The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стайлинг на Волво 480

#11
Хора имам същата красавица във гаража, но маика ми я беше оставила на улиацата и тя раждяса искам да я тунинговам и да я по направя. Между другото трябва ми дебитомер са същия автомобил моля кажете ми от каде да го взема?!?!
Волво..... - вечният двигател!!!!
Reply

#12
Хора имам същата красавица във гаража, но маика ми я беше оставила на улиацата и тя раждяса искам да я тунинговам и да я по направя. Между другото трябва ми дебитомер са същия автомобил моля кажете ми от каде да го взема?!?!
Волво..... - вечният двигател!!!!
Reply

#13
Като идея е добре но тази кола няма странична линия. Предната броня е на една височина праговете на друга, задната броня на трета. Предната броня е хубава но праговете са BMW и с тези наклони и тънки ребра не се връзват с нищо. На едно изложение за тунинг схте получи добри оценки само за боя.
Reply

#14
Като идея е добре но тази кола няма странична линия. Предната броня е на една височина праговете на друга, задната броня на трета. Предната броня е хубава но праговете са BMW и с тези наклони и тънки ребра не се връзват с нищо. На едно изложение за тунинг схте получи добри оценки само за боя.
Reply

#15
количката си я бива но само на пръв поглед, но кат се загледа човек, съгласявам с k_tz че нивата на броните, праговете в случаят не си пасват и не седи готино. въпреки че има вариант при различни нива на да се получи нещо яко, но нещата требе да се мислят, и това което s0me0ne казва от една кола да се вземе праг и да се сложи на друга кола, особено на волво, не не и пак не, съвсем не одобрявам, въпреки че се случва, ако искате един праг от ауди да ви седи добре на волвото по добре си вземете ауди. препоръчвам на gopi когато тръгне да си реализира мечтата не да ходи в "разбиращи" фирми като SiGi, и да му напраят едно ауди, а по добре да фане някой който, се занимава с измисляне а не с копиране (около 90% от тунинг фирмите за оптичен тунинг). какво искам да кажа, gopi приятелю, най-лесно хвани някой студент инженерен дизайн, или някой който може да рисува и да ти драсне нещо яко, и после майстори много, които да ти го напраят. въпреки че е възможно да се случи така че тва което е нарисувано да не може да бъде направено, но кво да ти кажа, ако искаш нещо яко, нещо уникално, требе да търсиш, да мислиш, да се интересуваш,шото в краъна сметка требе да стане както ти искаш, а не кат аудито на съседа Smile. аз лично съм дизайнер, тъкмо завърших в ТУ варна такава специалност, имам около 100тина скици на моето волво, и съм готов с тунинга на 60% направа, а мисленето никога нема да спре шото постуянно измислям нещо ново и променям скиците Smile. тъй че с радост бих ти дал идейки некви ако имаш желание.

ПП. нищо лошо немам против ауди, напротив една от любимитеми след волво, сааб, субаро Smile
volvo 480 1.7 109 hp
Smile това е първата реализирана мечта, сега остават още 26 хихихихих
Reply

#16
количката си я бива но само на пръв поглед, но кат се загледа човек, съгласявам с k_tz че нивата на броните, праговете в случаят не си пасват и не седи готино. въпреки че има вариант при различни нива на да се получи нещо яко, но нещата требе да се мислят, и това което s0me0ne казва от една кола да се вземе праг и да се сложи на друга кола, особено на волво, не не и пак не, съвсем не одобрявам, въпреки че се случва, ако искате един праг от ауди да ви седи добре на волвото по добре си вземете ауди. препоръчвам на gopi когато тръгне да си реализира мечтата не да ходи в "разбиращи" фирми като SiGi, и да му напраят едно ауди, а по добре да фане някой който, се занимава с измисляне а не с копиране (около 90% от тунинг фирмите за оптичен тунинг). какво искам да кажа, gopi приятелю, най-лесно хвани някой студент инженерен дизайн, или някой който може да рисува и да ти драсне нещо яко, и после майстори много, които да ти го напраят. въпреки че е възможно да се случи така че тва което е нарисувано да не може да бъде направено, но кво да ти кажа, ако искаш нещо яко, нещо уникално, требе да търсиш, да мислиш, да се интересуваш,шото в краъна сметка требе да стане както ти искаш, а не кат аудито на съседа Smile. аз лично съм дизайнер, тъкмо завърших в ТУ варна такава специалност, имам около 100тина скици на моето волво, и съм готов с тунинга на 60% направа, а мисленето никога нема да спре шото постуянно измислям нещо ново и променям скиците Smile. тъй че с радост бих ти дал идейки некви ако имаш желание.

