The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvita me ostavi:(

#1
Както си въртях насав натам и всичко беше наред, тая вечер отивам да оставя майка ми у тях, загасям, след 5 минути врътвам ключа и ни вопъл ни стон!Ток има, но не върти...Може би е стартера, ако имате някакви майстори - свиркайте, аз утре ще търся едни в ТУ-то , щото е близо, ама все пак...Тъпото е че сега се местя и ааадски много ми трябва кола
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#2
Ако лесно ти пали - оставяй я на наклони.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Може да е реле,а може и да е от самата ключалка на волана (това май е често срещан проблем при 4хх). Най-добре търси жичкаджия. Има един в Дианабад като слизаш от студентски град и минеш кръстовището на 4-ти блок, първата в дясно и се оглеждаш за табела един трафопост мисля че беше.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
Абсолютно нищо ли не се чува?
При мен на 340-ката съм имал случай да ми се извади кабела към бобината на стартера - и съответно няма никой.
Междудругото за кои майстри в ТУ става на въпрос?
Reply

#5
А на мен ми се е случвало контактът между стартера и плюсовия кабел от акумулатора да хване патина и да имам тоци навсякъде без самия стартер. Почисти го със шкурка, става без майстор и не пречи, дори да не е това проблема.
Случвало се е на 3-ката от дълго въртене на стартера през зимата да се поразмекне пластмасата на стартера, в резултат на което при повторно завъртане на ключа пружината, която тласка едната пластина за контакт да избута другата пластина по надалеч и повторното палене е въпрос на късмет. Не го обясних много добре, но това е, трябва да се види на място...
Reply

#6
Тия от ТУ се направиха на големи и имали много работа (има един Стефан мисля се казваше). Отидох да се пробвам да запаля и ...чудо, запали!!!Веднага звъннах на един познат майстор , за който впоследствие се сетих, че прави и стартери и му я закарах и оставих, не знам какво й е ще ви кажа довечера
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#7
Предположението се оказа вярно - стартера :lol: Четки, шалтер и некви втулки =85 кинта. Само на връщане забелязах 2 странични ефекта - спря да ми свети и да превключва бутона за газ/бензин (фабричния), а втория ефект е, че не ми отчита температурата ...стрелката си седи на 0-та, това ми се беше случило зимата и се оправи от само себе си, подозирам, че имам някакъв проблем с тоците...
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#8
Точно шалтера имах впредвид по горе, той се пре***** като въртиш малко повече, а относно температурата - виж си датчика, зад двигателя откъм страната на волана мисля че беше този,чиито показания виждаш на таблото, при мен се беше откачила клемата, като през това време се поокислили местата за връзка. после ту показваше, ту не докато не зашкурих...
Reply

#9
Ако си е запазил стария шалтер - може да го пробва на сухо - дали работи!!
Така казаха за моя - слагаХ 2бр. нови - накрая ми писна от майстори и ..
сега съм със стария шалтер. Вече месеци (8) работи без проблем.

п.п.винаги си пазете старите части
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)