The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
всичко за 440

#1
здравейте видях че има такива теми за 480 и за 460 ако може да се напише нещо и за 440 защото това мисля че е доста разпространен модел и смятам да си купя.Интересуват ме бензин дизел също така цени на колите то се знае че е различно но оринтировъчно за бензина и дизела .Разход ,ДВГ на Рено ли са или са си на Волво .Цени части ,здравина ,:болни места и др.Мерси предварително и поздрави за хубавия клуб .
Reply

#2
Когато стане дума за автомобили с марка Volvo веднага се предизвиква асоциация със солидни и консервативни возила, характеризиращи се с изключителна надеждност. Най-малкият мо­­дел на фирмата “бяга” доста встрани от гореизброените качества, присъщи за болшинството четириколесни на шведската марка. Всъщ­ност, разглежданият от нас модел се произвежда в Холандия, някои от основните възли и агрегати са заимствани от френската фирма Renault и според най-запалените фенове на марката въобще не се вписва в нея. Въпреки това серията 400 е широко разпространена, както в Европа, така и у нас. Сега ще спрем вниманието ви на модификацията 440/460, която е проектирана и създадена на базата на спортното купе 480. Автомобилът дебютира през 1998 година и се явява пряк наследник на серията 300, която също се произвежда в холандския филиал на компанията. За разлика от грубо “скроените” 340/360, возилата с индекс 400 се характеризират с далеч по-елегантни каросерии. Хечбекът с пет врати е обозначен с номер 440, а седана с четири врати - с 460. Тези два варианта се произвеждат до 1995 година, като пръв на бял свят (1988) се появява хечбекът, а след малко повече от година дебютира и седанът.

Каросерия

Много от оплакванията са свързани с вибрации в арматурното табло
Най-изразените недостатъци са типични за екземплярите, произведени до 1990 година. Характерно за тях е ниското качество на лаковото покритие. Въпреки че повечето детайли от каросерията са поцинковани, често се забелязват наченки на ръжда. Това се случва особено при положение, че ламарината е била деформирана от удар. Затова не е лошо, забележите ли корозия по някой от детайлите да се направи щателен оглед и най-вече да се премери геометрията на автомобила. Ауспухната система също корозира, при това доста по-бързо от нормалното.
Тъй като каросерията на 440/460 е съобразена с късичката платфoрма на спортното купе, разстоянието за задноседящите пасажери е доста по-малко от нужното. С “нормален” багажен отсек може да се похвали само седанът. Екземплярите от първите две години от “живота” на серията 400 се са известни и с пропускащите гумени уплътнения, намиращи се между багажника и вратата.

Двигатели

Едни от най-често срещаните дефекти са свързани с алтернатора
Гамата от агрегати не се отличава с особено голямо разнообразие. Бензиновите мотори са с обем 1.7, 1.8 и 2.0 литра, като най-мощният от тях притежава 120 к.с. и е снабден с турбо компресор. През 1993 година се появява и 1.9-литров турбо дизел. Всички двигатели са производство на френската компания Renault и не се характеризират с особена надеждност, но за сметка на това сервизирането им е доста по-евтино от поддръжката на останалите възли и агрегати. За най-несполучлив се счита 1.7-литровия турбо вариант. Износването на този мотор е бързо и при евентуална покупка на такава модификация може скоро да ви се наложи извършването на основен ремонт. Освен това ще трябва да се рециклира и компресора, което значително ще повиши разходите.
И помощните агрегати (при всички двигатели) са съпът­ствани с доста дефекти. При екземплярите, произведени до 1993 година, често се срещат повреди във водната помпа, алтернатора и електронното запалване. Появява се и сериозен теч на масло от гарнитурите на капака и по-рядко от тази на цилиндровата глава. Слабата конструкция на съединителя, е причина за бързото му износване, особено при мощните версии. Бензиновата помпа също може да ви създаде главоболия. Карбураторните варианти са по-неудачни, заради възможно неравномерно подаване на горивна смес, идващо от деформиране на дроселовите клапи и преливане на гориво през всмукателния колектор. През месец май 1991 година, несполучливият карбуратор е заменен със значително по-добър. Инжекционите, които са препопъчителни също създават главоболия. Не са рядкост внезапни сривове в мощността и нестабилни обороти на празен ход. Всичко това се дължи на проблеми в електрониката, които следва да бъдат отстранени само в сервиз. Трансмисиите са сравнително по-надеждни, но са изключително трудни за отремонтиране. Така например, често се износва направляващият повдигач, а за да се смени се налага пълно разглобяване на скоростната кутия. Смяната на съединител също не е никак лесна работа, дори и за опитен майстор, което ще ви струва скъпо. Втулката на втора предавка се износва приблизително на около 60 000 километра пробег, а ненавременната є смяна може да усложни нещата. Дефектът се усеща от затрудненото включване на всички скорости и особено на втора. При покупка проверете дали има теч на масло от маншона на лявата полуос. Често пъти той е следствие от сериозна повреда в трансмисията.

За разлика от предишната серия с индекс 300, моделът 440/460 е вече с предно предаване. В резултат на това и окачването търпи сериозни промени. Отзад морално остарелите многолистови ресори вече са сменени с пружини и специална система, “разкрачваща” автомобила при по-висока скрост с цел подобряване на стабилността. Проблемът отзад идва от амортисьорите, които се характеризират с доста кратък живот. Отпред най-често дефектират стабилизиращите щанги, а и шарнирните болтове определено не са съобразени с нашите разбити пътища.
Що се отнася до спирачната система, най-добрият вариант е предни дискови, задни барабанни. Те са надеждни и лесни за сервизиране. Срещат се варианти с ABS и четири диска, но механизмът на действие е доволно сложен и предвид понатрупаните годинки, особено при по-старите екземпляри, често дефектират.

