Efri 740 Wrote:....
хвашаш носача този който магарето е назад, връзваш едно камионджииско въже за теглене, въжето за здраво дърво, палиш, задна, и рязко съединител - обороти за начало да са ниски, после може и по голямипри рязкото пускане на съединитела.
Сериозно:
Да може да се разпробие.
Но не е и за изпускане налудничавата ми идея!
Въпроса е да подсилиш теглича от тази страна! - преди ползването на лудата идея.
Незнам защо не им е дошла и друга идея на тия майстори.!!!
Преди 4-5 години когато взех първото си Волво (460 бодигард 1,8и) магарето го купих за 140 лева с двата носача от Горубляне при "Италианеца 2" ако е бензиново и с ръчни скорости и твоето е същото, виж ако си дизел или автоматик е по-друго, за работа не знам колко ще ти вземат, но питаи не е нещо много сложно и може да не е много.
Но покраи идеята на Ефри се сетих и друг вариянт, той обаче е за тенекиджии, иначе в общи линии се състои в следното:
1. Проверяваш колко назад точно е колелото в см.
2. Взимаш една ненужна джанта(без гума) и я слагаш на въпросното колело (колата естествено е подпряна стабилно на прага и джантата е стегната надеждно)
3. Измерваш с рулетка растоянието от средата на шарнира до края на прага откъм задното колело
4. Връзваш колелото на местото на гумата и с лебетката за опъване на ударени коли се изтегля леко полеко докато шарнира подмине с 1см. разстоянието което ти трябва(трябва да подмине тъи като материалите имат еластичност и след от пускане се връщат малко)
5. От пускаш мериш и ако не те устроива опъваш с 0,5см повече.... и така докато се догони разстоянието
ВНИМАВАЙ да не го подминеш защото връщането е по трудно (макар че имаш опит - в дупката и готово :lol:
Звучи малко грубо но начина не е съвсем лош стига човек да е внимателен - защото там където е най-слабо и е подало при удара подава и при обратния напън и общо взето възстановяваш положението.