The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помогнете - проблем с оборотите V70 '01

#11
Много се радва, че тук може да се пише спокойно. Опасявах се да не започнем някакви безмислени спорове основани на изкривено чуство за гордост - но съм много доволен, че притесненията ми се оказаха безпочвени.
Трябва да призная, че не обърнах сериозно внимание на въпросната клапа, която са сменяли но ако е това за което си мисля, МотоПфое отнова са се изложили.
Моята я взех с газова уредба монтирана в Италия, тамошните газаджии бяха творили здраво по въпросната клапа (под въздушния филтър, която обръща от топъл към студен въздух, когато колата загрее). Когато я взех колата, "майсторите" бяха блокирали клапата да смуче само от топлия въздух, аз възтанових положението но махнах "въздухозборика" - тръбата от предната решетка до кутията на филтъра защото газовата гаснеше. Карах така известно време но поради моя тъпота прецаках термостата на клапата и се наложи и аз да я блокирам в някакво положение. Та - в различни периоди от време клапата ми е била във всякакви положения - блокирана в положение топъл въздух, блокирана за студен, работеща, даже по едно време се мандахерцаше някъде по средата - през това време никога не съм имал проблеми с оборотите нито с вървенето! Не мога да си представя как от МПФ са решили, че това може да е проблема. Доколкото познавам майсторите те едвали въобще са чели компютъра!
Все още ми е трудно да повярвам, че проблема може да се дължи на запушен въздухопровод - то трябва да е нещо титанично. Обаче Izex като настояваше и се замислих и се сетих за нещо, което пропусках до момента.
Тези двигатели са много чуствителни на тема вакуум/връзки. Много е възможно някоя от връзките да не е наред. Трябва внимателно да се провери всичко ли е запушено и работи ли нормално. Обикновено маркучите се пукат по ъглите. Ако влиза въздух не когато и където трябва е напълно възможно колата са започне да се държи неадекватно и да хрчи много. В такива случай грешката би била: Богата или бедна смес на един от режимите. Ще сложа снимки какво трябва да се провери:
Това е от 850-ка но предполагам, че е приложимо за повечето модификации на това шаси.
1. Този маркуч е много коварен защото е скрит зад помпата на хидравликата. Не всички модификации го имат
[Image: EndElbowR.jpg]
2. Следва така наречената "вакуумна кула" тук всичко трябва да е запушено - забележете, че не на всички изходи има маркучи - ако няма - те трябва да са запушени!
[Image: VacTowerR.jpg]
3. При колите без турбо има тъй наречения "flametrap" или "пламъколувител". Той трябва да се сменя или чисти. По-новите модификации го нямат така, че ако е тежко положението може и просто да го махнете. (малкото жълто нещо с многото дупчици)
[Image: FlameTrapR.jpg]
Надявам се да съм помогнал. За съжаление опита показва, че едва ли ще чуем нещо повече от нашия гост, които пусна темата, което прави всички тези разсъждения излишни. Все пак ще бъде много добре ако рабереме какво се е случило.
Поздрави
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#12
Аз в началото като много умен бях закрепил един спортен филтър с тиксо Big Grin В един момент от жегата филтъра се свлече и тиксото запуши на полувина отвора на интейка. Резултата беше газззззззз до 4000 оборота и след това поддържане на 4000 все едно не му стига нещо за да качи оборотите. Усещането обаче не беше тресене или падане на мощност, а просто липса на достатъчно мощност. Колата си работеше абсолютно равномерно. Ако това се случва и при теб значи е зашпушване. Ако тресе и накъсва по-скоро е от горивната уредба или някой датчик. Волво имат датчици в изобилие Big Grin Единственото за което се сещам е ниско нялягане на горивото и от там недостиг на гориво над определени обороти. Това може да е от помпата а може и от регулатора да е.
Имал съм и проблем с тресене над определени обороти и загуба на мошност, но с волво 480. Тогава се беше откачила някаква маса и в Дунев казаха, че "колата си мисли, че е напразен ход" каквото и да означава това. Най-добре ходи на диагностика щото така едва ли ще открием проблема.
Reply

#13
Nikson Wrote:въпросната клапа (под въздушния филтър, която обръща от топъл към студен въздух, когато колата загрее).

Стига бе, чак пък толкова боси не вярвам да са в МПФО, аз мислех че човека има предвид Дроселовата клапа и затова предположих нещо такова:
VolvoFan Wrote:филтъра се свлече и тиксото запуши на полувина отвора на интейка. Резултата беше газззззззз до 4000 оборота и след това поддържане на 4000 все едно не му стига нещо за да качи оборотите.
Но другите 3(помпа, вакум и датчик) вариянта са не по малко възможни и както стана въпрос дано се сети колегата да пише кво е било че ми е много любопитно
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#14
значи до сношти не си биах в софия нямаше как да ви отговоря , волвото го спуках от тук до морето и обратно не е тази кола която познавах просто от понеделник се почва с майстора които ми е приател и ще му се доверя .значи дроселовата я смених проблема си е саштия.Sad . сажалиавам че ште ви разочаровам така но не пипано почти ништо. Онзи ден като патувах сприаь да пиа кафе после го паля и чудо няма такав проблем и от там газззззз без проблем до 6000 оборота и сприах по касно в бургас , паля и пак се беше блокирало
Reply

#15
mailovolvo Wrote:значи до сношти не си биах в софия нямаше как да ви отговоря , волвото го спуках от тук до морето и обратно не е тази кола която познавах просто от понеделник се почва с майстора които ми е приател и ще му се доверя .значи дроселовата я смених проблема си е саштия.Sad . сажалиавам че ште ви разочаровам така но не пипано почти ништо. Онзи ден като патувах сприаь да пиа кафе после го паля и чудо няма такав проблем и от там газззззз без проблем до 6000 оборота и сприах по касно в бургас , паля и пак се беше блокирало
здрасти.Аз съм имал същия проблем,а той се оказа такава тъпня,че няма да повярвате:някъва "гнус" като парцал, само че небеше парцал а нещо органично,като плътна слуз ,която според мен е попаднала посредством бензино пистолета.Та тази "форма на вивот"си плува из рез.и когато се намами под бенз.помпа вакоума от нея го засмуква, така си го обясних,защото,като "убих звяра" проблема несе появи никога повече
Reply

#16
как уби звяра щото тая гад органична явно може да се натресе на всеки в резервоара
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#17
Интересно нещо е това!
Но при нафтата дали има такива пришълци!!
Аз съм си видял резервоара - и ми е идиално чист - след 100 000км. минати от мен - БЕЗ добавки. Тая зима слагах от тях.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)