The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моторна спирачка - проблем

#1
Здравейте,почитатели на Волво!
Собственник съм на Волво ФХ 12 / 2002г. и имам проблем с моторната спирачка /не работи/.Обръщах се към сервиза на Волво в София и там ми казаха ,че трябва да се смени клапана /това била причината/, но както предполагате моторната спирачка пак не работи.
Ако някой има идея от какво/къде може да е проблема!?!
Благодаря предварително!
Reply

#2
Здравейте,почитатели на Волво!
Собственник съм на Волво ФХ 12 / 2002г. и имам проблем с моторната спирачка /не работи/.Обръщах се към сервиза на Волво в София и там ми казаха ,че трябва да се смени клапана /това била причината/, но както предполагате моторната спирачка пак не работи.
Ако някой има идея от какво/къде може да е проблема!?!
Благодаря предварително!
Reply

#3
кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
V40 1.9 TDI '98 - Black Edition
Reply

#4
кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?


Attached Files Thumbnail(s)
   
V40 1.9 TDI '98 - Black Edition
Reply

#5
netrat Wrote:кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
и колко е хода? А долу на езпускателната тръба клапата мърда ли се рейката до към 80-90 градуса?

Откачи от помпата маркуча и натисни с крака моторната - дали фучи въздух. После останалото виж.
Някой път от конденза тръбичките се попрецакват и се образуват твърди частици който играят лоши номера на въздушната система по клапаните!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
netrat Wrote:кой клапан са ти сменяли,тоя дето се натиска от кабината или другия?
и като го натиснеш испуска ли въздух и мести ли се рейката на моторната спирачка?
и колко е хода? А долу на езпускателната тръба клапата мърда ли се рейката до към 80-90 градуса?

Откачи от помпата маркуча и натисни с крака моторната - дали фучи въздух. После останалото виж.
Някой път от конденза тръбичките се попрецакват и се образуват твърди частици който играят лоши номера на въздушната система по клапаните!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.
Reply

#8
Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.
Reply

#9
vladiniki Wrote:Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.

извода е че клапана не работи, щом въздуха не продължава, значи клапана не отваря, все пак принципа му е като му дадеш ток да създаде електормагнитно поле което да отвори клапана, но щом не ебава да пусне след него значи или не работи или е запушен.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#10
vladiniki Wrote:Сменян е електромагнитния клапан/близо до 5-я цилиндър/ и до него стига въздух,но от него нататъка не.

извода е че клапана не работи, щом въздуха не продължава, значи клапана не отваря, все пак принципа му е като му дадеш ток да създаде електормагнитно поле което да отвори клапана, но щом не ебава да пусне след него значи или не работи или е запушен.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)