The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
покупка на 3ка, съвети ??

#1
Здравейте приятели, аз съм от щастливците които карах тази марка. Имам огромното желание да закупя по стар модел и да го реставрирам и съм се спрял на 3ка. Понеже не съм имал такава, не съм имал допир до същата ще помоля за няколко отговора и съвета...
Първият е с какви двигатели е модела (спрял съм се на бензин), мощности и т.н. Каква е поддръжката и слабостите им ?(доста теми видях за съеденители, кардани и прочие .. :?)

Ще съм благодарен на всички които дадат инфо! :wink:
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Reply

#2
Здравейте приятели, аз съм от щастливците които карах тази марка. Имам огромното желание да закупя по стар модел и да го реставрирам и съм се спрял на 3ка. Понеже не съм имал такава, не съм имал допир до същата ще помоля за няколко отговора и съвета...
Първият е с какви двигатели е модела (спрял съм се на бензин), мощности и т.н. Каква е поддръжката и слабостите им ?(доста теми видях за съеденители, кардани и прочие .. :?)

Ще съм благодарен на всички които дадат инфо! :wink:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Reply

#3
Личният ми съвет е по отношение на двигателя. Smile
Гледай да е 1.7l, че моя е 1.4l и невърви така както бих искал :lol:.
И още да е с карбуратор, че ще ти е по-евтино за поддръжка и ремонт, а и по-лесно му се слага газ. И от тая гледна точка гледай резервната гума да е в багажника, та да побереш газовата бутилка там Smile.
Между другото аз мисля скоро да продавам мойта Cry
А и ако ти потрябват някакви части обаждай се може и да ми е останало нещо Smile
Пожелавам ти успех в начинанието.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#4
Личният ми съвет е по отношение на двигателя. Smile
Гледай да е 1.7l, че моя е 1.4l и невърви така както бих искал :lol:.
И още да е с карбуратор, че ще ти е по-евтино за поддръжка и ремонт, а и по-лесно му се слага газ. И от тая гледна точка гледай резервната гума да е в багажника, та да побереш газовата бутилка там Smile.
Между другото аз мисля скоро да продавам мойта Cry
А и ако ти потрябват някакви части обаждай се може и да ми е останало нещо Smile
Пожелавам ти успех в начинанието.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#5
Забравих да спомена, че под "реставриране" имам предвид възстановяване на ин/екстериор както двигател и ходова част. Но държа да е бензин, тъй като предвиждам и пипане по двигателя за по-висока мощност (има ли инжекцион!?) :lol:
Същото важи и за ходовата част. Май ще си стане един тунинг или както е модерно да се казва напоследък - "ход род" 8)
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Reply

#6
Забравих да спомена, че под "реставриране" имам предвид възстановяване на ин/екстериор както двигател и ходова част. Но държа да е бензин, тъй като предвиждам и пипане по двигателя за по-висока мощност (има ли инжекцион!?) :lol:
Същото важи и за ходовата част. Май ще си стане един тунинг или както е модерно да се казва напоследък - "ход род" 8)
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Reply

#7
pachopacho Wrote:Забравих да спомена, че под "реставриране" имам предвид възстановяване на ин/екстериор както двигател и ходова част. Но държа да е бензин, тъй като предвиждам и пипане по двигателя за по-висока мощност (има ли инжекцион!?) :lol:
Същото важи и за ходовата част. Май ще си стане един тунинг или както е модерно да се казва напоследък - "ход род" 8)
Епа май 2.0l двигател е инжекцион :wink:
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#8
pachopacho Wrote:Забравих да спомена, че под "реставриране" имам предвид възстановяване на ин/екстериор както двигател и ходова част. Но държа да е бензин, тъй като предвиждам и пипане по двигателя за по-висока мощност (има ли инжекцион!?) :lol:
Същото важи и за ходовата част. Май ще си стане един тунинг или както е модерно да се казва напоследък - "ход род" 8)
Епа май 2.0l двигател е инжекцион :wink:
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#9
След известно четене и сърфиране из нета се спрях на модел 360 GLT 2.0литра, 3 врати. Обаче се оказа, че нещо трудно се намират такива... :?
Sad
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Reply

#10
След известно четене и сърфиране из нета се спрях на модел 360 GLT 2.0литра, 3 врати. Обаче се оказа, че нещо трудно се намират такива... :?
Sad
Живота е твърде кратък, за да го взимаме на сериозно!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)