The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на двигател

#1
Здравейте,имам едно 440 1.7 i,обаче по природа съм си дизелджия и искам да му смена двигатела с дизелак.Незнам обаче дали ще пасне, пък и незнам дали ще имам проблеми с КАТ.Ако някой има идея ще съм му благодарен да ми я каже.А пък ако някой има и двигател -ЕВАЛА.
Reply

#2
какви мислиш ще са ти проблемите пред КАТ?
Reply

#3
Ами че от къде да ги знам нашите тъпи закони,може да се заядат за нещо,незнам така си мисля.Ако не още по-хубаво
Reply

#4
При всички положения ще трябва и скоростите да си вземеш заедно с двигатела - иначе ще бъдеш като спънат!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
законите зависят от портфейла, но ако Ефри е прав се усложняваш доста!
Reply

#6
Efri 740 Wrote:При всички положения ще трябва и скоростите да си вземеш заедно с двигатела - иначе ще бъдеш като спънат!!
Че Ефри е прав няма спор то е задължително, а освен това трябва да смениш непременно и:
1. Полуоски(комплект с каретата) - 2 бр.
2. Главини - 2 бр.
3. Предния мост заедно с левия носач
4. Двигателя трябва да е оборудван защото почти всичко е различно заради помпата.
5. Ако си с климатик хидравличната помпа на дизела е електрическа та и нея.
6. На левия рог и пред дясното бумбе има фабрично планки на които се държат тампоните на двигателя,
7. които(тампоните де) между другото също са различни.
8. Цялата инсталация под предния капак (която върви с част от тази под таблото.
9. И като казах "табло" та се сетих - него също(уредите де)
Най- вероятно ако се замисля ще се сетя и още неща, но според мен и тия са достатъчно за следния съвет - дай колата и парите които си приготвил за смяна на ДВГ и смени колата, не се маитапя - ще ти излезе и по лесно и по евтино. А за разликите можеш да бъдеш сигурен, имал съм ги и двете даже дизела още го имам.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#7
както казаха - или сменяй колата или ако искаш дизел заради евтиното помисли върху газ, там работите отиват на към 700-800лв за свястна уредба...
Reply

#8
jeki Wrote:Здравейте,имам едно 440 1.7 i,обаче по природа съм си дизелджия и искам да му смена двигатела с дизелак.Незнам обаче дали ще пасне, пък и незнам дали ще имам проблеми с КАТ.Ако някой има идея ще съм му благодарен да ми я каже.А пък ако някой има и двигател -ЕВАЛА.
виж тук - последното мнение. не знам какво имат от двигателя но нищо не пречи да се обадиш.
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#9
merck_440_1.8mi Wrote:както казаха - или сменяй колата или ако искаш дизел заради евтиното помисли върху газ, там работите отиват на към 700-800лв за свястна уредба...


Газ имам, но мерака ми е за дизел.Е ако роботите са толкова сложни или ще я пусна бартер или е продавам и си вземам дизелак/VOLVO разбира се/
Reply

#10
и моя съвет е да не се правиш на майстор ами я продавай и си вземи готов дизел :roll:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)