The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Време за смяна на маслото ...

#11
Освен на километри се смяна и време (макар повечето хора да не го правят). Свойствата на маслото след половин година спадат с два пъти, така съм чел и така са ми казвали хора занимаващи се с това. Инак руския сайт препоръчва да се сменя на 5000 км, аз го правя на около 8000. Първо ползвах АРАЛ ама май не ми хареса, после ЕЛФ Спорти (дават го май за 15 000 км), после МЕГУИН ама ми изтече през дифтунгата и сега съм с ЕЛФ Престиггрейд, около 40 лева за 5 литра, мисля бива. Карам с ЕЛФ заради двигателя, не че много разбирам.
Reply

#12
АЗ МИСЛЕХ ЧЕ...
Това сте го направили,
обикновенно се сменя маслото непосредствено преди зимата - е най добре, това запазва дв. при старт с чистото масло през зимата.
Стига да е дошло времето на км!
Това го знам от стари шофери. И във времето се убедих че така е най добре при старт в студено време.
Оффф да не я продължите темата - просто казвам.
Знам че са много нещата и факторите - имам го в предвид.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#13
доколкото знам дизелите сменят масло на 8000км а бензиновите 15000км. карал съм дизел и 10000ама почва здраво да трака и не върви добре-сменям маслото и разликата е огромна. за бензиновите аз лично не бих карал повече от 12000км. всички тези километри са при условие че се кара с хубаво ( колкото и условно да това ) масло. има известни марки дето ги доставят някъде и ги разфасоват ( валволин купен в бг се ботилира в македония от цистерни ) което за мен е предпоставка за понижаване на качествата поради ...причини. други са си произведени и ботилирани само в завода им ( арал се прави само в бохум-германия ). в карайна сметка маслото трябва да смазва и всичко зависи както от началните му параметри така и възможността му да си запази свойствата с км и време. и аз съм чул че масло освен на км се сменя и на сезон лято-зима но не съм го правил . и ВИНАГИ сменявайте филтъра с маслото.сега съм с тотал кварц 9700 или 9900 не помня пълна синтетика 5в40 и колата си върви безгрижно както цялата зима с -20 градуса. а като тръгна да сменявам пак ще прегледам форума за мненията ви

айде до утре ... на живо
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)