Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Добър ден на всички обитатели на форума и фенове на вече доказала величието си марка Имам един въпрос относно волво 340Д.Вчера следобяд,докато го карах из кварталните улици стана една беля.Спирам за малко,изключвам от скорост и като дойде момента да тръгна при отпускане на съединителя(при вече вкарана първа предавка)колата започва да пищи буквално.Спрях с процедурата и се замислих,такъв звук се издаваше от задната част на колата,като че ли желязо се търка в желязо и колкото повече газ давах,толкова повече се усилваше звука,а колата не помръдваше.Качих я на стенд и пак същата процедура,като вече задните гуми са във въздуха,и на отворен капак установихме,че звука се чува от към двигателя,ниско долу при скоростната кутия,но разликата този път беше,че при свободни колела,гумите се въртят.Свалих пак колата на земята опитах се да потегля,никакъв резултат нямаше.Реших да пробвам да я угася на скорост като пусна съединителя.Никакъв ефект отново,даже на пета предавка никакъв знак за натоварване на двигателя. Нямам си на идея откъде да започна да я разглобвам-ПОМОЩ
Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Добър ден на всички обитатели на форума и фенове на вече доказала величието си марка Имам един въпрос относно волво 340Д.Вчера следобяд,докато го карах из кварталните улици стана една беля.Спирам за малко,изключвам от скорост и като дойде момента да тръгна при отпускане на съединителя(при вече вкарана първа предавка)колата започва да пищи буквално.Спрях с процедурата и се замислих,такъв звук се издаваше от задната част на колата,като че ли желязо се търка в желязо и колкото повече газ давах,толкова повече се усилваше звука,а колата не помръдваше.Качих я на стенд и пак същата процедура,като вече задните гуми са във въздуха,и на отворен капак установихме,че звука се чува от към двигателя,ниско долу при скоростната кутия,но разликата този път беше,че при свободни колела,гумите се въртят.Свалих пак колата на земята опитах се да потегля,никакъв резултат нямаше.Реших да пробвам да я угася на скорост като пусна съединителя.Никакъв ефект отново,даже на пета предавка никакъв знак за натоварване на двигателя. Нямам си на идея откъде да започна да я разглобвам-ПОМОЩ
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Posts: 433
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат. Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Posts: 433
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат. Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Antonii Wrote:Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат. Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант ....
..... който струва поне 120 БГ лв. :|
Antonii Wrote:Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат. Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант ....
..... който струва поне 120 БГ лв. :|
Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Така,установи се,че не е от тампона ами от съединителя.Още не съм махнал кожуха да огледап по-обстойно,но това което "докторите" казаха,че съм откъснал средната част на притискателния диск и сега средата върти свободно,а пък външната част,тази с пружините, не зацепва изобщо.
Та въпроса ми е колко пари струва един нов диск и евентуално някакъв втора ръка
Posts: 13
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
Така,установи се,че не е от тампона ами от съединителя.Още не съм махнал кожуха да огледап по-обстойно,но това което "докторите" казаха,че съм откъснал средната част на притискателния диск и сега средата върти свободно,а пък външната част,тази с пружините, не зацепва изобщо.
Та въпроса ми е колко пари струва един нов диск и евентуално някакъв втора ръка
|