05-27-2006, 09:36 AM
Значи вчера сутринта като отивах на работа си бях пуснал парното да ми духа хладно на краката,но уви като съм спрял съм забравил да го спра и след 10часа като се качих познайте дали имаше ток в акумулатора,така де бутнаха ме и запалих за щастие
Та въпрсоса ми е дали не трябва да спира като не съм на контакт и съм махнал ключа.Отскоро я карам тази кола и не знам как е по принцип на Волво-то.Знам че едно време на добрата стара ладичка спираше парното като махна ключа.Та дали по принцип трябва да спира или не,това е въпроса,дали да търся проблем по кабелите някъде или направо да си вържа едно реле към ключа което да ми спира тоците като не съм на контакт. :?:
Та въпрсоса ми е дали не трябва да спира като не съм на контакт и съм махнал ключа.Отскоро я карам тази кола и не знам как е по принцип на Волво-то.Знам че едно време на добрата стара ладичка спираше парното като махна ключа.Та дали по принцип трябва да спира или не,това е въпроса,дали да търся проблем по кабелите някъде или направо да си вържа едно реле към ключа което да ми спира тоците като не съм на контакт. :?: