Posts: 16
Threads: 1
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Здр Dumfree,
ще споделя газовият си опит с теб та дано нещо ти помогна. Първо стеснението на колектора се налага поради факта 4е след изпарителя газта вече не е с високо налягане както при газовия инжекцион и се налага да се създаде вакуум за да тече така да се каже. Този вакуум се създава като се намали сечението на тръбопровода вследствие на което се увеличава скороста на преминаващия въздух вследствие на което пък пада налягането - Закон на Бернули, ако те интересува може да си направиш справка. Така при пониженото налягане в най-тясното сечение, газта преминава във въздушния поток. Стъпковия мотор служи да създаде идеалното отношение газ-въздух, което принципно трябва да се определя от промяната на вакуума, която пък се определя от положението на дроселовата клапа или по-просто от това колко си настъпил газта. Така или иначе въпросната система със стъпковото моторче не е особено определяща, защото както споменах нещата така или иначе се регулират от създадения вакуум и изпарителя, който пуска повече газ при по-голям вакуум. За успокоение ще ти кажа че имах Сеат с оригинална Холандска газова уредба на който му изгоря стъпковото моторче, обявиха ми няква дива цифра вследствие на което го изхвърлих и си сложих обикновено кранче. Разхода ми може и да се е качил,но не повече от половин литър, макар че газаджиите ще те убеждават колко е голяма разликата и колко е важно въпросното моторче.
Относно Ламбда сондата която следи какво е изгарянето, индикацията че не работи е нормална понеже вече не гори бензин,а газ и сигналите които тя изпраща в компютъра се изчисляват за да се подаде необходимото количество бензин за подобряване на горенето и в твоя случай това не се случва понеже няма връзка между компютъра и газта и съответно не се променя нищо в изгарянето и понеже сондата продължава да мрънка, че сместа е бедна или богата и компютъра се опитва да се нагласи по тези данни неуспешно в крайна сметка решава че сондата се е объркала и дава невярна информация и я игнорира.
В твоя случай мисля че проблема е другъде и ако колата ти е вървяла повече значи причините може да са повече от една. Успех!