The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нямам звукова сигнализация

#1
Здравейте,
При едно от поредните бъзикания по Волво 440 ми изчезна клаксона. Като го закача директно към акумулатора- свири, иначе - не. Премерих с мултицет: на клемите стигат само 9 V. Някаква идея къде може да се губят по пътя 3 V? :?:
Reply

#2
Във волана.
Графита може да не прави контакт както трябва или .... там каквото е.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
определено е в волана да знае6 и аз имах същия проблем но го оправих като извадих кората(нз как му казвата на тая джаджа) на волана и там 4-тупки в които влиза подложих хартия и сегя НП вси4ко е нард дано съм оспял да обясня какво съм побългарил по колата Big Grin
караи VOLVO бъди БаМбУчА
Reply

#4
При мен проблема ми бе че прекъсваше.
Какво се оказа накрая - няма да повярвате!
Кормилната рейка дето е захваната в купето се държи на два болта - от специалните дато им се къса главата при стягане, та точно те ми бяха хлабави! - а мислех че е невъзможно и това явление да има значение Cry
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Efri 740 Wrote:При мен проблема ми бе че прекъсваше.
Какво се оказа накрая - няма да повярвате!
Кормилната рейка дето е захваната в купето се държи на два болта - от специалните дато им се къса главата при стягане, та точно те ми бяха хлабави! - а мислех че е невъзможно и това явление да има значение Cry
Има значение защото +12V е подадено постоянно към едната клема на клаксона. Другия край на клаксона е изведен към прекъсвача на волана. а пък другия край на прекъсвача е вързан към кормилния прът, който пък трябва да вързан към маса. т.е. разчита се на масата на кормилния прът. ако тази връзка прекъсва, както при теб - разхлабени болтчета, нормално е да прекъсва и свирката.. не знам дали можах да го обясня как си требе...
В общи линии повечето механични прекъсвачи в колата са към маса - за да се пести от жици и да е по-проста ел. система. А колкото по-проста, толкова по-надеждна.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#6
Е не знам дали ще има друг инженер дето да го обясни по-хубаво :lol:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#7
искам да питам колко ли струва една тромба за волвото 4е моята е само една и свири като прегракнала гарга нова/втора-ръка.
караи VOLVO бъди БаМбУчА
Reply

#8
искам да питам колко ли струва една тромба за волвото 4е моята е само една и свири като прегракнала гарга нова/втора-ръка. и има ли зна4ение от какава кола е тромбата или си е за определен модел/марка?????
караи VOLVO бъди БаМбУчА
Reply

#9
А моята е жигулова Big Grin
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#10
salih Wrote:и има ли зна4ение от какава кола е тромбата или си е за определен модел/марка?????
Никакво значение няма. стига да има къде и как да си го монтираш
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)