Posts: 147
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравейте сладури,
Нещо ме е обхванала треската по моето бебче и ми се иска да го разкрася и да го понапомпам малко, че още ме е яд на една Калибра, която ме издуха на един светофар.
Та досега съм проверил за чип тунинг и мисля да го сложа при digitaltuning.bg като цената е около 1050 лева, колкото е и при другите сайтове.
Прочетох много за ксеноните и мисля да си купя едни такива малко по-напред в бъдещето.
Сега обаче идвам с въпросите:
1. Къде могат да ми направят достатъчно качествен външен тунинг, който да включва предна маска, задна броня, прагове, спойлер и евентуално ауспух. Питам за качествена фирма, защото искам всичко да е направено за моята кола, а не да е натъкмяване от други модели и т.н.
2. Калоян беше споменавал за някакви спортни филтри (ако не се лъжа) и ми стана интересно дали си заслужава нещо такова да си сложа и аз и дали ще има ефект.
3. Всичко друго, което съм забравил да попитам.
Искам да се извиня предварително, ако въпросите ми звучат лаишки, но общо взето се чувствам така. В крайна сметка още от малък си мечтая за тунингована кола, на която да се радвам и затова реших да пусна тази тема, а и също така си мисля, че може да е полезна и за други потребители.
Благодаря на всички отзовали се.
Posts: 147
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Здравейте сладури,
Нещо ме е обхванала треската по моето бебче и ми се иска да го разкрася и да го понапомпам малко, че още ме е яд на една Калибра, която ме издуха на един светофар.
Та досега съм проверил за чип тунинг и мисля да го сложа при digitaltuning.bg като цената е около 1050 лева, колкото е и при другите сайтове.
Прочетох много за ксеноните и мисля да си купя едни такива малко по-напред в бъдещето.
Сега обаче идвам с въпросите:
1. Къде могат да ми направят достатъчно качествен външен тунинг, който да включва предна маска, задна броня, прагове, спойлер и евентуално ауспух. Питам за качествена фирма, защото искам всичко да е направено за моята кола, а не да е натъкмяване от други модели и т.н.
2. Калоян беше споменавал за някакви спортни филтри (ако не се лъжа) и ми стана интересно дали си заслужава нещо такова да си сложа и аз и дали ще има ефект.
3. Всичко друго, което съм забравил да попитам.
Искам да се извиня предварително, ако въпросите ми звучат лаишки, но общо взето се чувствам така. В крайна сметка още от малък си мечтая за тунингована кола, на която да се радвам и затова реших да пусна тази тема, а и също така си мисля, че може да е полезна и за други потребители.
Благодаря на всички отзовали се.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
1. Трябва да се поразтърсиш из тутниг къщите и да видиш какво могат да ти предложат, аз ходих в една Жожи, на опълченска и сливница, там ми предложиха нож от CLK който направо утрепа рибата, колата веднага започна да гледа по-застрашително, но от ам само ножа ми хареса, праговете които ми предложиха ми се сториха ендостатъчно агресивни, даже никак. ИМаше и антикрило което не беше лошо, но след като прочетох че фабричното на модела увеличава още 10-15% стабилноста на колата реших да потърся оригинално. Иначе търсене му е майката, обикаляш и гледаш кой какво предлага и дали ти харесва.
2. По принцип както съм казал със портен филтър съм ;-) въпроса с филтъра естествено е да е малко спорен, но гледах клипче за тестването на фиеста(ако не се лъжа) на дино със и без спортен филтър, учудващо, но ефект найстина имаше, макар и 2-3 коня. Но лично според мен не това е най-големия плюс на спортния филтър, един спортен филтър би трябвало да се пере на около 30-50 000км според околната среда, при нас макс на 30 000, докато един обикновен се сменя на 10 000, друг плюс е че самия филтър пропуска повече въздух и до колкото ми казаха в digitaltuning.bg (щото те ми сложиха чипа) така малко се разтоварвала турбина, колко е вярно незнам :roll: Ако ще взимаш филтър съобрази се с размера, защото на едно приятелче му сложиха някакъв малък, а той кара чипосано БМВ 3-ка(към 170-180коня) и филтъра му грее, явно не смогва на въздушния поток, това ако филтъра е конусовиден, аз лично съм с филтър като оригиналния без да преправям нищо, извадих стария и сложих новия. Моя струваше 105 лева ако не се лъжа, за някои това е вискока цена, но като се има предвид че се пере на 30 000км. и после се връща обратно вместо да се купува нов, според мен си струва.
