Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
Здравей,
карам S60 BiFuel CNG (при мен 15К км)- прекрасен автомобил с много добър разход (за такъв клас кола). Можеш да види в тази тема <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=27918">viewtopic.php?f=8&t=27918</a><!-- l --> за майстор - поне на мен ми помогна човека (а сподели, че много коли от марката с фабрични уредби е оправял). Да знаеш, че имах проблем с уредбата и обиколих майсторите в София и не намерих човек, който дори да знае принципа на работа на подобна система :o .
Поздрави и успех с намирането на подходящата колица.
ПП. Забравих да спомена, че с някои малки разлики LPG и CNG са доста подобни като принцип на работа.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 2
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2014
Reputation:
0
Благодаря за отговора!
Темата съм я чел само не разбрах съкращението ППХ какво значи.
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
ППХ - Принудителен празен ход - когато спускаш колата по наклон и не подаваш газ - тогава над определени обороти (1500-1800) компютърът спира подаването на гориво към двигателя. На коли на които има борд компютър при ППХ показанията са 0.0 L/100km.
Дано съм го обяснил разбираемо .
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 14
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2014
Reputation:
0
Здравейте,
Току що се регистрирах във форума поради факта , че си търся Волво.
Спрял съм се на редкия за наще ширини модел s60 2,4 bi fuel.
Изчетох темата , че трудно се намират майстори които наистина разбират този тип двигатели (заводски метан).
Бихте ли ме посъветвали какво да гледам по колата , която съм харесал?
Изглежда много запазена, внос от Италия (разбирасе..) 2007
Забелязах че в единия фар има конденз , което говори за вероятно подпиране или удар.
Моля за съвет какво да гледам по колата преди да я взема евентуално?
Запали на бензин безупречно , не съм тесвал как работи на метан защото трябва да загее първо поне 10 минути , така каза продавача.
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
Здравей,
колата изглежда добре на снимките - волан, скоростен лост, но не знам как е на живо. Не знам защо няма бутон DSTC или STC - според мен няма S60 без една от двете системи, но може и да греша.
Това за превключването на газ не е много вярно - при мен при +10С превключва до 1 мин., при 0С за около 5мин. Задължително я покарай за да превключи на газ и да видиш дали работи безпроблемно. Бутона Petrol мига докато не се изпълнят всички условия - температура, налягане на газа и угасва при преминаване на метан. Нивото на метана се вижда на указателя в дясно на таблото, а на бензина е с барчета на бордкомпютъра при натискане на бутона Info на левия лост.
Имай в предвид, че тази кола въпреки, че е 2007г. е със проблемната дроселова клапа, заради която най-вероятно е продадена в Италия на доста ниска цена (има лек и за нея в БГ ). Проверка на дроселовата клапа не знам как да направиш без специализирана апаратура - гледай оборотите на празен ход дали не играят. При проблеми с газовата си предвиди път до Пазарджик - при Янис. За друго не се сещам сега.
Поздрави и успех с колата.
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 2,362
Threads: 63
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
jtboev Wrote:Здравей,
колата изглежда добре на снимките - волан, скоростен лост, но не знам как е на живо. Не знам защо няма бутон DSTC или STC - според мен няма S60 без една от двете системи, но може и да греша.
Това за превключването на газ не е много вярно - при мен при +10С превключва до 1 мин., при 0С за около 5мин. Задължително я покарай за да превключи на газ и да видиш дали работи безпроблемно. Бутона Petrol мига докато не се изпълнят всички условия - температура, налягане на газа и угасва при преминаване на метан. Нивото на метана се вижда на указателя в дясно на таблото, а на бензина е с барчета на бордкомпютъра при натискане на бутона Info на левия лост.
Имай в предвид, че тази кола въпреки, че е 2007г. е със проблемната дроселова клапа, заради която най-вероятно е продадена в Италия на доста ниска цена (има лек и за нея в БГ ). Проверка на дроселовата клапа не знам как да направиш без специализирана апаратура - гледай оборотите на празен ход дали не играят. При проблеми с газовата си предвиди път до Пазарджик - при Янис. За друго не се сещам сега.
Поздрави и успех с колата. ,, Не знам защо няма бутон DSTC или STC - според мен няма S60 без една от двете системи, но може и да греша." - не е ли на лпстчето на мигачите на 2007?
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2015
Reputation:
0
Здравейте!
Загледал съм се за покупка във V70 Bi Fuel. Карам доста км. около 35.000 - 40.000 на година (2/3 извънградско)
Може ли информация от 1-ва ръка (от собственици) за автомобила.
Най-вече, особености на двигателя, колко харчи в различни режими. За колко км стига газта. Колко е резервоарът за бензин. Колко харчи на бензин.
Колко е висока колата (клиренс) - дали има проблеми с проходимост.
Всичко останало, което е важно да се знае.
Благодаря.
|