни голфове и тем подобни. Желая успех и ще се радвам ако мога да помогна с нещо. Моя снаряд сега е в сервиза на Мото Пфое - то не може само да караш без да пипаш :lol:
Likiov RacinG
92' 480Turbo
03' S60R