The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
измих двигателя и неще да пали

#1
Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея
Reply

#2
Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея
Reply

#3
колега,
1. Пробва ли да палиш на метан или на бензин
2. Провери ли си релето за метана
3. Сигурен ли си че високото не е изгоряло (може да се е окъсило ако не е било добре изшушено). Аз ако мина през голяма локва с висока скорост и започва да се магари - губи мощност иска да гасне (не е от свщи, не е от кабели, капачката и тя е чисто-нова) остава ми само високото ...
4. Алармата - добре са те ориентирали пичовете. Колата можеш ли да я заключваш и отключваш, ако да значи бушона и е наред, остава да търсиш къде е набутано релето за Cut Engine, да не би то да е байлясало.
5. Докато са я чистили с водоструйката или пароструйката да не се е разхлабила буксата към високото.
6. Бушоните и доста релета се намират пред шофьорското място точно под чистачката. Ако уплътнението ти е издало багажа, може някои бушон или реле да се окъсило (така бях останал без мигачи и алармата отказваше да се включи, а в движение решаваше че трябва да го направи и колата огасваше - спираха и тоците към високото)
7. Аз съм на газ, но както и да е, като са слагали уредбата газаджийте са решили да сложат още две релета точно зад жабката, за да може докато карам на газ да не ми върти бензиновата помпа и така я изгорих между другото, бяха издали багажа релетата, аз просто ги махах, помпата остана на сухо и се сбогувахме...
На първо време се сещам за това. По принцип - започваш отзад напред с мултицета докато намериш къде се губи тока. Успех!
Reply

#4
колега,
1. Пробва ли да палиш на метан или на бензин
2. Провери ли си релето за метана
3. Сигурен ли си че високото не е изгоряло (може да се е окъсило ако не е било добре изшушено). Аз ако мина през голяма локва с висока скорост и започва да се магари - губи мощност иска да гасне (не е от свщи, не е от кабели, капачката и тя е чисто-нова) остава ми само високото ...
4. Алармата - добре са те ориентирали пичовете. Колата можеш ли да я заключваш и отключваш, ако да значи бушона и е наред, остава да търсиш къде е набутано релето за Cut Engine, да не би то да е байлясало.
5. Докато са я чистили с водоструйката или пароструйката да не се е разхлабила буксата към високото.
6. Бушоните и доста релета се намират пред шофьорското място точно под чистачката. Ако уплътнението ти е издало багажа, може някои бушон или реле да се окъсило (така бях останал без мигачи и алармата отказваше да се включи, а в движение решаваше че трябва да го направи и колата огасваше - спираха и тоците към високото)
7. Аз съм на газ, но както и да е, като са слагали уредбата газаджийте са решили да сложат още две релета точно зад жабката, за да може докато карам на газ да не ми върти бензиновата помпа и така я изгорих между другото, бяха издали багажа релетата, аз просто ги махах, помпата остана на сухо и се сбогувахме...
На първо време се сещам за това. По принцип - започваш отзад напред с мултицета докато намериш къде се губи тока. Успех!
Reply

#5
k_blondy Wrote:Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея

остави я да си почине и да изъхне....и ще запали от раз. уморила се е от юркане явно ...а сега е чистичка и не и се цапа :wink:
460
Reply

#6
k_blondy Wrote:Здравейте колеги измих двигателя и неще да запали
Изобщо не излиза ток от бобината утре можеби ще я гледат за да я пламнеме иначе на мивката казаха че може да е алармата (да е прекъснала паленето)
бъркахме в делкото (изсушихме почистихме нагара който имаше с шкурка и затворихме)
кабелите на свещите също, ама какво значение има това като не излиза нищо от бобината.
За пояснение колата има МЕТАНОВА УРЕДБА (в същност има ли връзка с паленето)
ДАЙТЕ АКЪЛ КЪДЕ Е ГАФА
От както сложих метана някой от тея мойте познати ме прокле (завист, завист и пак завист)....... трябва да я карам да я ОПЕЯТ че има яко :twisted: :twisted: :twisted: в нея

остави я да си почине и да изъхне....и ще запали от раз. уморила се е от юркане явно ...а сега е чистичка и не и се цапа :wink:
460
Reply

#7
мерси много отивам да видя какво ще стане.... СТИСКАЙТЕ МИ ПАЛЦИ ( И НА КРАКАТА)
Reply

#8
мерси много отивам да видя какво ще стане.... СТИСКАЙТЕ МИ ПАЛЦИ ( И НА КРАКАТА)
Reply

#9
И аз викам да изсъхне, при първото миене на моята се получи така. Втория път опаковах дистрибуторната капачка и капачките на свещите и всичко е бе ОК.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#10
И аз викам да изсъхне, при първото миене на моята се получи така. Втория път опаковах дистрибуторната капачка и капачките на свещите и всичко е бе ОК.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)