The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
460 (12.1993г) и маркуч на парното май :-(

#21
Здравейте.

Прибегнах до временно решение - изчистване на маркуча с парцал, и след това сериозно обвиване с изолирбанд. Резултата е, че за една седмица (около 300 км.) нивото на антифриза не изглежда намаляло (поне на пръв поглед в казанчето), както и няма май течове големи от лепеното място.

Сега по празниците планувам да го пооправя малко, т.е. да го направя по някакъв по-стабилен начин.

Мерси на всички за отговорите.
Volvo 460 1.8, 12.1993
Reply

#22
Здравейте.

Прибегнах до временно решение - изчистване на маркуча с парцал, и след това сериозно обвиване с изолирбанд. Резултата е, че за една седмица (около 300 км.) нивото на антифриза не изглежда намаляло (поне на пръв поглед в казанчето), както и няма май течове големи от лепеното място.

Сега по празниците планувам да го пооправя малко, т.е. да го направя по някакъв по-стабилен начин.

Мерси на всички за отговорите.
Volvo 460 1.8, 12.1993
Reply

#23
Според мен ти си прибегнал до най-доброто решение...
временното :wink:
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#24
Според мен ти си прибегнал до най-доброто решение...
временното :wink:
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#25
Ако вместо с изолирбанд го увиеш със самовулканизираща се гумена лента, решението може да се окаже трайно. Въпросната лента я има в електричарските магазини, и в Бриколажа. Първо я разтягаш, след това увиваш стегнато няколко слоя и след време витките се слепват взаимно...
V40 2.0 \ B4204S '96
Reply

#26
Ако вместо с изолирбанд го увиеш със самовулканизираща се гумена лента, решението може да се окаже трайно. Въпросната лента я има в електричарските магазини, и в Бриколажа. Първо я разтягаш, след това увиваш стегнато няколко слоя и след време витките се слепват взаимно...
V40 2.0 \ B4204S '96
Reply

#27
Васко Wrote:Ако вместо с изолирбанд го увиеш със самовулканизираща се гумена лента, решението може да се окаже трайно. Въпросната лента я има в електричарските магазини, и в Бриколажа. Първо я разтягаш, след това увиваш стегнато няколко слоя и след време витките се слепват взаимно...

ako ne se omaznqt ot antifriza
460
Reply

#28
Васко Wrote:Ако вместо с изолирбанд го увиеш със самовулканизираща се гумена лента, решението може да се окаже трайно. Въпросната лента я има в електричарските магазини, и в Бриколажа. Първо я разтягаш, след това увиваш стегнато няколко слоя и след време витките се слепват взаимно...

ako ne se omaznqt ot antifriza
460
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)