здравейте! като взех колата си работеха пръскалките (шофьорската по-слабо), а преди време хептен спряха да работят. Поразрових се и разбрах, че водата излиза от изход 1, а не от изход 2 (за шофьорската) и изход 3. НЯкой има ли идея това с червеното капаче освен да разпределя водата дали има друга роля? Мога ли да го побългаря, да го сменя с обикновен тройник - по магазините за декоративни рибки май ги има? А при вас пръскалките как пръскат? При мен шофьорската преди пръскаше много слабо, а другата си пръскаше добре - не мисля че това е нормално.
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
здравейте! като взех колата си работеха пръскалките (шофьорската по-слабо), а преди време хептен спряха да работят. Поразрових се и разбрах, че водата излиза от изход 1, а не от изход 2 (за шофьорската) и изход 3. НЯкой има ли идея това с червеното капаче освен да разпределя водата дали има друга роля? Мога ли да го побългаря, да го сменя с обикновен тройник - по магазините за декоративни рибки май ги има? А при вас пръскалките как пръскат? При мен шофьорската преди пръскаше много слабо, а другата си пръскаше добре - не мисля че това е нормално.
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
Нама какво да се занимаваш с глупости-НЕ МОЖЕШ ДА ГО ПОБЪЛГАРИШ.При мен го има и за чистачките на фаровете.Това червеничкото не е изход,а клапан който при теб явно е развален.Когато водата влезе през входа който си отбелязъл,налягането отваря клапана и така водата отива към изход 2 и 3 на твоята снимка.Когато е развален,не се отваря(или се отваря малко) и съответно струята към изходите е много слаба.СЪВЕТ- Отиди и си купи нов тройник от Мото Пфое-струва 15лева(поне преди три месеца беше толкова)
Нама какво да се занимаваш с глупости-НЕ МОЖЕШ ДА ГО ПОБЪЛГАРИШ.При мен го има и за чистачките на фаровете.Това червеничкото не е изход,а клапан който при теб явно е развален.Когато водата влезе през входа който си отбелязъл,налягането отваря клапана и така водата отива към изход 2 и 3 на твоята снимка.Когато е развален,не се отваря(или се отваря малко) и съответно струята към изходите е много слаба.СЪВЕТ- Отиди и си купи нов тройник от Мото Пфое-струва 15лева(поне преди три месеца беше толкова)
Аз си сложих обикновенни тройници като купихме колата,че бяха сцепени всичките (имам и чистачки на фаровете).Незнам как е било преди това, но си пръскат съвсем нормално като изключим,че идва малко по-късно водата до шофьорската пръскалка.Това нормално ли е попринцип??Иначе си пръскат добре.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Аз си сложих обикновенни тройници като купихме колата,че бяха сцепени всичките (имам и чистачки на фаровете).Незнам как е било преди това, но си пръскат съвсем нормално като изключим,че идва малко по-късно водата до шофьорската пръскалка.Това нормално ли е попринцип??Иначе си пръскат добре.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
И аз имах подобен проблем, наистина това действа като възвратен клапан и при мен беше се скъсала мамбранката. Как реших проблема ?
Тъй като бяй далече от всякакви магазини се огледах за подходяща мембрана и в крайна сметка извадих презерватив от чантата, разпънах го и затворих капачето, излишното изрязах с ножче. Сеха трийинак работи и клапанчето също , като пусна пръкалките водата тръгва веднага. Надвам се да съм бил полезен
И аз имах подобен проблем, наистина това действа като възвратен клапан и при мен беше се скъсала мамбранката. Как реших проблема ?
Тъй като бяй далече от всякакви магазини се огледах за подходяща мембрана и в крайна сметка извадих презерватив от чантата, разпънах го и затворих капачето, излишното изрязах с ножче. Сеха трийинак работи и клапанчето също , като пусна пръкалките водата тръгва веднага. Надвам се да съм бил полезен
мерси за съветите! вече успях да го разглобя. наистина има клапан вътре - той освен да разпределя водата, не и позволява да се връща обратно и така при повторно пръскване не се налага да се чака идването на водата. Когато е разглобено пръжинката си работи, а като го сглобя и цък! Май ще се сменя, но на първо време с обикновен, т.к. най-близкото МФ е на 130-140 км. А пък и може да проверя за такава джаджа за друг автомобил - например ОРЕЛ?! За тях магазини за части бол! Защо ли :wink: ?!
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
мерси за съветите! вече успях да го разглобя. наистина има клапан вътре - той освен да разпределя водата, не и позволява да се връща обратно и така при повторно пръскване не се налага да се чака идването на водата. Когато е разглобено пръжинката си работи, а като го сглобя и цък! Май ще се сменя, но на първо време с обикновен, т.к. най-близкото МФ е на 130-140 км. А пък и може да проверя за такава джаджа за друг автомобил - например ОРЕЛ?! За тях магазини за части бол! Защо ли :wink: ?!
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква