Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
доколкото знам дизелите сменят масло на 8000км а бензиновите 15000км. карал съм дизел и 10000ама почва здраво да трака и не върви добре-сменям маслото и разликата е огромна. за бензиновите аз лично не бих карал повече от 12000км. всички тези километри са при условие че се кара с хубаво ( колкото и условно да това ) масло. има известни марки дето ги доставят някъде и ги разфасоват ( валволин купен в бг се ботилира в македония от цистерни ) което за мен е предпоставка за понижаване на качествата поради ...причини. други са си произведени и ботилирани само в завода им ( арал се прави само в бохум-германия ). в карайна сметка маслото трябва да смазва и всичко зависи както от началните му параметри така и възможността му да си запази свойствата с км и време. и аз съм чул че масло освен на км се сменя и на сезон лято-зима но не съм го правил . и ВИНАГИ сменявайте филтъра с маслото.сега съм с тотал кварц 9700 или 9900 не помня пълна синтетика 5в40 и колата си върви безгрижно както цялата зима с -20 градуса. а като тръгна да сменявам пак ще прегледам форума за мненията ви
айде до утре ... на живо
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...