The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
чистачки

#1
здравейте! като взех колата си работеха пръскалките (шофьорската по-слабо), а преди време хептен спряха да работят. Поразрових се и разбрах, че водата излиза от изход 1, а не от изход 2 (за шофьорската) и изход 3. НЯкой има ли идея това с червеното капаче освен да разпределя водата дали има друга роля? Мога ли да го побългаря, да го сменя с обикновен тройник - по магазините за декоративни рибки май ги има? А при вас пръскалките как пръскат? При мен шофьорската преди пръскаше много слабо, а другата си пръскаше добре - не мисля че това е нормално.
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
Reply

#2
здравейте! като взех колата си работеха пръскалките (шофьорската по-слабо), а преди време хептен спряха да работят. Поразрових се и разбрах, че водата излиза от изход 1, а не от изход 2 (за шофьорската) и изход 3. НЯкой има ли идея това с червеното капаче освен да разпределя водата дали има друга роля? Мога ли да го побългаря, да го сменя с обикновен тройник - по магазините за декоративни рибки май ги има? А при вас пръскалките как пръскат? При мен шофьорската преди пръскаше много слабо, а другата си пръскаше добре - не мисля че това е нормално.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
Reply

#3
Нама какво да се занимаваш с глупости-НЕ МОЖЕШ ДА ГО ПОБЪЛГАРИШ.При мен го има и за чистачките на фаровете.Това червеничкото не е изход,а клапан който при теб явно е развален.Когато водата влезе през входа който си отбелязъл,налягането отваря клапана и така водата отива към изход 2 и 3 на твоята снимка.Когато е развален,не се отваря(или се отваря малко) и съответно струята към изходите е много слаба.СЪВЕТ- Отиди и си купи нов тройник от Мото Пфое-струва 15лева(поне преди три месеца беше толкова)
[Image: 16008.jpg]
Reply

#4
Нама какво да се занимаваш с глупости-НЕ МОЖЕШ ДА ГО ПОБЪЛГАРИШ.При мен го има и за чистачките на фаровете.Това червеничкото не е изход,а клапан който при теб явно е развален.Когато водата влезе през входа който си отбелязъл,налягането отваря клапана и така водата отива към изход 2 и 3 на твоята снимка.Когато е развален,не се отваря(или се отваря малко) и съответно струята към изходите е много слаба.СЪВЕТ- Отиди и си купи нов тройник от Мото Пфое-струва 15лева(поне преди три месеца беше толкова)
[Image: 16008.jpg]
Reply

#5
Аз си сложих обикновенни тройници като купихме колата,че бяха сцепени всичките (имам и чистачки на фаровете).Незнам как е било преди това, но си пръскат съвсем нормално като изключим,че идва малко по-късно водата до шофьорската пръскалка.Това нормално ли е попринцип??Иначе си пръскат добре.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#6
Аз си сложих обикновенни тройници като купихме колата,че бяха сцепени всичките (имам и чистачки на фаровете).Незнам как е било преди това, но си пръскат съвсем нормално като изключим,че идва малко по-късно водата до шофьорската пръскалка.Това нормално ли е попринцип??Иначе си пръскат добре.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
И аз имах подобен проблем, наистина това действа като възвратен клапан и при мен беше се скъсала мамбранката. Как реших проблема ?
Тъй като бяй далече от всякакви магазини се огледах за подходяща мембрана и в крайна сметка извадих презерватив от чантата, разпънах го и затворих капачето, излишното изрязах с ножче. Сеха трийинак работи и клапанчето също , като пусна пръкалките водата тръгва веднага. Надвам се да съм бил полезен
Reply

#8
И аз имах подобен проблем, наистина това действа като възвратен клапан и при мен беше се скъсала мамбранката. Как реших проблема ?
Тъй като бяй далече от всякакви магазини се огледах за подходяща мембрана и в крайна сметка извадих презерватив от чантата, разпънах го и затворих капачето, излишното изрязах с ножче. Сеха трийинак работи и клапанчето също , като пусна пръкалките водата тръгва веднага. Надвам се да съм бил полезен
Reply

#9
мерси за съветите! вече успях да го разглобя. наистина има клапан вътре - той освен да разпределя водата, не и позволява да се връща обратно и така при повторно пръскване не се налага да се чака идването на водата. Когато е разглобено пръжинката си работи, а като го сглобя и цък! Май ще се сменя, но на първо време с обикновен, т.к. най-близкото МФ е на 130-140 км. А пък и може да проверя за такава джаджа за друг автомобил - например ОРЕЛ?! За тях магазини за части бол! Защо ли :wink: ?!
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
Reply

#10
мерси за съветите! вече успях да го разглобя. наистина има клапан вътре - той освен да разпределя водата, не и позволява да се връща обратно и така при повторно пръскване не се налага да се чака идването на водата. Когато е разглобено пръжинката си работи, а като го сглобя и цък! Май ще се сменя, но на първо време с обикновен, т.к. най-близкото МФ е на 130-140 км. А пък и може да проверя за такава джаджа за друг автомобил - например ОРЕЛ?! За тях магазини за части бол! Защо ли :wink: ?!
Психолозите съветват, когато някой много те е нервирал да броиш до 10 наум... И после да му вкараш един между зъбите - тъкмо ще се е отпуснал и няма да го очаква
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)