The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проект 2: Volvo v40 350+ hp

#1
Започвам пак темата, защото нещата доста се промениха. Колата е почти готова и мога да пусна информациа със снимки. Основните неща са следните:

1. Портване и полиране на глава.
2. Нов изпускателен колектор които да отговаря на разширените портове.
3. Турбо IHI VF22 (350-400 коня капацитет).
4. Нови турбо пътища.
5. Програмируем компютър за колата - Megasquirt MS2Extra.
6. Допълнителен ред инжектори.
Reply

#2
Започвам пак темата, защото нещата доста се промениха. Колата е почти готова и мога да пусна информациа със снимки. Основните неща са следните:

1. Портване и полиране на глава.
2. Нов изпускателен колектор които да отговаря на разширените портове.
3. Турбо IHI VF22 (350-400 коня капацитет).
4. Нови турбо пътища.
5. Програмируем компютър за колата - Megasquirt MS2Extra.
6. Допълнителен ред инжектори.
Reply

#3
1.Портване и полиране на главата

Първо се разширяват се изпускателните и смукателните отвори на главата с около 1 мм и се изрязват водачите на клапаните. После всичко се полира. По принцип се полират само изпускателните отвори. Смукателните трябва да са грапави за да има по-добро разпрашаване на горивото. Могат и да се полират камрите в главата (на втората снимка).

Каква е ползата? Първо раширяването на отворите позволява на двигателя да поема повече въздух много по-лесно. Полирането намалява триенето и помага газовете да се движат по-лесно. С прости думи двигателя диша много по-леко. Все едно преди това двигателя е бил хремав и сега му отпушвате носа Smile
Reply

#4
1.Портване и полиране на главата

Първо се разширяват се изпускателните и смукателните отвори на главата с около 1 мм и се изрязват водачите на клапаните. После всичко се полира. По принцип се полират само изпускателните отвори. Смукателните трябва да са грапави за да има по-добро разпрашаване на горивото. Могат и да се полират камрите в главата (на втората снимка).

Каква е ползата? Първо раширяването на отворите позволява на двигателя да поема повече въздух много по-лесно. Полирането намалява триенето и помага газовете да се движат по-лесно. С прости думи двигателя диша много по-леко. Все едно преди това двигателя е бил хремав и сега му отпушвате носа Smile


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#5
2. Изпускателен колектор с равни дъжини на рънърите.

Равните дължини на рънърите на изпускателния колектор помагат за по-добрата пулсаця на газовете един вид газовете "маршируват" и не се блъскат хаотично на изхода на колектора. По принцип това има много по-голям ефект при атмосферните коли. При турбо колите има ефект само във високите обороти и то при по-големи мощности. На мен ми трябваше така или иначе да сменя колектора заради увеличените портове на главата и реших да ги направя равни. След това колектора се увива с термолента. От това има 2 полужителни ефекта:

1. Намалява се темературата под капака с почти 80%
2. Газовете се движат по-бързо в колектора заради повишената температура вътре в него.
Reply

#6
2. Изпускателен колектор с равни дъжини на рънърите.

Равните дължини на рънърите на изпускателния колектор помагат за по-добрата пулсаця на газовете един вид газовете "маршируват" и не се блъскат хаотично на изхода на колектора. По принцип това има много по-голям ефект при атмосферните коли. При турбо колите има ефект само във високите обороти и то при по-големи мощности. На мен ми трябваше така или иначе да сменя колектора заради увеличените портове на главата и реших да ги направя равни. След това колектора се увива с термолента. От това има 2 полужителни ефекта:

1. Намалява се темературата под капака с почти 80%
2. Газовете се движат по-бързо в колектора заради повишената температура вътре в него.


Attached Files Thumbnail(s)
                   
Reply

#7
Аз само искам да знам за какво е допълнителния ред инжектори, в смисъл има ли къде да се сложат?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#8
Аз само искам да знам за какво е допълнителния ред инжектори, в смисъл има ли къде да се сложат?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#9
unicata Wrote:Аз само искам да знам за какво е допълнителния ред инжектори, в смисъл има ли къде да се сложат?

Има. С малко заварки тук там става. Допълнителния ред е за да не слагам прекалено големи инжектори. Проблема на големите инжектори е, че не могат да поддържат добър празен ход. За това слагам 2 реда като втория се включва само при голямото натоварване.
Reply

#10
unicata Wrote:Аз само искам да знам за какво е допълнителния ред инжектори, в смисъл има ли къде да се сложат?

Има. С малко заварки тук там става. Допълнителния ред е за да не слагам прекалено големи инжектори. Проблема на големите инжектори е, че не могат да поддържат добър празен ход. За това слагам 2 реда като втория се включва само при голямото натоварване.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)