05-30-2006, 03:37 PM
Колата е на 160000 км.,карана е само в БГ.Двигателя е пълен инжекцион.Когато е заредена с А98 е доре,но с А95 е трагедия.Обмислям варианта на газ.Споделете! :roll: Благодаря!
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Относно Волво 460 1.8i.
|
05-30-2006, 03:37 PM
Колата е на 160000 км.,карана е само в БГ.Двигателя е пълен инжекцион.Когато е заредена с А98 е доре,но с А95 е трагедия.Обмислям варианта на газ.Споделете! :roll: Благодаря!
05-31-2006, 05:22 AM
Ами на газ определено ще излезе по-евтино, но аз карам 360 2.0 пълна инжекция, пък и разхода и вървенето заеисят от тежеста на крака и от това колко е отворено кранчето на газта, на мен при нормално каране ми дава около 13/100 градско ама аз под 15 не падам(тежък крак к'во да пра'иш) :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-) Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
05-31-2006, 05:50 AM
иван петров иванов Wrote:Колата е на 160000 км.,карана е само в БГ.Двигателя е пълен инжекцион.Когато е заредена с А98 е доре,но с А95 е трагедия.Обмислям варианта на газ.Споделете! :roll: Благодаря! Къде зареждаш? Не би трябвало да има никаква разлика между 98 и 95. Заблуда е, че колата върви повече с 98. Най-вероятно ти сипват кофти бензин.
05-31-2006, 08:51 AM
1.8 двигателя е само моноинжекцион - B18U , не ми се вярва някой да е правил чак такива радикални промени.
Като моноинжекцион мотора е идеален за газ, съветвам те да не се скъпиш много и да дадеш 700-800лв за ламбда конрол, вместо около 550лв за конвенционална уредба. При добре направена уредба разлика във вървенето не трябва да се усеща, само разхода е малко по различен. Дай снимка на мотора в едър план и си погледни табелката под капака за кода на двигателя. Само за сведение ламбда контрола представлява електроника, която според показанията на ламбда сондата и някои други датчици управлява електромагнитен дозатор(стъпков мотор) ,чрез който се постига винаги оптимално съотношение въздух/газ, точно както прави бензиновия моноинжекцион със съотношението въздух/бензин. Тези 175лв+монтаж ти спестяват преждевременното съсипване на ламбда сондата, катализатора,прогаряне на клапани, детонации, спукана кутия на въздушен филтъри др. По доброто вече е газовия инжекцион, който пък е доста по скъп и така и така не е за твоята кола. Моят съвет е да си намериш свестен майстор и действай. Мотора така и така не се поддава много на тунинг, така че ти остава единственно да смъкнеш парите за гориво... ПП: имай впредвид освен парите за газова уредба да проготвиш пари за свещи, дистрибуторна капачка и палец, въздушен филтър(20 +27+12лв) , които са от много по голямо значение за газта...
05-31-2006, 05:14 PM
Благодаря за съветите!Непременно ще видя какво пише на табелката под капака за кода на двигателя,защото когато правих каското на колата застрахователя ми записа въпросния номер и после на справката по ШВАКЕ-каталога ми каза ,че мотора е 2000 куб.Иначе по талон е 1.8i.Така,че несъм наясно какъв ми е мотора !?Пак той предположи,че нарочно е записана с по малкия мотор заради по ниските плащания.Между другото колата е закупена в БГ от официалния вносител на ВОЛВО - ПРО МОБИЛ :| :| .Очаквайте продължение.....
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |