The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тромби за колата.. какво мислите

#11
Ти Ванка ... тури направо една пушка отпреде на Волвола ... и направо ги стреляй тея ... лошите!!!
Няма смисъл само да ги сакатиш ...

Значи така, а ... влака искаш да издухаш ... извратенак такъв!
:thin:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#12
Ти Ванка ... тури направо една пушка отпреде на Волвола ... и направо ги стреляй тея ... лошите!!!
Няма смисъл само да ги сакатиш ...

Значи така, а ... влака искаш да издухаш ... извратенак такъв!
:thin:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#13
Аз също съм мислил за такива тромби ама чак пък толкоз скъпи :roll:
Reply

#14
Аз също съм мислил за такива тромби ама чак пък толкоз скъпи :roll:
Reply

#15
Здравей аз си сложих на моята от тияс малкото компресорче и си свири доста добре но си пазя и бутилчица за по - мошнички но засега няма място в багажника за такива екстри
Reply

#16
Здравей аз си сложих на моята от тияс малкото компресорче и си свири доста добре но си пазя и бутилчица за по - мошнички но засега няма място в багажника за такива екстри
Reply

#17
Системата се състои от няколко неща.
1. Компресор. Отиваш на "Илиенци" или където намериш и взимаш компресор за гуми.. ама от качествените. (С едно бутало за предпочитане, защото има и 2бутални, целта е да му е по-лесно да вдига високи атмосфери 5-7 а не да пълни обема толкова бързо.. двигателя се тормози доста над 4 атм, понеже е конструиран за гуми)
2. Съд 1-2 литра, за предпочитане 2 литра. Аз ползвам от пожарогасител. Събира се в кухините на калника.
АКо е един литър обаче е много кратко времето за работа на тромбата (2секунди примерно) т.че по добре 2х1 литър или 1х2 литра. Понеже пожарогасителя не е направен да издържа на влага.. а аз нямам в системата сепаратор за влагата е желателно да го защитиш и отвътре с нещо. Боя или спрей за защита на кухини (продават се в Практикер или Бриколаж)
3. Клапан за "аварийно" изпускане на налягането (примерно го настройваш за 8 атм ако нещо се прецака контрола) Всеки компресор с бутилка си има такава джаджа.
4. Реле за налягане. Просто устройство което при определено налягане дава контакт между 2 извода. Регулируемо от 4-10 атм. (Едно винтче се врътка и си регулираш кога да зацепи)
5. Манометър за наблюдение и контрол на налягането.
6. Усилваща и забавяща верига. Един транзистор един кондензатор 1,2 релета.. не е много сложно. Целта е компресора да работи през реле понеже релето за налягане не държи на такива токове. И второто нещо е , че някой трябва да забави релето за 5 секунди. Системата има лаг и точно когато достигне налягането изключва, обаче компресора и маркучите още не са стабилни и връщат съвсем малко. Поради това се получава едно треперене във веригата. За да го избегнеш просто трябва компресора да е надминал налягането на релето със 0.1 - 0.2 атм. В зависимост от съдовете които се пълнят може да се наложи по голямо изчакване при изключване, понеже ще трябва повечко време да надуе 0.2атм.
(3,4,5 може да се намерят като едно цяло устройство .. "управление за компресор" ама всичките са на 220 волта и за това си правих тия неща сам)
7. Шлаухи..т.е тръбички или маркучи. Евтината версия е да са от полиетилен (2лв/м трябват около 6м).. но полиетилена става само за купето, при двигателя трябва да е тефлонов (7лв/м). Температурата там е доста над устойчивостта на полиетилена. Мойте са 4мм вътрешно и 6мм външно Ф, ако ползваш голямата тромба може да не и е достатъчно като дебит. Ако можеш сложи 6мм вътрешно на 8 външно. Ама и там проблеми. Колкото по-голямо Ф толкова по-добър материал трябва да е за да издържи на жегата в колата през лятото. Имах само един 6мм и той се сцепи при 70градуса на слънце в колата и налягане 6 атм.
8. Съединители. Естествено като работиш със шлаухи а не с гумени маркучи трябва малко по специален метод на закрепване и удължаване.

Като идеология захранването съм го направил като отделна верига със бушони..и.тн... но компресора работи само ако съм на габарити..т.е ако колата не е на габарити и почне да изпуска налягане, компресора да не се включва сам и да ми издъни акумулатора.

При търсене на местоположение на тромбите.. най добре е да са по-ниско и да имат изход напред. Мойто положение не е оптимално. При затворен капак... понеже после си правих и шумоизолация на капака ефекта не е толкова добър.

Най важното е да не се бърза.. да се измисли като хората.

(За маркучите и съединителите клапаните и .т.н има в София една фирма ВАРУМ (хидравлика и пенвматика продават) ..в Гугъл ще я намериш.. там има всичко ама изобщо не е евтино )
Ivan Jordanov
<!-- e --><a href="mailto:bat.vankata@jik-tak.com">bat.vankata@jik-tak.com</a><!-- e -->
Reply

#18
Системата се състои от няколко неща.
1. Компресор. Отиваш на "Илиенци" или където намериш и взимаш компресор за гуми.. ама от качествените. (С едно бутало за предпочитане, защото има и 2бутални, целта е да му е по-лесно да вдига високи атмосфери 5-7 а не да пълни обема толкова бързо.. двигателя се тормози доста над 4 атм, понеже е конструиран за гуми)
2. Съд 1-2 литра, за предпочитане 2 литра. Аз ползвам от пожарогасител. Събира се в кухините на калника.
АКо е един литър обаче е много кратко времето за работа на тромбата (2секунди примерно) т.че по добре 2х1 литър или 1х2 литра. Понеже пожарогасителя не е направен да издържа на влага.. а аз нямам в системата сепаратор за влагата е желателно да го защитиш и отвътре с нещо. Боя или спрей за защита на кухини (продават се в Практикер или Бриколаж)
3. Клапан за "аварийно" изпускане на налягането (примерно го настройваш за 8 атм ако нещо се прецака контрола) Всеки компресор с бутилка си има такава джаджа.
4. Реле за налягане. Просто устройство което при определено налягане дава контакт между 2 извода. Регулируемо от 4-10 атм. (Едно винтче се врътка и си регулираш кога да зацепи)
5. Манометър за наблюдение и контрол на налягането.
6. Усилваща и забавяща верига. Един транзистор един кондензатор 1,2 релета.. не е много сложно. Целта е компресора да работи през реле понеже релето за налягане не държи на такива токове. И второто нещо е , че някой трябва да забави релето за 5 секунди. Системата има лаг и точно когато достигне налягането изключва, обаче компресора и маркучите още не са стабилни и връщат съвсем малко. Поради това се получава едно треперене във веригата. За да го избегнеш просто трябва компресора да е надминал налягането на релето със 0.1 - 0.2 атм. В зависимост от съдовете които се пълнят може да се наложи по голямо изчакване при изключване, понеже ще трябва повечко време да надуе 0.2атм.
(3,4,5 може да се намерят като едно цяло устройство .. "управление за компресор" ама всичките са на 220 волта и за това си правих тия неща сам)
7. Шлаухи..т.е тръбички или маркучи. Евтината версия е да са от полиетилен (2лв/м трябват около 6м).. но полиетилена става само за купето, при двигателя трябва да е тефлонов (7лв/м). Температурата там е доста над устойчивостта на полиетилена. Мойте са 4мм вътрешно и 6мм външно Ф, ако ползваш голямата тромба може да не и е достатъчно като дебит. Ако можеш сложи 6мм вътрешно на 8 външно. Ама и там проблеми. Колкото по-голямо Ф толкова по-добър материал трябва да е за да издържи на жегата в колата през лятото. Имах само един 6мм и той се сцепи при 70градуса на слънце в колата и налягане 6 атм.
8. Съединители. Естествено като работиш със шлаухи а не с гумени маркучи трябва малко по специален метод на закрепване и удължаване.

Като идеология захранването съм го направил като отделна верига със бушони..и.тн... но компресора работи само ако съм на габарити..т.е ако колата не е на габарити и почне да изпуска налягане, компресора да не се включва сам и да ми издъни акумулатора.

При търсене на местоположение на тромбите.. най добре е да са по-ниско и да имат изход напред. Мойто положение не е оптимално. При затворен капак... понеже после си правих и шумоизолация на капака ефекта не е толкова добър.

Най важното е да не се бърза.. да се измисли като хората.

(За маркучите и съединителите клапаните и .т.н има в София една фирма ВАРУМ (хидравлика и пенвматика продават) ..в Гугъл ще я намериш.. там има всичко ама изобщо не е евтино )
Ivan Jordanov
<!-- e --><a href="mailto:bat.vankata@jik-tak.com">bat.vankata@jik-tak.com</a><!-- e -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)