The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Газов инжекцион "Фобос"

#1
Колеги да ви попитам дали е нормално. Сложих си "Фобос" на Volvo S40 2.0 Т 160 коня, като в началото всичко беше ОК! Изминах около 500 км. и сега започна да предърпва когато се движи с постоянни обороти. В случай на натискане на педала на газта всичко е нормално, ускорява си перфектно, но при едно положение е нетърпимо. Казаха ми че мембраните улягали и са необходими допълнителни настройки. А днес направо ужас като погледнах под нея и що да видя-голяма локва от антифриз. Моля за отзиви ако някой има виждане.
Благодаря предварително!
Reply

#2
Колеги да ви попитам дали е нормално. Сложих си "Фобос" на Volvo S40 2.0 Т 160 коня, като в началото всичко беше ОК! Изминах около 500 км. и сега започна да предърпва когато се движи с постоянни обороти. В случай на натискане на педала на газта всичко е нормално, ускорява си перфектно, но при едно положение е нетърпимо. Казаха ми че мембраните улягали и са необходими допълнителни настройки. А днес направо ужас като погледнах под нея и що да видя-голяма локва от антифриз. Моля за отзиви ако някой има виждане.
Благодаря предварително!
Reply

#3
Здравей колега!Аз съм от Плевен и ми се е налагало да ползвам услугите на сервиза на Фобос, и мнението ми е , че са въздух под налягане. Газовите им инжекциони доколкото знам са сбиротак от резервни части и не са най-удачният избор. А за проблемите, които ти прави уредбата не оставяй да те сапунисват с улягане на мембрани и др.щуротии, след като ти плащаш едни пари за тях трябва да получиш правилно монтирана и добре работеща система.
Аз съм с Бертолини и от слагането и до сега никакви проблеми.
Reply

#4
Здравей колега!Аз съм от Плевен и ми се е налагало да ползвам услугите на сервиза на Фобос, и мнението ми е , че са въздух под налягане. Газовите им инжекциони доколкото знам са сбиротак от резервни части и не са най-удачният избор. А за проблемите, които ти прави уредбата не оставяй да те сапунисват с улягане на мембрани и др.щуротии, след като ти плащаш едни пари за тях трябва да получиш правилно монтирана и добре работеща система.
Аз съм с Бертолини и от слагането и до сега никакви проблеми.
Reply

#5
Здравей,

Оправиха ли ти проблема с придърпването. Аз също ще слагам ГИ и в момента се колебая между "Фобос" и BRC. В нашия форум има доста мнения за BRC сервиза в Дружба и отзивите са доста добри. Това ми е едния вариант. Другия е "Фобос" сервиза в София.
Разликата в цената не е малка и ако ще получа същия резултат няма смисъл да давам 300-450 лв повече.
По другите автомобилни форуми хората са доста доволни от "ФОБОС".
Ако други колеги са с "ФОБОС" ГИ може да споделят мения.
Reply

#6
Здравей,

Оправиха ли ти проблема с придърпването. Аз също ще слагам ГИ и в момента се колебая между "Фобос" и BRC. В нашия форум има доста мнения за BRC сервиза в Дружба и отзивите са доста добри. Това ми е едния вариант. Другия е "Фобос" сервиза в София.
Разликата в цената не е малка и ако ще получа същия резултат няма смисъл да давам 300-450 лв повече.
По другите автомобилни форуми хората са доста доволни от "ФОБОС".
Ако други колеги са с "ФОБОС" ГИ може да споделят мения.
Reply

#7
Аз съм с "Фобос" , около 2 500 км от монтажа и нямам никакви проблеми. Изрично питах дали има нужда от донастройки поради улягане на мембрани и др. след определен пробег. Отговора на майстора беше: "При инжекциона няма такова нещо. Системата е достатъчно интелигентна".
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply

#8
Аз съм с "Фобос" , около 2 500 км от монтажа и нямам никакви проблеми. Изрично питах дали има нужда от донастройки поради улягане на мембрани и др. след определен пробег. Отговора на майстора беше: "При инжекциона няма такова нещо. Системата е достатъчно интелигентна".
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply

#9
Здравейте,
От две седмици съм на газ. Сложих си я в сервиза на "ФОБОС" в София.
Сервизът е нов и маи има да поработят по организацията. Аз я оставих сутринта и към 17-18 на следващия ден трябваше да е готова. Звъннаха ми към 19 да си я взема. Аз съм в Младост 4 а сервиза е м/у Долни и Форни Богоров (поне час път не ми мърдаше) и се разбрахме за следващия ден сутринта. По принцип колата не ми трябваше, но за доста хора такова забавяне е от значение. От поставянето съм доволен. само малко се е повдигнала кората в единия край, но то е от тръбата, която отива към пълначката. Тия дни може да направя малко снимки и да ги кача.
Цената е 1200 лв с нормална бутилка. На мен всичко ми излезе 1350. Това включва:
Тороидална бутилка + 90 лв
Портативна пълначка (при капачката на резервоара) + 35 лв
Смяна на свещи + ~40 лв с труда
Като взимах колата правихме малко тестове. Примерно на 2-ра я вкарваш на 5-6 хил оборота и тои от компютъра сменя газ/бенз или от 20 км/ч буташ 5-та и до 80-100 км/ч и пак сменя - за да се види дали няма липса на гориво. Смяната м/у газ/бенз се усеща само по едно кратко пискане - никаква разлика.
Досега съм навъртял около 300 км и нямам оплаквания.

Малко дълъг пост се получи. Надявам се да съм бил полезен.
Reply

#10
Здравейте,
От две седмици съм на газ. Сложих си я в сервиза на "ФОБОС" в София.
Сервизът е нов и маи има да поработят по организацията. Аз я оставих сутринта и към 17-18 на следващия ден трябваше да е готова. Звъннаха ми към 19 да си я взема. Аз съм в Младост 4 а сервиза е м/у Долни и Форни Богоров (поне час път не ми мърдаше) и се разбрахме за следващия ден сутринта. По принцип колата не ми трябваше, но за доста хора такова забавяне е от значение. От поставянето съм доволен. само малко се е повдигнала кората в единия край, но то е от тръбата, която отива към пълначката. Тия дни може да направя малко снимки и да ги кача.
Цената е 1200 лв с нормална бутилка. На мен всичко ми излезе 1350. Това включва:
Тороидална бутилка + 90 лв
Портативна пълначка (при капачката на резервоара) + 35 лв
Смяна на свещи + ~40 лв с труда
Като взимах колата правихме малко тестове. Примерно на 2-ра я вкарваш на 5-6 хил оборота и тои от компютъра сменя газ/бенз или от 20 км/ч буташ 5-та и до 80-100 км/ч и пак сменя - за да се види дали няма липса на гориво. Смяната м/у газ/бенз се усеща само по едно кратко пискане - никаква разлика.
Досега съм навъртял около 300 км и нямам оплаквания.

Малко дълъг пост се получи. Надявам се да съм бил полезен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)