The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво 340Д-ПРОБЛЕМ

#1
Добър ден на всички обитатели на форума и фенове на вече доказала величието си марка Smile Имам един въпрос относно волво 340Д.Вчера следобяд,докато го карах из кварталните улици стана една беля.Спирам за малко,изключвам от скорост и като дойде момента да тръгна при отпускане на съединителя(при вече вкарана първа предавка)колата започва да пищи буквално.Спрях с процедурата и се замислих,такъв звук се издаваше от задната част на колата,като че ли желязо се търка в желязо и колкото повече газ давах,толкова повече се усилваше звука,а колата не помръдваше.Качих я на стенд и пак същата процедура,като вече задните гуми са във въздуха,и на отворен капак установихме,че звука се чува от към двигателя,ниско долу при скоростната кутия,но разликата този път беше,че при свободни колела,гумите се въртят.Свалих пак колата на земята опитах се да потегля,никакъв резултат нямаше.Реших да пробвам да я угася на скорост като пусна съединителя.Никакъв ефект отново,даже на пета предавка никакъв знак за натоварване на двигателя. Нямам си на идея откъде да започна да я разглобвам-ПОМОЩ
Reply

#2
Добър ден на всички обитатели на форума и фенове на вече доказала величието си марка Smile Имам един въпрос относно волво 340Д.Вчера следобяд,докато го карах из кварталните улици стана една беля.Спирам за малко,изключвам от скорост и като дойде момента да тръгна при отпускане на съединителя(при вече вкарана първа предавка)колата започва да пищи буквално.Спрях с процедурата и се замислих,такъв звук се издаваше от задната част на колата,като че ли желязо се търка в желязо и колкото повече газ давах,толкова повече се усилваше звука,а колата не помръдваше.Качих я на стенд и пак същата процедура,като вече задните гуми са във въздуха,и на отворен капак установихме,че звука се чува от към двигателя,ниско долу при скоростната кутия,но разликата този път беше,че при свободни колела,гумите се въртят.Свалих пак колата на земята опитах се да потегля,никакъв резултат нямаше.Реших да пробвам да я угася на скорост като пусна съединителя.Никакъв ефект отново,даже на пета предавка никакъв знак за натоварване на двигателя. Нямам си на идея откъде да започна да я разглобвам-ПОМОЩ
Reply

#3
Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Reply

#4
Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Reply

#5
Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант Smile
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#6
Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант Smile
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#7
Antonii Wrote:
Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант .... Smile

..... който струва поне 120 БГ лв. :|
Reply

#8
Antonii Wrote:
Dumfree Wrote:Или тампон на кардана или шлиците на кардана превъртат.
Ако звука е на триене метал в метал, най-вероятно шлиците превъртат. И по начина по които е станало води на там.
Това е по-добрия вариант .... Smile

..... който струва поне 120 БГ лв. :|
Reply

#9
Така,установи се,че не е от тампона ами от съединителя.Още не съм махнал кожуха да огледап по-обстойно,но това което "докторите" казаха,че съм откъснал средната част на притискателния диск и сега средата върти свободно,а пък външната част,тази с пружините, не зацепва изобщо.
Та въпроса ми е колко пари струва един нов диск и евентуално някакъв втора ръка
Reply

#10
Така,установи се,че не е от тампона ами от съединителя.Още не съм махнал кожуха да огледап по-обстойно,но това което "докторите" казаха,че съм откъснал средната част на притискателния диск и сега средата върти свободно,а пък външната част,тази с пружините, не зацепва изобщо.
Та въпроса ми е колко пари струва един нов диск и евентуално някакъв втора ръка
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)