The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
турбо

#1
колеги някои да знае къде в софия могат да направят диагностика на турбото без да го свалям от колата,Реал турбо нестава Confusedhock: искат сам да го свалиш :lol:
Reply

#2
колеги някои да знае къде в софия могат да направят диагностика на турбото без да го свалям от колата,Реал турбо нестава Confusedhock: искат сам да го свалиш :lol:
Reply

#3
Ами май никъде. Диагностика без сваляне се съмнявам. Кадето и да я закараш ще ти свалят турбото и ще гледат. Иначе малко квартална диагностика става.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#4
Ами май никъде. Диагностика без сваляне се съмнявам. Кадето и да я закараш ще ти свалят турбото и ще гледат. Иначе малко квартална диагностика става.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#5
Колегата vmilev е прав. Никъде няма да иската да направят сериозна диагностика без сваляне. И аз питах в реал турбо, но както каза и на мен ми поискаха да го сваля предварително.

Иначе знам че има някой признаци по които може да се познае дали турбината е за ремонт или не, но трябва да го направи човек, където е по-навътре в нещата. Свалят се маркучите и се вижда дали има течове на масло към интеркулера и хлабина в лагерите. Това съм чувал, че са най-честите признаци на износване. Също съм чувал за специфичен дим от ауспуха при теч на масло, защото през кулера влизало в цилиндрите и там изгаряло - /това е по отношение на дизелов мотор!!! /.

Друго не се сещам... :roll:

П.П. Опиши какъв е проблема с турбото...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#6
Колегата vmilev е прав. Никъде няма да иската да направят сериозна диагностика без сваляне. И аз питах в реал турбо, но както каза и на мен ми поискаха да го сваля предварително.

Иначе знам че има някой признаци по които може да се познае дали турбината е за ремонт или не, но трябва да го направи човек, където е по-навътре в нещата. Свалят се маркучите и се вижда дали има течове на масло към интеркулера и хлабина в лагерите. Това съм чувал, че са най-честите признаци на износване. Също съм чувал за специфичен дим от ауспуха при теч на масло, защото през кулера влизало в цилиндрите и там изгаряло - /това е по отношение на дизелов мотор!!! /.

Друго не се сещам... :roll:

П.П. Опиши какъв е проблема с турбото...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#7
проблема е следния,1000 км 1л масло от хубавото по 25лв литара Confusedhock:
S80 2.9 T6 272ph обичам да гледам смаляващтите се коли на изумени гъзари в огледалото за задно виждане
Reply

#8
проблема е следния,1000 км 1л масло от хубавото по 25лв литара Confusedhock:
S80 2.9 T6 272ph обичам да гледам смаляващтите се коли на изумени гъзари в огледалото за задно виждане
Reply

#9
Ами погледни пуши ли кола когато се пусне турбото. Също дали тръбичката която връща от турбото маслото в картера е наред, особенно О-пръстена. На мен са ми сменяли маслото и не бяха сложили уплатнението на масленич филтър и губех много масло. Виж под колата има ли някакви течове на масло. Дай и зор и после гледай като я понасилиш би трябвало да губи повече масло и по лесно да забележиш къде е проблема. Ами това се сещам успех.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#10
Ами погледни пуши ли кола когато се пусне турбото. Също дали тръбичката която връща от турбото маслото в картера е наред, особенно О-пръстена. На мен са ми сменяли маслото и не бяха сложили уплатнението на масленич филтър и губех много масло. Виж под колата има ли някакви течове на масло. Дай и зор и после гледай като я понасилиш би трябвало да губи повече масло и по лесно да забележиш къде е проблема. Ами това се сещам успех.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)