Ел. система
Подобно на много автомобили от това време и при Volvo електриката създава известни проблеми. Съве­тът на специалистите е да се избягват екземпляри с т. нар. ел. пакет. Моторчетата задвижващи стъклата често блокират, централното заключване също може да ви изиграе лоша шега, а електрическият шибедах редовно зацикля, при това в отворено положение. При някои от първите такива автомобили бензиномерът дава грешни показания.

Преимущества
Основният плюс при моделът 440/460 е високото ниво на безопасност. Друго, което трябва да се отбележи е доброто базово оборудване, което за щастие не се отразява на цената. Автомобилът се характеризира със сравнително добро качество на изработка, а самата марка е достатъчно престижна.

Цена
Високите цени на резервни части и повечкото дефекти предопределят и доста ниската цена на модела. Volvo 440/460 е популярна кола на нашенския пазар за употребявани автомобили, но покупката му не е най-добрият ход. Ако все пак сте решили да се ориентирате именно към това четириколесно, желателно е то да е произведено след края на 1993 година.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#3
Еееее, unicat това ми прилича на онези статии + и - на автомобила на старо в тях има истина толкова колкото в хороскопа на зодията ти във вестник папарак например ( Моторчетата задвижващи стъклата често блокират, централното заключване също може да ви изиграе лоша шега,) аз с това се занимавам и досега не съм срещнал блокирало моторче на каквато и да била кола ако стъклата са с жило (golf citroen и др) много често то се заплита или къса (при Citroen даже е задължително) ако са автоматични гори електрониката и съответно стават полуавтомат но самото моторче винаги остава здраво. Не смятам че трябва да се вярва на тези статии за каквото и да било. Smile
SAXON
Reply

#4
unicata, ако бях прочел тази статия преди да си вземем колата нямаше да е Волво ... сигурно ако бях прочел за Опел астра щеше да пише евтино за части и вози от т. А до т.Б - купувай. :-) volvofen, карам 480 (1.7 инжекцион), на което, както вече прочете, е базирано и 440 и 460. Нямам представа как се държат турботата на рено, но за инжекциона поддръжката е като на всеки един двигател като цена на части и след това като надежност. Един съвет от мен ако купуваш нещо гледай по възможност да е поддържано - интериор, табло - пластмаси - чупливи са и трудничко се намират :-) Това за ел. стъклата ... въженцето се къса не блокира електромоторчето. От впечатления на колега, който кара 460 и този модел е както всички останали от 4хх има недостатъци, като всяка стара кола, но предимствата са повече. Внимаваш като караш за мигачи, фарове, брони, а останалото - божа работа.

Пп. Всичко са лични впечатления. Според тези статии всички волво 4хх да са претъпкали сервизите.

ППп. За съединителя го сменях скоро и изкарва 170хил - 200хил. км.
Reply

#5
Аз това го прочетох точно преди да си взема колата - 440 ТДИ. Много ме разколеба... и ако го бях прочел преди да попадна в тоя клуб изобщо нямаше да си взема Волво. Но не съжалявам за избора си. Все пак зависи на какво попаднеш но това важи за всички автомобили.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#6
егати желязната статия. аз досега се чудех защо волвата са доста по малко от опелите а то било щото са скапани отвсякъде. нищо не остана читаво от тази 4хх серия нито купето го бива нито тоците са читави а за мотора и трансмисията мани мани пълен боклук. айде сега който си има такова волво да тичка да го продава ако има кой да му го купи и бегом да си земе едно кадетче а ако слушал повече може и голфче2. чакайте да поровя малко да видя няма ли нещо и за с40 че ако и този модел е като 4хх направо да го бутам в някой язовир и да си копувам астра или голфче4 от италия
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#7
sorry za latineca no kredora ne ba4ka .a cega po temata I az smqtam 4e tazi statiq e SUX .Po dobre 440 otkolkoto golf ili kadet.A da mi kajete edno 440 i bez turbo kolko gori gas .Govorq normalno karane gradsko.
Reply

#8
статията найстина е от тези серий +-, не съм искал да плюя по 4хх просто го копирах без да чета статията, не съм имал; намерение да плаша някого или да го обиждам.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#9
Май го вземате твърде лично...
Аз и преди съм споменавал "кола като кола... модел 88-а"
Аз карам модел 460 произведен през 95 и мога да споделя симптоми споменати в статията.

- Стъклото до шофьора иска малко помощ след дъжд...
- Съединителя ми е пътник - 2000 кубика двигател...
- Гледам нарочно моделите 4хх около мен. Над 90% имат изгнили задни калници или и те са пътници - тея дето съм ги видял здрави ми се струва че ги карат само по празници...
- Айде кажете сега че не ви вибрира арматурното табло!?
Quote:С “нормален” багажен отсек може да се похвали само седанът.
- За това вече съм коментирал...
- Имам и тея гадни сривове в мощността - по едни 12% баири ухулих жената че не ръчка достатъчно... - докато не седнах аз и газ до дупка едвам се набираше. Спрях да огледам нещо да не изпушило - запалих - втурна се като куцо пиле... - друг път същия номер...

Не съм тръгнал да избождам очи ама айде да не изписваме и вежди...
Само един модел е по-хубав от VOLVO - по-нов модел!
Reply

#10
Отпред най-често дефектират стабилизиращите щанги, а и шарнирните болтове определено не са съобразени с нашите разбити пътища.


Е тва е върховна глупост - за 6 години- маншон, втулки на дългата щанга и това е, айде сега да питаме някой с Голф или още по-забавно с Пежо или Рено, какво е сменял....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)