Efri 740 Wrote:При всички положения ще трябва и скоростите да си вземеш заедно с двигатела - иначе ще бъдеш като спънат!!
Че Ефри е прав няма спор то е задължително, а освен това трябва да смениш непременно и:
1. Полуоски(комплект с каретата) - 2 бр.
2. Главини - 2 бр.
3. Предния мост заедно с левия носач
4. Двигателя трябва да е оборудван защото почти всичко е различно заради помпата.
5. Ако си с климатик хидравличната помпа на дизела е електрическа та и нея.
6. На левия рог и пред дясното бумбе има фабрично планки на които се държат тампоните на двигателя,
7. които(тампоните де) между другото също са различни.
8. Цялата инсталация под предния капак (която върви с част от тази под таблото.
9. И като казах "табло" та се сетих - него също(уредите де)
Най- вероятно ако се замисля ще се сетя и още неща, но според мен и тия са достатъчно за следния съвет - дай колата и парите които си приготвил за смяна на ДВГ и смени колата, не се маитапя - ще ти излезе и по лесно и по евтино. А за разликите можеш да бъдеш сигурен, имал съм ги и двете даже дизела още го имам.