The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
daite saveti za kardan

#1
колеги сложих "нов" кардан т.е. втора ръка но и от него същите номера от ниска към висока предавка с повечко газ и се чува едно избуксуване,нещо като скръцване.и предишниа беше така и докато се чудех дали ми боксува ремък или кво и замина.
та не знам кога и каде ще ме остави и сегашниа и тъся решение.
даите савети.
скъсания го прадих в Кубрат в един завод да маисторят нов по него но ми казаха че е сложно и че може и нищо да не стане,че и по лошо да разбрица и скоросната кутия . даите савети за нещо здраво и надежно ако има начин де???
Reply

#2
колеги сложих "нов" кардан т.е. втора ръка но и от него същите номера от ниска към висока предавка с повечко газ и се чува едно избуксуване,нещо като скръцване.и предишниа беше така и докато се чудех дали ми боксува ремък или кво и замина.
та не знам кога и каде ще ме остави и сегашниа и тъся решение.
даите савети.
скъсания го прадих в Кубрат в един завод да маисторят нов по него но ми казаха че е сложно и че може и нищо да не стане,че и по лошо да разбрица и скоросната кутия . даите савети за нещо здраво и надежно ако има начин де???
Reply

#3
Незнам с кви скорости си. Но ако си с ръчни, това буксуване го има ако неса добре стегнати скобите на шлиците, или и да са стегнати при силно износени шлици.
От тука се получава прегряване на гуменото каре и крайния резултат го знаеш.
Другата възможна причина са тампоните на двигателя, но от тях няма да имаш буксуване.
Моят съвет е да подложиш една шайба под главата на болта скойто се стяга скобата на шлиците и да стягаш яко ама много яко Smile
Заварките само в краен случай!!!
Reply

#4
Незнам с кви скорости си. Но ако си с ръчни, това буксуване го има ако неса добре стегнати скобите на шлиците, или и да са стегнати при силно износени шлици.
От тука се получава прегряване на гуменото каре и крайния резултат го знаеш.
Другата възможна причина са тампоните на двигателя, но от тях няма да имаш буксуване.
Моят съвет е да подложиш една шайба под главата на болта скойто се стяга скобата на шлиците и да стягаш яко ама много яко Smile
Заварките само в краен случай!!!
Reply

#5
дали ще помогне?
Reply

#6
дали ще помогне?
Reply

#7
Това с шайбата е добра идея, другия вариант е да донарежеш резба на болта. При нас забелязах че резбата не е достатъчно дълга и скобата не може да стегне добре втулката с шлиците.
Reply

#8
Това с шайбата е добра идея, другия вариант е да донарежеш резба на болта. При нас забелязах че резбата не е достатъчно дълга и скобата не може да стегне добре втулката с шлиците.
Reply

#9
Quote:Това с шайбата е добра идея, другия вариант е да донарежеш резба на болта. При нас забелязах че резбата не е достатъчно дълга и скобата не може да стегне добре втулката с шлиците.
Именно, че резбата е къса и на мен ми превъртя при яко стегната скоба.
За това в момента съм я стегнал с подложена шайба, и до момента да чукна на дърво нямам никакви проблеми и съмнителни шумове. Smile
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#10
Quote:Това с шайбата е добра идея, другия вариант е да донарежеш резба на болта. При нас забелязах че резбата не е достатъчно дълга и скобата не може да стегне добре втулката с шлиците.
Именно, че резбата е къса и на мен ми превъртя при яко стегната скоба.
За това в момента съм я стегнал с подложена шайба, и до момента да чукна на дърво нямам никакви проблеми и съмнителни шумове. Smile
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)