05-04-2006, 05:28 PM
аз съм този колега с с40 от мото пфое и наистина съм доволен от колата засега. предимствата са че всяко влизане на колата в сервиза ( била е персонална на шеф на фирма ) е отбелязано на компютъра в мф , километрите са точни като часовник. 201 000 ама са точно толкова. както и всяка сменена част е оригинална . нама да сменам ролки и ангренаж още 50000км!!! накладките и дисковете са на 10000.... и тн. колата е поръчка с всички екстри за модела но това си е до късмет и... други дефекти дето не ги пише в комютъра ама все пак колата беше на 6г като я взех. иначе кола втора ръка с непревъртян км или поне една година "дръпната " напред няма.
сега за марките
за мб180 - недей - неоправдано висока цена за качеството и годините -няма кола дето е вечна и не се чупи това е мит а като те видят с мб цената скача
за октавията - не сън чул лошо нещо и редовно се возя в една 2.0тди 2005 -немам думи. за по-старите модели също са ми споделяли добри думи и за бензинките и за дизелите моторите са си на концерна фв а като визия и возия на мен ми допадат
фв бора не знам - малко съм пристрастен щото 5г карах голф41.9сди 2000г и съм доволен но най-вече от мотора - може да е слаб за това купе но кара без пробллем 200000км с условието че бе поддържан редовно и само с оригинални консумативи в официалния сервиз. иначе като оборудване ивозия - сега карам с40 а не голф4
за с 40 какво очакваш тук да чуеш освен суперлативи - отлична сигурност, много добра возия, отлична визия - особено за моделите с хай-лайн изпълнение, доста здрави за проблемите с нашите пътища ,много фабрично вградени екстри и т.н.
лично аз смятам че най-доброто решение за модела не е 2.0 16в 140кс поне за мен де исвен ако не искаш да си пръв - скача много особено като мине 2500 оборота ама си иска хранене а между 4000 и 6000 оборота направо излита....8.5/12 100 е разхода засечен последно при нормално каране иначе ако икономисваш в града може да докара и до10.5 ( не коментирам че беше зима и на ГАЗ )
земай каквото ти е на сърцето и дано да те видим в нашия клуб...
сега за марките
за мб180 - недей - неоправдано висока цена за качеството и годините -няма кола дето е вечна и не се чупи това е мит а като те видят с мб цената скача
за октавията - не сън чул лошо нещо и редовно се возя в една 2.0тди 2005 -немам думи. за по-старите модели също са ми споделяли добри думи и за бензинките и за дизелите моторите са си на концерна фв а като визия и возия на мен ми допадат
фв бора не знам - малко съм пристрастен щото 5г карах голф41.9сди 2000г и съм доволен но най-вече от мотора - може да е слаб за това купе но кара без пробллем 200000км с условието че бе поддържан редовно и само с оригинални консумативи в официалния сервиз. иначе като оборудване ивозия - сега карам с40 а не голф4
за с 40 какво очакваш тук да чуеш освен суперлативи - отлична сигурност, много добра возия, отлична визия - особено за моделите с хай-лайн изпълнение, доста здрави за проблемите с нашите пътища ,много фабрично вградени екстри и т.н.
лично аз смятам че най-доброто решение за модела не е 2.0 16в 140кс поне за мен де исвен ако не искаш да си пръв - скача много особено като мине 2500 оборота ама си иска хранене а между 4000 и 6000 оборота направо излита....8.5/12 100 е разхода засечен последно при нормално каране иначе ако икономисваш в града може да докара и до10.5 ( не коментирам че беше зима и на ГАЗ )
земай каквото ти е на сърцето и дано да те видим в нашия клуб...
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...