The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 1.8 ПРЕГРЯВАААААА

#1
Колеги от както смених термостата настъпват много странни анумалии.На няколко пъти стрелката стига до чврвената зона и тогава във следващия момент си слиза на мястото(посредата) и колата си работи ок.Но неска пак ми направи тоя номер и мн се изплаших защото контролната лампа светна и аз веднага загасих мотора. след около 5 минути се качих пак запалих и жсичко си беше нормално перката си вклучва термостата си работи чудна работа даже дори докато се прибирах (минавам през Шипка) всичко си беше нормалко :roll: преди да трагна един приятел които работи във сервис и ги чува работите каза 4е не е от термостата обясни 4е долната траба кам радиатора щом е топла е отворил големия кръг. Между другото и тои неможе да си обясни тази анумалия ако някои е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели.Мерси предварително
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#2
Колеги от както смених термостата настъпват много странни анумалии.На няколко пъти стрелката стига до чврвената зона и тогава във следващия момент си слиза на мястото(посредата) и колата си работи ок.Но неска пак ми направи тоя номер и мн се изплаших защото контролната лампа светна и аз веднага загасих мотора. след около 5 минути се качих пак запалих и жсичко си беше нормално перката си вклучва термостата си работи чудна работа даже дори докато се прибирах (минавам през Шипка) всичко си беше нормалко :roll: преди да трагна един приятел които работи във сервис и ги чува работите каза 4е не е от термостата обясни 4е долната траба кам радиатора щом е топла е отворил големия кръг. Между другото и тои неможе да си обясни тази анумалия ако някои е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели.Мерси предварително
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#3
Виж нещата в следната поредност:

Смени си изцяло антифриза!
Дори промивка на системата преди да го направиш - не е зле ... времето се стопля и става по-лесно.
Трябва да си опипаш радиатора /малко е мърлящинка/, дали равномерно е топъл /да няма запушване някъде/;
Пак си провери ... новия термостат /да не е някой калпав и да е дефектирал веднага/, виж с правилната температура на отваряне ли е, както е изискването за модела!
Направи тест с отворено и със затворено парно и виж какво се случва. /Да няма прлоблеми там/.
Гледаш след това вече датчика за перката и останалите неща.

Дано да е от стария антифриз /ев. боклук/ и след промивка и смяна на антифриза нещата да ти се оправят.

Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#4
Виж нещата в следната поредност:

Смени си изцяло антифриза!
Дори промивка на системата преди да го направиш - не е зле ... времето се стопля и става по-лесно.
Трябва да си опипаш радиатора /малко е мърлящинка/, дали равномерно е топъл /да няма запушване някъде/;
Пак си провери ... новия термостат /да не е някой калпав и да е дефектирал веднага/, виж с правилната температура на отваряне ли е, както е изискването за модела!
Направи тест с отворено и със затворено парно и виж какво се случва. /Да няма прлоблеми там/.
Гледаш след това вече датчика за перката и останалите неща.

Дано да е от стария антифриз /ев. боклук/ и след промивка и смяна на антифриза нещата да ти се оправят.

Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#5
play_vanko Wrote:Колеги от както смених термостата настъпват много странни анумалии.На няколко пъти стрелката стига до чврвената зона и тогава във следващия момент си слиза на мястото(посредата) и колата си работи ок.Но неска пак ми направи тоя номер и мн се изплаших защото контролната лампа светна и аз веднага загасих мотора. след около 5 минути се качих пак запалих и жсичко си беше нормално перката си вклучва термостата си работи чудна работа даже дори докато се прибирах (минавам през Шипка) всичко си беше нормалко :roll: преди да трагна един приятел които работи във сервис и ги чува работите каза 4е не е от термостата обясни 4е долната траба кам радиатора щом е топла е отворил големия кръг. Между другото и тои неможе да си обясни тази анумалия ако някои е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели.Мерси предварително

така се получава ,ако се губи течност /антифриз/
а термостата има една /дупчица/-отвор,който трябва да е нагоре--ако има въздух-да може да мине от там-и понеже ме критикуват,че много съм знаел-няма да пиша по ве4е
460
Reply

#6
play_vanko Wrote:Колеги от както смених термостата настъпват много странни анумалии.На няколко пъти стрелката стига до чврвената зона и тогава във следващия момент си слиза на мястото(посредата) и колата си работи ок.Но неска пак ми направи тоя номер и мн се изплаших защото контролната лампа светна и аз веднага загасих мотора. след около 5 минути се качих пак запалих и жсичко си беше нормално перката си вклучва термостата си работи чудна работа даже дори докато се прибирах (минавам през Шипка) всичко си беше нормалко :roll: преди да трагна един приятел които работи във сервис и ги чува работите каза 4е не е от термостата обясни 4е долната траба кам радиатора щом е топла е отворил големия кръг. Между другото и тои неможе да си обясни тази анумалия ако някои е имал подобен проблем ще съм благодарен да сподели.Мерси предварително

така се получава ,ако се губи течност /антифриз/
а термостата има една /дупчица/-отвор,който трябва да е нагоре--ако има въздух-да може да мине от там-и понеже ме критикуват,че много съм знаел-няма да пиша по ве4е
460
Reply

#7
значи радиатора е сравнително новичък миналата година е сменян също и антифриза като смених термостата го смених и него. А по вапроса за датчика все си мисле че или работи или не има ли сли4аи да работи по желание смисал понякога да не сработва :roll:
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#8
значи радиатора е сравнително новичък миналата година е сменян също и антифриза като смених термостата го смених и него. А по вапроса за датчика все си мисле че или работи или не има ли сли4аи да работи по желание смисал понякога да не сработва :roll:
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#9
а кам колегата ТЕРОРИСТА ако може да поясниш точно за какво става на вапрос защото и на мен ми се губи по малко антифриз (доливан около 200 мл на 2000 км
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#10
а кам колегата ТЕРОРИСТА ако може да поясниш точно за какво става на вапрос защото и на мен ми се губи по малко антифриз (доливан около 200 мл на 2000 км
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)