ПП. нищо лошо немам против ауди, напротив една от любимитеми след волво, сааб, субаро Smile
volvo 480 1.7 109 hp
Smile това е първата реализирана мечта, сега остават още 26 хихихихих
Reply

#17
Най - накрая някой който не се превъзнася от всичко качено в чуждестранните форуми на ВОЛВО. Най-накрая един мислещ човек осъзнал, а може би научил значението на понятието тунинг. Осъзнал, че натруфването на колата с лъскави и скъпи компоненти от ауди, бмв не правят колата красива. Осъзнал, че истинския тунинг е подобряване на визията и конструкцията на автомобила използвайки нови високотехнологични продукти, запазвайки някои характерни нейни белези и по този начин постигайни уникалност и индивидуалност и подобрена функционалност.Последното не е за подценяване, защото в идеята си за красива кола някой изработват красиви статуи негодни да се движат по пътищата. Не съм от хората които си позволяват да оплюват направеното от другите. При тунинга ти правиш колата си красива и функционална според твоето лично виждане. Самия факт, че си го направил заслужава уважение. Но не мога да не отбележа и факта, че идеята на тунинга е не всички коли да си приличат това вече не са тунингвани коли а реплики. Радостен е и факта, че вече и в наше село (БГ) има хора инвестирали в себе си за изучаването на инженерния дизайн и решили да се посветят на автомобилния дизайн и тунинга.Създаването на дизайна един автомобил е много сложен процес, крайния продукт на който се обуславя от редица фактори в зависимост от предназачението на автомобила. При заводския дизайн се правят редица промени от концепткара до серииния модел с цел унифицираност и ниска цена. Една от идеите на тунинга е да постигне най добрия дизайн и функционалност за конструкцията която вече имаш. Да изражиш характера на колата, нейната душа, видяна през твоите очи. И това да се направи запазвайки или дори подобрявайки нейните заводски параметри. Е това няма как да се направи от обикновен дизайнер. Не случайно хората реши ли се да учат инженерен дизайн изучават материалознание,механика, конструиране, ергономия, и не напоследно място един мразен от машинните инженери предмет - олекотено конструиране. А факта, че в България има грамотни и креативни млади хора се доказва от все по честите публикации за участие на наши студенти в разработките на фирми като мерцедес, брабус и пежо. Тунингът на моето 480 е проектиран и изработен от човек специализирал автомобилен дизайн, съобразно моите изисквания и наличните компоненти (фарове, окачване, джанти и др.). Вероятно това е един от малкото индивидуални проекти в БГ на който всеки един компонент е проектиран и симулативно изпитан на натоварване с един отнай добрите продукти за компютърно проектиране SOLIDWORKS. За незнаещите този подукт има дори симулация на аеродинамична тръба. Тази кола е пример за опит дизайна да обслужва функцията.Дифузйорите и на двете брони са насочени, отворите зад гумите освобождават завихрения въздух, калниците покриват изнесените навън колела и т.н. Съгласен цъм, че това не е една от най-добрите тунинг коли, но твърдя, че колата направена в този си форма през края на 2004, а проекта е започнат началото на годината демонстрира елементи които в наши дни са внедрени в почти всички коли от клас GTI.
Факт е, че тази кола спечели 3 място в клас външен тунинг (не само оптичен) на националния тунинг събор в Калояново тази година, класирайки се след коли на двама от организаторите.

п.п. В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ПОЧТИ ГОДИНА НЕ АДМИРИРАХ ПИСАНИЯТА НА НЯКОИ ХОРА ОТ ТОЗИ ФОРУМ ОТНОСНО ТУНИНГА, СЪСИПВАНЕТО НА КОЛАТА И ДРУГИ ИЗКАЗВАНИЯ ОТ ТОЗИ ТИП. рАДВАМ СЕ ОТ ФАКТА, ЧЕ СЕ ПОЯВИХА ХОРА КОИТО СА СЪГЛАСНИ ДОНЯКЪДЕ С МОИТЕ МНЕНИЯ. РАЗГЛАБЯЛ СЪМ ПОЧТИ ВСИЧКО ОТ КОЛАТА ПО НЯКОЛКО ПЪТИ И ПОЗНАВАМ МОДЕЛА ДО БОЛКА. РЕАЛИЗИРАЛ СЪМ 255 000 КМ В БЪЛГАРИЯ С НЕЯ И СЪМ Я ПОТДЪРЖАЛ САМ. АКО НЯКОИ ИМА КАКВИТО И ДА Е ВЪПРОСИ ОТНОСНО ТАЗИ КОЛА МОЖЕ ДА МИ ГИ ЗАДАДЕ НА <!-- e --><a href="mailto:ktzvetanov_kontrax-pl@mbox.contact.bg">ktzvetanov_kontrax-pl@mbox.contact.bg</a><!-- e --> ,ПРОВЕРЯВАМ ГО РЕДОВНО.

ЕТО И НЯКОЛКО СНИМКИ НА КОЛАТА В ОТДЕЛНИ ПЕРИОДИ ОТ ЖИВОТА И. СЪЖАЛЯВАМ САМО, ЧЕ ЗАГУБИХ СНИМКИ ОТ ПЕРИОДА Й С ОРИГИНАЛНИТЕ СВЕТЛИНИ И СМЕНЕНИ БРОНИ, КАЛНИЦИ И ПРАГОВЕ. http://picasaweb.google.bg/k.tz.volvo/Volvo480
Reply

#18
Най - накрая някой който не се превъзнася от всичко качено в чуждестранните форуми на ВОЛВО. Най-накрая един мислещ човек осъзнал, а може би научил значението на понятието тунинг. Осъзнал, че натруфването на колата с лъскави и скъпи компоненти от ауди, бмв не правят колата красива. Осъзнал, че истинския тунинг е подобряване на визията и конструкцията на автомобила използвайки нови високотехнологични продукти, запазвайки някои характерни нейни белези и по този начин постигайни уникалност и индивидуалност и подобрена функционалност.Последното не е за подценяване, защото в идеята си за красива кола някой изработват красиви статуи негодни да се движат по пътищата. Не съм от хората които си позволяват да оплюват направеното от другите. При тунинга ти правиш колата си красива и функционална според твоето лично виждане. Самия факт, че си го направил заслужава уважение. Но не мога да не отбележа и факта, че идеята на тунинга е не всички коли да си приличат това вече не са тунингвани коли а реплики. Радостен е и факта, че вече и в наше село (БГ) има хора инвестирали в себе си за изучаването на инженерния дизайн и решили да се посветят на автомобилния дизайн и тунинга.Създаването на дизайна един автомобил е много сложен процес, крайния продукт на който се обуславя от редица фактори в зависимост от предназачението на автомобила. При заводския дизайн се правят редица промени от концепткара до серииния модел с цел унифицираност и ниска цена. Една от идеите на тунинга е да постигне най добрия дизайн и функционалност за конструкцията която вече имаш. Да изражиш характера на колата, нейната душа, видяна през твоите очи. И това да се направи запазвайки или дори подобрявайки нейните заводски параметри. Е това няма как да се направи от обикновен дизайнер. Не случайно хората реши ли се да учат инженерен дизайн изучават материалознание,механика, конструиране, ергономия, и не напоследно място един мразен от машинните инженери предмет - олекотено конструиране. А факта, че в България има грамотни и креативни млади хора се доказва от все по честите публикации за участие на наши студенти в разработките на фирми като мерцедес, брабус и пежо. Тунингът на моето 480 е проектиран и изработен от човек специализирал автомобилен дизайн, съобразно моите изисквания и наличните компоненти (фарове, окачване, джанти и др.). Вероятно това е един от малкото индивидуални проекти в БГ на който всеки един компонент е проектиран и симулативно изпитан на натоварване с един отнай добрите продукти за компютърно проектиране SOLIDWORKS. За незнаещите този подукт има дори симулация на аеродинамична тръба. Тази кола е пример за опит дизайна да обслужва функцията.Дифузйорите и на двете брони са насочени, отворите зад гумите освобождават завихрения въздух, калниците покриват изнесените навън колела и т.н. Съгласен цъм, че това не е една от най-добрите тунинг коли, но твърдя, че колата направена в този си форма през края на 2004, а проекта е започнат началото на годината демонстрира елементи които в наши дни са внедрени в почти всички коли от клас GTI.
Факт е, че тази кола спечели 3 място в клас външен тунинг (не само оптичен) на националния тунинг събор в Калояново тази година, класирайки се след коли на двама от организаторите.

п.п. В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ПОЧТИ ГОДИНА НЕ АДМИРИРАХ ПИСАНИЯТА НА НЯКОИ ХОРА ОТ ТОЗИ ФОРУМ ОТНОСНО ТУНИНГА, СЪСИПВАНЕТО НА КОЛАТА И ДРУГИ ИЗКАЗВАНИЯ ОТ ТОЗИ ТИП. рАДВАМ СЕ ОТ ФАКТА, ЧЕ СЕ ПОЯВИХА ХОРА КОИТО СА СЪГЛАСНИ ДОНЯКЪДЕ С МОИТЕ МНЕНИЯ. РАЗГЛАБЯЛ СЪМ ПОЧТИ ВСИЧКО ОТ КОЛАТА ПО НЯКОЛКО ПЪТИ И ПОЗНАВАМ МОДЕЛА ДО БОЛКА. РЕАЛИЗИРАЛ СЪМ 255 000 КМ В БЪЛГАРИЯ С НЕЯ И СЪМ Я ПОТДЪРЖАЛ САМ. АКО НЯКОИ ИМА КАКВИТО И ДА Е ВЪПРОСИ ОТНОСНО ТАЗИ КОЛА МОЖЕ ДА МИ ГИ ЗАДАДЕ НА <!-- e --><a href="mailto:ktzvetanov_kontrax-pl@mbox.contact.bg">ktzvetanov_kontrax-pl@mbox.contact.bg</a><!-- e --> ,ПРОВЕРЯВАМ ГО РЕДОВНО.

ЕТО И НЯКОЛКО СНИМКИ НА КОЛАТА В ОТДЕЛНИ ПЕРИОДИ ОТ ЖИВОТА И. СЪЖАЛЯВАМ САМО, ЧЕ ЗАГУБИХ СНИМКИ ОТ ПЕРИОДА Й С ОРИГИНАЛНИТЕ СВЕТЛИНИ И СМЕНЕНИ БРОНИ, КАЛНИЦИ И ПРАГОВЕ. http://picasaweb.google.bg/k.tz.volvo/Volvo480


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)