Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Efri 740 Wrote:При мен проблема ми бе че прекъсваше.
Какво се оказа накрая - няма да повярвате!
Кормилната рейка дето е захваната в купето се държи на два болта - от специалните дато им се къса главата при стягане, та точно те ми бяха хлабави! - а мислех че е невъзможно и това явление да има значение
Има значение защото +12V е подадено постоянно към едната клема на клаксона. Другия край на клаксона е изведен към прекъсвача на волана. а пък другия край на прекъсвача е вързан към кормилния прът, който пък трябва да вързан към маса. т.е. разчита се на масата на кормилния прът. ако тази връзка прекъсва, както при теб - разхлабени болтчета, нормално е да прекъсва и свирката.. не знам дали можах да го обясня как си требе...
В общи линии повечето механични прекъсвачи в колата са към маса - за да се пести от жици и да е по-проста ел. система. А колкото по-проста, толкова по-надеждна.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall