The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Разпробиване на носач на 440?

#1
Искам съвет за следния проблем - след скачане в дупка колата започна да дърпа надясно.Ходих на стенд, регулираха предницата и казаха, че пак ще дърпа на дясно, но няма да износва гумите щото ъглите са спазени и ако искам да оправя проблема, да сменя десния носач.Е, взех един втора употреба, сложиха го и същата работа - чак тогава взеха да мерят разстоянията и да видят защо дясното колело все още е по - назад от лявото.Оказа се, че е поддало "магарето", а там оправяне няма.Та предложиха ми да разпробият двата отвора в десния носач с около 2-3 мм. там където се захваща шарнирния болт.Това ще позволи завъртането на дясното колело напред,изравняването му с лявото и ликвидиране на момента, които създава.Разумно ли е това предложение и има ли рискове за безопасността на движение?
Reply

#2
biseroni Wrote:Искам съвет за следния проблем - след скачане в дупка колата започна да дърпа надясно.Ходих на стенд, регулираха предницата и казаха, че пак ще дърпа на дясно, но няма да износва гумите щото ъглите са спазени и ако искам да оправя проблема, да сменя десния носач.Е, взех един втора употреба, сложиха го и същата работа - чак тогава взеха да мерят разстоянията и да видят защо дясното колело все още е по - назад от лявото.Оказа се, че е поддало "магарето", а там оправяне няма.Та предложиха ми да разпробият двата отвора в десния носач с около 2-3 мм. там където се захваща шарнирния болт.Това ще позволи завъртането на дясното колело напред,изравняването му с лявото и ликвидиране на момента, които създава.Разумно ли е това предложение и има ли рискове за безопасността на движение?
а не е ли по-лесно и.. по-добре да си намериш "ново" магаре?
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#3
Сигурно е по - лесно, но това означава да разхвърлят цялата предница, едва ли някой майстор в града го е правил и не на последно място нямам идея на каква сума ще стъпи цялата работа.
Reply

#4
....
хвашаш носача този който магарето е назад, връзваш едно камионджииско въже за теглене, въжето за здраво дърво, палиш, задна, и рязко съединител - обороти за начало да са ниски, после може и по голямипри рязкото пускане на съединитела.
Сериозно:
Да може да се разпробие.
Но не е и за изпускане налудничавата ми идея!
Въпроса е да подсилиш теглича от тази страна! - преди ползването на лудата идея.
Незнам защо не им е дошла и друга идея на тия майстори.!!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Efri 740 Wrote:....
хвашаш носача този който магарето е назад, връзваш едно камионджииско въже за теглене, въжето за здраво дърво, палиш, задна, и рязко съединител - обороти за начало да са ниски, после може и по голямипри рязкото пускане на съединитела.
Сериозно:
Да може да се разпробие.
Но не е и за изпускане налудничавата ми идея!
Въпроса е да подсилиш теглича от тази страна! - преди ползването на лудата идея.
Незнам защо не им е дошла и друга идея на тия майстори.!!!

Преди 4-5 години когато взех първото си Волво (460 бодигард 1,8и) магарето го купих за 140 лева с двата носача от Горубляне при "Италианеца 2" ако е бензиново и с ръчни скорости и твоето е същото, виж ако си дизел или автоматик е по-друго, за работа не знам колко ще ти вземат, но питаи не е нещо много сложно и може да не е много.

Но покраи идеята на Ефри се сетих и друг вариянт, той обаче е за тенекиджии, иначе в общи линии се състои в следното:
1. Проверяваш колко назад точно е колелото в см.
2. Взимаш една ненужна джанта(без гума) и я слагаш на въпросното колело (колата естествено е подпряна стабилно на прага и джантата е стегната надеждно)
3. Измерваш с рулетка растоянието от средата на шарнира до края на прага откъм задното колело
4. Връзваш колелото на местото на гумата и с лебетката за опъване на ударени коли се изтегля леко полеко докато шарнира подмине с 1см. разстоянието което ти трябва(трябва да подмине тъи като материалите имат еластичност и след от пускане се връщат малко)
5. От пускаш мериш и ако не те устроива опъваш с 0,5см повече.... и така докато се догони разстоянието
ВНИМАВАЙ да не го подминеш защото връщането е по трудно (макар че имаш опит - в дупката и готово :lol:

Звучи малко грубо но начина не е съвсем лош стига човек да е внимателен - защото там където е най-слабо и е подало при удара подава и при обратния напън и общо взето възстановяваш положението.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#6
Аз го правих този номер с 480-ката. Преден мост на старо мисля че беше към 150 лева, но не съм много сигурен. Смяната не е голяма философия и всеки маойстор може да ти го направи за по-малко от час.
Reply

#7
Благодаря за идеите.От един вариант вече имам избор между няколко.Трябва да ги подхвърля на майстора и той да каже какво ще прави по - нататък.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)