Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
колеги колата ми гърми hock: и това при положение че вчера и праиха клапаните и не е от неработещ цилиндър как да разбера дали центровката на колата е правилна или от моноинжекциона нещо не са закачили като хората а сменени са кабели свещи дистрибуторна капачка със палец . Гърми при ниски обототи и след като и подам гас вече незнам какво да я прая
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
колеги колата ми гърми hock: и това при положение че вчера и праиха клапаните и не е от неработещ цилиндър как да разбера дали центровката на колата е правилна или от моноинжекциона нещо не са закачили като хората а сменени са кабели свещи дистрибуторна капачка със палец . Гърми при ниски обототи и след като и подам гас вече незнам какво да я прая
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
play_vanko Wrote:колеги колата ми гърми hock: и това при положение че вчера и праиха клапаните и не е от неработещ цилиндър как да разбера дали центровката на колата е правилна или от моноинжекциона нещо не са закачили като хората а сменени са кабели свещи дистрибуторна капачка със палец . Гърми при ниски обототи и след като и подам гас вече незнам какво да я прая
бедна горивна смес/или мн богата...
така гърми на ГАЗ ако я караш и не е добре нещо с изпаритела и настройките...на бензин не би трябвало да гърми ...
ако и на бензин е така-неправилно зацепен ангренаж най вероятно Ванко....
центровката -тя си е на маховика фиксирана...
460
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
play_vanko Wrote:колеги колата ми гърми hock: и това при положение че вчера и праиха клапаните и не е от неработещ цилиндър как да разбера дали центровката на колата е правилна или от моноинжекциона нещо не са закачили като хората а сменени са кабели свещи дистрибуторна капачка със палец . Гърми при ниски обототи и след като и подам гас вече незнам какво да я прая
бедна горивна смес/или мн богата...
така гърми на ГАЗ ако я караш и не е добре нещо с изпаритела и настройките...на бензин не би трябвало да гърми ...
ако и на бензин е така-неправилно зацепен ангренаж най вероятно Ванко....
центровката -тя си е на маховика фиксирана...
460
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
мерси зза барзите отговори а да питам има едни табички излизат от карбуратора (моно инжекцията) дето са запушени със болт че тия "умници" да не би да са запушили грешните и как мога да си я проверя зацепването на ангренажа дали е правилно и гърми и на бензин татко вика тва гарми от гарнето викам му ми гърми утре ще приказвам със един познат колега 4е тои е монтиор дано да помогне че ме чака път утре :? може ли да се случи нещо на колата?????????????
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
мерси зза барзите отговори а да питам има едни табички излизат от карбуратора (моно инжекцията) дето са запушени със болт че тия "умници" да не би да са запушили грешните и как мога да си я проверя зацепването на ангренажа дали е правилно и гърми и на бензин татко вика тва гарми от гарнето викам му ми гърми утре ще приказвам със един познат колега 4е тои е монтиор дано да помогне че ме чака път утре :? може ли да се случи нещо на колата?????????????
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Извинявам се за далгото отцъствие проблема остана ангренажа е зацепен според белезите , но колата продължава да гърми и то когато и забуча една по надолу и миналия ден като се прибирах както си карах на газ и колата спря покарах на бензин и пак трагна на газ и друго забелязах че когато е изцедя на газ до кам 5500 и после освободя и колата направо гасне hock: незнам едното свързано ли е сас останалите симтоми ако някои е преживял нещо от сорта да казва щот вече съм се видял във чудоо и накрая няма да я барна повече и така ще я карам
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Извинявам се за далгото отцъствие проблема остана ангренажа е зацепен според белезите , но колата продължава да гърми и то когато и забуча една по надолу и миналия ден като се прибирах както си карах на газ и колата спря покарах на бензин и пак трагна на газ и друго забелязах че когато е изцедя на газ до кам 5500 и после освободя и колата направо гасне hock: незнам едното свързано ли е сас останалите симтоми ако някои е преживял нещо от сорта да казва щот вече съм се видял във чудоо и накрая няма да я барна повече и така ще я карам
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
|