The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен шум в купето на V40 TD

#1
Здравейте колеги.

Наблюдавам един странен шум в купето на моето Волво в областа на волана,таблото на шофьорското място. В движение, когато колата ми мине 2000-2500 оборота ( при включване на турбото ) се чува едно свистене ( шум от въздух като съскане при леко отворен прозорец ), когато върна газта спира и обратно.

Нямам голям опит с турбо дизелов двигател и се чудя това от каде ли се чува и имали някакъв проблем ?
Благодаря предварително.
Reply

#2
Здравейте колеги.

Наблюдавам един странен шум в купето на моето Волво в областа на волана,таблото на шофьорското място. В движение, когато колата ми мине 2000-2500 оборота ( при включване на турбото ) се чува едно свистене ( шум от въздух като съскане при леко отворен прозорец ), когато върна газта спира и обратно.

Нямам голям опит с турбо дизелов двигател и се чудя това от каде ли се чува и имали някакъв проблем ?
Благодаря предварително.
Reply

#3
Колега нормално е да се чува такъв шумлТова е от турбото.Няма място за претеснения.Мен лично този шум мн ме радва Smile
Reply

#4
Колега нормално е да се чува такъв шумлТова е от турбото.Няма място за претеснения.Мен лично този шум мн ме радва Smile
Reply

#5
ОК, но съм се возил и в други турбо дизели и това съскане не се чува от волана а под капака. А нещо друго като е студено често се запотяват и стъклата. Да не е някой маркуч от някаде да е прекъснат? Незнам други съвети ?
Reply

#6
ОК, но съм се возил и в други турбо дизели и това съскане не се чува от волана а под капака. А нещо друго като е студено често се запотяват и стъклата. Да не е някой маркуч от някаде да е прекъснат? Незнам други съвети ?
Reply

#7
Ако усещаш загуба на мощност, значи е много вероятно да се е спукала някоя от тръбите за високо налягане между турбото и интеркулера, ако колата си върви както преди значи всичко е наред. По принцип шума от турбината се чува съвсем леко и приятно за ухото в момента в който като развърта /1800 - 2200 оборота/, след това почти не се чува. Та съвета ми е виж си търбите отиващи към турбината, да не са се разхлабили връзки, скоби и т.н. и от там да се чува това свистене... :wink:
Reply

#8
Ако усещаш загуба на мощност, значи е много вероятно да се е спукала някоя от тръбите за високо налягане между турбото и интеркулера, ако колата си върви както преди значи всичко е наред. По принцип шума от турбината се чува съвсем леко и приятно за ухото в момента в който като развърта /1800 - 2200 оборота/, след това почти не се чува. Та съвета ми е виж си търбите отиващи към турбината, да не са се разхлабили връзки, скоби и т.н. и от там да се чува това свистене... :wink:
Reply

#9
Смених си антифриза и на сутринта беше изтекал. Когато открих от къде тече я разглобих и видях че няма термостат. Купих съответно такъв, инсталирах го и сега шума стана по-различен. От свистене премина в свирукане направо. Не съм проверявал тръбите които колегата посочи. Дали да не го направя сега или проблема идва от другаде ?
Reply

#10
какво стана общо взето с проблема?
Saab 9000 Aero 225 BHP Stock

[Image: m437.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)