по отношение на марките гледай JR или K&N.
3. Останалото зависи от финансите, може да смениш цялата генерация, а има ваариант с така наречения Squirt, там нещата са малко по сериозни, става дума за цял компютър при който се настроиките се правят спрямо твоята кола и се постига оптимален ефект, но съм чувал че цената отива към 3 бона :evil: с мапването, може ако искаш и да смениш турбината ако тази не може да се надуе повече или мислиш че двигателя ще издържи по-голям надув. Абе варианти много само кинти да има някой да снася ;-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
1. Трябва да се поразтърсиш из тутниг къщите и да видиш какво могат да ти предложат, аз ходих в една Жожи, на опълченска и сливница, там ми предложиха нож от CLK който направо утрепа рибата, колата веднага започна да гледа по-застрашително, но от ам само ножа ми хареса, праговете които ми предложиха ми се сториха ендостатъчно агресивни, даже никак. ИМаше и антикрило което не беше лошо, но след като прочетох че фабричното на модела увеличава още 10-15% стабилноста на колата реших да потърся оригинално. Иначе търсене му е майката, обикаляш и гледаш кой какво предлага и дали ти харесва.
2. По принцип както съм казал със портен филтър съм ;-) въпроса с филтъра естествено е да е малко спорен, но гледах клипче за тестването на фиеста(ако не се лъжа) на дино със и без спортен филтър, учудващо, но ефект найстина имаше, макар и 2-3 коня. Но лично според мен не това е най-големия плюс на спортния филтър, един спортен филтър би трябвало да се пере на около 30-50 000км според околната среда, при нас макс на 30 000, докато един обикновен се сменя на 10 000, друг плюс е че самия филтър пропуска повече въздух и до колкото ми казаха в digitaltuning.bg (щото те ми сложиха чипа) така малко се разтоварвала турбина, колко е вярно незнам :roll: Ако ще взимаш филтър съобрази се с размера, защото на едно приятелче му сложиха някакъв малък, а той кара чипосано БМВ 3-ка(към 170-180коня) и филтъра му грее, явно не смогва на въздушния поток, това ако филтъра е конусовиден, аз лично съм с филтър като оригиналния без да преправям нищо, извадих стария и сложих новия. Моя струваше 105 лева ако не се лъжа, за някои това е вискока цена, но като се има предвид че се пере на 30 000км. и после се връща обратно вместо да се купува нов, според мен си струва.
по отношение на марките гледай JR или K&N.
3. Останалото зависи от финансите, може да смениш цялата генерация, а има ваариант с така наречения Squirt, там нещата са малко по сериозни, става дума за цял компютър при който се настроиките се правят спрямо твоята кола и се постига оптимален ефект, но съм чувал че цената отива към 3 бона :evil: с мапването, може ако искаш и да смениш турбината ако тази не може да се надуе повече или мислиш че двигателя ще издържи по-голям надув. Абе варианти много само кинти да има някой да снася ;-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 147
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Благодарско за съветите.
Можете ли да ми предложите качествени тунинг къщи, към които да се обърна за съвет по тези въпроси
Posts: 147
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Благодарско за съветите.
Можете ли да ми предложите качествени тунинг къщи, към които да се обърна за съвет по тези въпроси
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 147
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Гледах темите там, но няма нищо като за мен. Ще питам все пак.
А сега един въпрос - колко горе-долу струва един филтър К&N като за моята кола?
Posts: 147
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Гледах темите там, но няма нищо като за мен. Ще питам все пак.
А сега един въпрос - колко горе-долу струва един филтър К&N като за моята кола?
|