05-07-2006, 09:51 AM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://img436.imageshack.us/my.php?image=10571085108010841082107200167k.jpg">http://img436.imageshack.us/my.php?imag ... 00167k.jpg</a><!-- m -->
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
НЯМАМ ДУМИ ПРОСТО
|
05-07-2006, 09:51 AM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://img436.imageshack.us/my.php?image=10571085108010841082107200167k.jpg">http://img436.imageshack.us/my.php?imag ... 00167k.jpg</a><!-- m -->
05-08-2006, 06:38 AM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cement1000.hit.bg/">http://cement1000.hit.bg/</a><!-- m --> hock:
05-08-2006, 07:38 AM
dimo Wrote:http://cement1000.hit.bg/ hock: Мда има и такъв чип тунинг се продава ама определено не искат 350 Евро а само 2+5 за транспорт, ама незнам какъв е ефекта и дали другите видове са същата простотия.
05-08-2006, 09:29 AM
dimo Wrote:http://cement1000.hit.bg/ hock:Това трябва да се види. Дали не е от фалшивите немски продукти - произведени от българин или някой друг любител!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
05-08-2006, 10:05 AM
Абе, то и ние произвеждаме автомобилна електроника дори и за Волво, но чак такива любителски неща за 5 години не съм срещал :lol: то бива мошеници ама това монава всички граници.
05-08-2006, 10:39 AM
dimo Wrote:http://cement1000.hit.bg/ hock:Е тва ме разби.. вярно, че внушението е голяма работа.. ама чак пък толкова... А защо ли си мисля че на TDi то не може да се прави чип тунинг!? Доколкото имам познания, впръскването на горивото не се определя от компютър а съвсем механично - от помпата, което автоматично изключва всякакви методи за "чип тунинг". Виж, така наречения "Coomon rail" е друго нещо... Поправете ме ако греша!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
05-08-2006, 08:22 PM
Ace Wrote:dimo Wrote:http://cement1000.hit.bg/ hock:Е тва ме разби.. вярно, че внушението е голяма работа.. ама чак пък толкова... Може, но само на двигатели които са с електронно правление на помпата, дори и да не са "Комън рейл" или "Помпа дюза", между другото това на снимката е точно "Помпа дюза" двигателя на Фолксваген груп. Всъщност като гледам как се слага и от какво се състои това най-вероятно прекъсва някоя от веригите, и по точно това май е някакъв клапан на излишното гориво. Общо взето така спираш връщането на излишно гориво и колкото нафта стигне до дюзите толкова влиза и в цилиндрите, най-вероятно има ефект върху динамиката на колата, но със сигурност има и върху разхода, да не говорим, че ако само изключиш буксата резултата ще е същия, но без 350 евро, а още повече, че след толкова грубо вмешателство в горивната система най-вероятно тези 350 евро ще са ти най-малкия проблем hock:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------ Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |